Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител за Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител за Витара

    Колеги, какво е мнението ви за различните производители на авто части за Витара.Наскоро ми се наложи да сменя съединител и се учудих от големия ценови диапазон на предлаганите комплекти и отделни части.В един магазин ми предложиха комплект NKK за 235 лв.в друг - Delphi за 340 лв.в трети EXIDE - 375 лв. и Valeo за 360 лв. Отделно притискателен от 85-190 лв. Няма да пиша кой избрах , но бих се радвал да чуя мнения на хора ,които имат впечатления от изброените марки съединители.
    Руен Хаджиниколов

  • #2
    До: Съединител за Витара

    Моля да ме извини колегата ,че ще използвам неговата тема за питането си ,но не искам да задръствм форума с излишни теми.
    Казуса е следния:
    Витара 1.6/8 клапана.Съединител с въже.Въжето е натегнато до край,но съединителя не може да отдели напълно.
    Във тая връзка молбата ми към по-запознатите е следната:
    Моля кажете ми Витарите страдат ли от следните слабости:
    1.Разтягане въжето на съединителя.
    2.Огъване или спукване на вилката на съединителя.
    3.Омекване или деформиране на диафрагмената пружина на притискателния диск на съединителя.
    4.Друруги...
    Благодаря ви предварително!

    @Ruen.Все пак кой избра?

    Коментар


    • #3
      До: Съединител за Витара

      Бре,знаете ама никой не иска да каже
      Добре.Към точка 4 от питането ми може да се добави:
      При съединители на Витара с жило,вътре в купето има лостова система,която може да създаде проблем.Има ос и "курбел" който понякога се разхлабва и оста започва леко да превърта.

      Коментар


      • #4
        До: Съединител за Витара

        Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
        Бре,знаете ама никой не иска да каже
        Добре.Към точка 4 от питането ми може да се добави:
        При съединители на Витара с жило,вътре в купето има лостова система,която може да създаде проблем.Има ос и "курбел" който понякога се разхлабва и оста започва леко да превърта.
        Провери си купето там където се захваща бронята на жилото с двете болтчета,често се къса и при натискане на педала потъва навътре.Друг проблем е бронята на жилото.Ако някъде е направило чупка тя се протрива и при натискане се свива.За да провериш и двата проблема ще ти трябва някой да натиска педала,друг да гледа,внимателно оглеждайте бронята,някой път е в начален стадий и се забелязва трудно.Ако не е от там проблема пиши пак ще ти дам още жокери.
        [url]www.4x4varna.com[/url]

        Коментар


        • #5
          До: Съединител за Витара

          Ето кави се оказаха проблемите със съединителя в моя случай.
          Първо да направя уговорката ,че когато зададох въпроса си,колата не беше все още моя.Вървяха тежки пазарлъциИмаше проблем.Не включваха скоростите.За мене беше ясно че не съединителя е износен,но нямах думата. Стария собственик не смъкваше цената и беше готов да го смени ,но не и да отстъпиПроблема разбира се не изчезна.Но поне вече включваха скоростите,макар че сега съединителя започна да преплъзва.Но поне успях да закарам колата до в къщи.В резултат се сдобих и с 2 менте съединителя.
          Сега на спокойствие всичко си дойде на мястото.Първо оста на педала беше хлабава.Второ-ламарината на купето се оказа наистина разкъсана и нескопосано направена.Трето -жилото на съединителя беше силно клеясало.А и щифта който се закача за куката на педала в купето беше на половина протрит.
          За момента всичко вече е наред.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            До: Съединител за Витара

            Слабото място е както си писал бронята на жилото. Вътрешната обвивка се протрива и става твърд.Аз за 9000км.смених три.Сега мисля лятото да го преправя на хидравличен.
            Ако някой го е правил няма да е лошо да сподели.

            Коментар


            • #7
              До: Съединител за Витара

              съединитела на витара е = на с---ла на лада САМАРА и кара 50-60 000км.и струва 25-30лв.както го намериш вече го смених и работи безупречно

              Коментар


              • #8
                До: Съединител за Витара

                Първоначално публикуван от tokiko.... Преглед на мнение
                съединитела на витара е = на с---ла на лада САМАРА и кара 50-60 000км.и струва 25-30лв.както го намериш вече го смених и работи безупречно
                бая скъпичко излиза. Заводския може да те докара до 300 000 при нормално каране по асвалта - това са 6 смени на самаровия +6х30=180лв. Ако някой ти ги сменя без пари и веднага - тогава си ОК.
                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                0888 315 794
                LZ1UPI
                A1 (Rh+)

                Коментар


                • #9
                  До: Съединител за Витара

                  Първоначално публикуван от tokiko.... Преглед на мнение
                  съединитела на витара е = на с---ла на лада САМАРА и кара 50-60 000км.и струва 25-30лв.както го намериш вече го смених и работи безупречно
                  Има ли значение коя година е произведена Витарата?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съединител за Витара

                    Първоначално публикуван от del Преглед на мнение
                    Има ли значение коя година е произведена Витарата?
                    За кое?
                    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                    Sofrace Offroad Team

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съединител за Витара

                      Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                      За кое?
                      За да стане съединител от Самара.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съединител за Витара

                        Първоначално публикуван от del Преглед на мнение
                        За да стане съединител от Самара.
                        Не все си става
                        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                        Sofrace Offroad Team

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съединител за Витара

                          Аз си патих от такива проблеми - голяма гадост! След много умуване и проверки реших,че трябва да сменя целия съединител. И ОООО! ужас - на сваления пишеше ВАЗ 2106 !! Е,разбрах защо е твърд педала,защо не зацепва нормално. Сега съм с Valeo , NKK лагер - коренна разлика - вече нямам мускулна треска на левия крак от съединителя! А м/у другото ладовия изкара около 8000 км. ( по данни на продавача,де!)
                          Б. Бонев
                          0осем88две6шест71три

                          Коментар


                          • #14
                            До: Съединител за Витара

                            Ама да знаете,че Valeo регенерират!!! в Турция - гледайте кой е производител. Корея и Европа производство се различават по цвета на кутиите.
                            Б. Бонев
                            0осем88две6шест71три

                            Коментар


                            • #15
                              До: Съединител за Витара

                              Първоначално публикуван от borkobo Преглед на мнение
                              Ама да знаете,че Valeo регенерират!!! в Турция - гледайте кой е производител. Корея и Европа производство се различават по цвета на кутиите.
                              Първо това,че се различават е така но корейското е PHC-VALEO и какво от това и корейско и европейско все си е хубаво а на ладовия съеднинител не му е пробема във феродовия диск а в това,че с ладовия феродоф не е сменен притискателния диск ако го бяха сменили всичко щеше да си е наред то и с оригинален феродоф без смяна на притискател ефекта ще е същия.Що като сте толкова пресметливи не си направите един експеримент сменете комплект ладоф феродов диск валео притискател и NTN,KOYO лагер и да видим дали ще изкара 8000 или ще подмние 100000км май не ви се рискува за разлика 20-30лв във феродовия диск.
                              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                              Sofrace Offroad Team

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X