Здравейте колеги.Днес ходих да оглеждам една Витара къса база,която ако ми вдъхнете малко кураж ще купя.Цената и е около 2000лв.,като в нея влиза пълно каско,застраховка до края на 2009г.,винетка ,преглед.
Естествено има и кусури,но за тях по-късно.Сменени са всички гърнета,нов акумулатор/на 4мес/,добри гуми за асфалт/на 2-3000км/,има газова уредба,сменени са и карданите.Двигатела е 1.6 , осем клапанов моноинджекция.
Но всички тампони са за смяна,има доста поизгнило,левият подкалник е заварян много некадърно и в момента е пред разпадане.
Интересува ме цена конкретно на всички тампони по шаси и купе.
Моля,нека тия,които имат информация да пишат.Имам нужда от съвет дали си струва да я купя или да бягам от нея.Машината е произведена през 1989г.,покарахме я около 10 км.и по асфалт и по нивите,двойното работи,бавните също,мотора мърка.
Дайте съвет ,защото не знам какво да предприема.
Естествено има и кусури,но за тях по-късно.Сменени са всички гърнета,нов акумулатор/на 4мес/,добри гуми за асфалт/на 2-3000км/,има газова уредба,сменени са и карданите.Двигатела е 1.6 , осем клапанов моноинджекция.
Но всички тампони са за смяна,има доста поизгнило,левият подкалник е заварян много некадърно и в момента е пред разпадане.
Интересува ме цена конкретно на всички тампони по шаси и купе.
Моля,нека тия,които имат информация да пишат.Имам нужда от съвет дали си струва да я купя или да бягам от нея.Машината е произведена през 1989г.,покарахме я около 10 км.и по асфалт и по нивите,двойното работи,бавните също,мотора мърка.
Дайте съвет ,защото не знам какво да предприема.

Коментар