До: Некоректни сервизи и дилъри на SUZUKI!
За съжаление когато си купуваш сузуки не можеш да избираш застраховател. Те са свързани с булинс и още една друга мисля и това е. Сервизите също не можеш да си ги сменяш. Това е кофти.
Нашите си взеха сузуки суифт 2002г и също имахме проблеми. Незначително малки в сравнение с колегата който е отворил темата... но все пак. На една от редовните смени на маслото още в началото майка ми отиде до сервиза. Понеже тя не разбира от коли, не са и го сменили, а само са доляли. Съответно и ние се поразправяхме, наляхме проба от маслото за експертиза. Старото масло, което би трябвало да е сменено беше черно (колата е бензин). Но от експертизата, направена от Миркат ни казаха че нямало нищо нередно. Все пак ние си сменихме маслото пак (за два пъти по-малка сума в друг сервиз). Цвета беше коренно раличен след това.
Това е лошото не само при сузуки, а и при повечето продавачи на автомобили, че си ограничен в избора на застраховател и сервиз.
Но сега има и такива продавачи, които са дистрибутори на различни марки и работят с различни сервизи и застрахователи. Та ако ис купувам нова кола ще се ориентирам към тях. Иначе главоболията са огромни.
А за застрахователя нямам думи. Не ми признаха един пукнат фар и одраскан калник въпреки, че съм занимавал полицията за протоколи половин ден.
Първоначално публикуван от bgbul
Преглед на мнение
Нашите си взеха сузуки суифт 2002г и също имахме проблеми. Незначително малки в сравнение с колегата който е отворил темата... но все пак. На една от редовните смени на маслото още в началото майка ми отиде до сервиза. Понеже тя не разбира от коли, не са и го сменили, а само са доляли. Съответно и ние се поразправяхме, наляхме проба от маслото за експертиза. Старото масло, което би трябвало да е сменено беше черно (колата е бензин). Но от експертизата, направена от Миркат ни казаха че нямало нищо нередно. Все пак ние си сменихме маслото пак (за два пъти по-малка сума в друг сервиз). Цвета беше коренно раличен след това.
Това е лошото не само при сузуки, а и при повечето продавачи на автомобили, че си ограничен в избора на застраховател и сервиз.
Но сега има и такива продавачи, които са дистрибутори на различни марки и работят с различни сервизи и застрахователи. Та ако ис купувам нова кола ще се ориентирам към тях. Иначе главоболията са огромни.
А за застрахователя нямам думи. Не ми признаха един пукнат фар и одраскан калник въпреки, че съм занимавал полицията за протоколи половин ден.
Обезверен и без грам амбиция да води каквато и да е борба за ПРАВАТА СИ!
... Най-накрая, след като не отговориха на нито една нотариална покана... Предложението им, естествено, е крайно неприемливо, но поне признават официално слабостта си и въпросът е дали да се съглася, като заведа друго дело, този път срещу Ауто-Крис, задето държаха колата 10 месеца, само за да ми я върнат разглобена, въпреки че влезе в сервизът им на собствен ход и въпреки това си взеха на два пъти парите си от това (веднъж ~4000лв и веднъж 300лв, разходи по разглобяването). Те естествено се оправдаваха с Миркат, които ги притискали от София. Миркат от своя страна твърдят, че нямат нищо общо с Ауто-Крис или Грей-Ауто, а те били доверени сервизи на застрахователя. Дали е така и децата могат сами да проверят на
Коментар