Повечето мнения, които съм чувал са, че хъбовете трябва да се мажат съвсем леко с лека грес.
Нека да разсъждаване по въпроса: Когато са изключени, тялото на хъба се върти(от колелото), а вътрешните детайли са неподвижни(в тях влиза карето на полуоската). Т.е. имаме въртене в хъба. Това въртене трябва да лагерува някъде и това място е бронзовата втулка на основата на хъба(Bush на схемата). Тази втулка, според мен трябва да е добре смазана, дори се учудвам че там не е лагер. Върти се с оборотите на колелото и на нея лагерува карето, което свободно минава през лагера на колелото.
Когато хъба е зацепен, всичко е наред - полуоската се върти с оборотите на колелото и в хъба няма въртене.

Ако греша, поправете ме.
Нека да разсъждаване по въпроса: Когато са изключени, тялото на хъба се върти(от колелото), а вътрешните детайли са неподвижни(в тях влиза карето на полуоската). Т.е. имаме въртене в хъба. Това въртене трябва да лагерува някъде и това място е бронзовата втулка на основата на хъба(Bush на схемата). Тази втулка, според мен трябва да е добре смазана, дори се учудвам че там не е лагер. Върти се с оборотите на колелото и на нея лагерува карето, което свободно минава през лагера на колелото.
Когато хъба е зацепен, всичко е наред - полуоската се върти с оборотите на колелото и в хъба няма въртене.
Ако греша, поправете ме.
Коментар