витарата ако е женска санта-фе-то е за зле подържани травестити
само не заключвайте темата няма да пиша повече
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
GRAND VITARA 2 или SANTA FE
Свий
X
-
Брей , как наскачахте с Витарките.Това само по себе си подкрепя думите ми.
Никой не искам да обидя , това е мое мнение.
В същата категория е РАВ-чето , определено по му отива с жена вътре.
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
Краси team-atvracing , вземи последния Аутобилд , там точно това Сантафе го дават почти еднакво с Туарег 2.5 тди.Обаче ако можеш се напъни
още малко за Патфаиндер 2.5 дци.Друго нещо.
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
Не съм видял , sorry.0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
Здравейте.
От дадените предложения бих избрал Витарата. Карал съм я на черно знам как се държи.. и мисля че тя е добър избор. Проблем е ддс кредита. рябва да снесеш малко парички и според мен това е един вид изнудване.
от всички останали предложения може би най доброто е pathfinder-a.
Може би добро редложние е и Нисан Навара. за около 50 хиляди доста прилична Навара ше вземеш. и според мен определено е по добра о Витарата.LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
[IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]
Коментар
-
на мен специално не ми хаевсва нито витара нито santa фе....а кат се говори за витара някои знаели средния диф от какаф тип е...имам предвид като на тайота лан kруисер или като на рав 4....
аз бих предпочел нисан патфиндер макар и да е по скъп...
поздрави
Коментар
-
Впечалления и информация от втора ръка.
Вчера сутринта на паркинга срещнах един познат който си купи Санта Фе.
На външен вид е супер - бонбон!!! човека го е взел със почти всички екстри - и е автоматик. Салона е много приятен - чудесно изпълнение. Не е точно джип за гора, а по-скоро повдигната кола.
Собственика сподели, че има централен диференциал и е перманентно 4х4, LSD са и предния и задния диференциал. Мотора е мерцедесов. Между 160 и 200 км/ч наема много добре - като луксозен седан. Човека разбира от коли - тази му е 27-мата, като кара все много добри автомобили. Сподели, че е много доволен - естествено той не ходи по калищата и чукарите, а го ползва за ежедневен автомобил. Препоръча го от все сърце. (Е все пак ако не е доволен няма да каже "набутах се", но действително смятам, че много му се кефеше.) Каза че чакал месеци за оборудване по избор и цвят. В момента вече не се предлага комплектация по избор, а четири унифицирани.
Лично на мен много ми допадна за ежедневен автомобил и за дълъг път."Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
Коментар
-
Re: Впечалления и информация от втора ръка.
Перманентното 4Х4 е на стария модел, новия е с предно и включва задния мост при пробоксуване!! А двигателя си е чисто Хюндай и бензиновия и дизела. Хюндай никога не са използвали двигатели на Мерцедес. В началото бяха на Мицубиши, но от няколко години са си техни разработки!Първоначално публикуван от chris_vicomВчера сутринта на паркинга срещнах един познат който си купи Санта Фе.
На външен вид е супер - бонбон!!! човека го е взел със почти всички екстри - и е автоматик. Салона е много приятен - чудесно изпълнение. Не е точно джип за гора, а по-скоро повдигната кола.
Собственика сподели, че има централен диференциал и е перманентно 4х4, LSD са и предния и задния диференциал. Мотора е мерцедесов. Между 160 и 200 км/ч наема много добре - като луксозен седан. Човека разбира от коли - тази му е 27-мата, като кара все много добри автомобили. Сподели, че е много доволен - естествено той не ходи по калищата и чукарите, а го ползва за ежедневен автомобил. Препоръча го от все сърце. (Е все пак ако не е доволен няма да каже "набутах се", но действително смятам, че много му се кефеше.) Каза че чакал месеци за оборудване по избор и цвят. В момента вече не се предлага комплектация по избор, а четири унифицирани.
Лично на мен много ми допадна за ежедневен автомобил и за дълъг път.
А иначе колата си е супер. Оня ден в Авто билд имаше сравнение между нея и Фолксваген Туарег - по съотношение цена качество, Санта фе не отстъпва на Туарега. А по отношение на качеството на Хюндай - карам втора кола Хюндай, първата беше Соната. За миналите досега 180 хил. км. с двете - никакви проблеми!!
יעבור
«И това ще мине»
Коментар
-
Този приятел с перманентното задвижване, двата LSD и двигателя на Мерцедес, е май от онези големите "разбирачи", които не 27 оми 127 коли да имат пак ще си останат на нивото на Бай Пешо таксиметраджията
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от quadraТози приятел с перманентното задвижване, двата LSD и двигателя на Мерцедес, е май от онези големите "разбирачи", които не 27 оми 127 коли да имат пак ще си останат на нивото на Бай Пешо таксиметраджията

Абе поне някой термини е чувал човека!!
יעבור
«И това ще мине»
Коментар
-
Е, те такива са най-страшни, говорят глупости с такъв непрекаем авторитет, че хора които не разбират се подвеждат моментално...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар