Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чип тунинг за Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чип тунинг за Витара

    Другарчета, иам ли някой, който случайно да се е пробвал да си сложи чип тунинг на витарата? Ако да - кажете отзиви.
    Има доста изписано за и против при различните коли, но специално за витарка искам да чуя нечие мнение ОТ ЛИЧЕН ОПИТ!
    Ако не свършва добре, значи не е свършило!
    0888 315 794
    LZ1UPI
    A1 (Rh+)

  • #2
    До: Чип тунинг за Витара

    За каква витара става дума?Аз карам дизелак джимни и съм с чип на скоро го махнах и в калта маломошното моторче мре бързо сега а пак сложен но реголирах максимално разликата е огромна се едно карам мотор дига оборотите впечетляващо.Tова не всичко което може да се пипне ше барам и турбото гърнета интерколер пък ако ше да гръмне.


    поздрави

    Коментар


    • #3
      До: Чип тунинг за Витара

      Примерно за витара с двигател G16B ?
      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • #4
        До: Чип тунинг за Витара

        Това не е чип тунинг обаче.Това се казва пауърбокс.Той не е от добрите решения.Не казвам ,че не действа но не както трябва."Машинката" действа като лъже компютъра,а с истинския "чип" тунинг(така е известен от време оно,вече на новите автомобили не се сменят чипове) се сменя логиката на екуто и всеки един момент е контрулируем-знае за количеството въздух колко нафта да пусне,знае колко да надуе турбината (обикновенно се пуска с 200мб над стоковото,а с пауърбокса няма как да го направиш защото екуто го засича през мапсенсора че налягането е по високо и реже горивото)
        Един добре направен софтуер е хиляди пъти по-добре от един пауърбокс.
        Дилърите на нови автомобили го използват ,заради "бепроблемното"му и бързо сваляне при евентуален проблем на автомобила в гаранционния период.А и цифрите са едни там .
        Аз имам доста гаранционни автомобили които съм направил със софтуер през диагностичната букса и смея да твърдя ,че няма начин да се разбере че автомобила е пипан,защото по нищо не личи.
        При евентулен проблем винаги мога по обратния път да си "налея"оригиналния софтуер и никой не може да каже ,че нещо е пипано..

        Коментар


        • #5
          До: Чип тунинг за Витара

          Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
          Примерно за витара с двигател G16B ?
          Най-вече за такава
          Ако не свършва добре, значи не е свършило!
          0888 315 794
          LZ1UPI
          A1 (Rh+)

          Коментар


          • #6
            До: Чип тунинг за Витара

            И на мен ми е интересно дали някой е слагал.Не съм чувал да се продават за Витара,но това не значи,че няма.Един приятел си сложи на Опела и има ефект-върви повече и при настъпване съответно гори повече.Повече ефект обаче има от спортния филтър(може и на мястото на оригиналния),върви още повече,ама и гори повече.А най-добрата комбинация е от двете-чип и филтър.Върви най-добре,а разхода се вдига с незначително малко при нормално каране(разбирай до 3000-3500 оборота).
            Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

            Коментар


            • #7
              До: Чип тунинг за Витара

              Първоначално публикуван от batpepi Преглед на мнение
              Това не е чип тунинг обаче.Това се казва пауърбокс.Той не е от добрите решения.Не казвам ,че не действа но не както трябва."Машинката" действа като лъже компютъра,а с истинския "чип" тунинг(така е известен от време оно,вече на новите автомобили не се сменят чипове) се сменя логиката на екуто и всеки един момент е контрулируем-знае за количеството въздух колко нафта да пусне,знае колко да надуе турбината (обикновенно се пуска с 200мб над стоковото,а с пауърбокса няма как да го направиш защото екуто го засича през мапсенсора че налягането е по високо и реже горивото)
              Един добре направен софтуер е хиляди пъти по-добре от един пауърбокс.
              Дилърите на нови автомобили го използват ,заради "бепроблемното"му и бързо сваляне при евентуален проблем на автомобила в гаранционния период.А и цифрите са едни там .
              Аз имам доста гаранционни автомобили които съм направил със софтуер през диагностичната букса и смея да твърдя ,че няма начин да се разбере че автомобила е пипан,защото по нищо не личи.
              При евентулен проблем винаги мога по обратния път да си "налея"оригиналния софтуер и никой не може да каже ,че нещо е пипано..
              Едно репрограмиране на компа не бих се доверил на никой а и като стане нещо кво праим в гората
              чипа се маха и точка а зе прегледа тук държат на изгорелите газове и не се минава както при вас за някой лев и колата даже не ходи изобщо.
              Aз не карам с чип от вчера и като казвам че сега е моторетка може де ми вярвате напълно
              на този мотор с само 65кс фабрично се усеща разликата.чипа се вързва за секунди при факта че с потенциометъра може да се корегира е добре при мен се врътна максимално но като падат оборотите
              на ниски се усеща че тресе и оборотите играят съответно намалих малко и се успокои.
              Сега остава да пипна турбoто но за целта първо ше сложа манометър за да видя сега на колко
              работи и малко ше се увеличи.Макар и на джимни да са доста по напънати от колккото на едно рено клио не ми пука много защото джипа вече е на доста км.
              Поздрави

              Коментар


              • #8
                До: Чип тунинг за Витара

                Ами да ти кажа прав си ама само донякъде .Значи как може да се довериш на някаква присадка?Вероятно не знаеш кое как работи за да мислиш така.Аз знам за няколко Ленд Крузера120 с излезнало бутало от пауърбокс,знаеш как се "регулира"потенциометъра,ама какво прави като го въртиш незнаеш-всеки един датчик работи с определено съпротивление към управляващия модул и според тези сигнали той адекватно реагира.С пауърбокса изменяш тези сигнали,примерно лъже че колата е студена(това и само с един резистор може да го направиш) пускаш гориво и колата върви наистина,но когато трябва да развърти турбината тази нафта,а еку-то не знае че трябва да с е вдигне налягането примерно от 0.9 на 1.1 то реже горивото и колата така се движи повечето време в някакви аварийни режими.Подаваш и газ,в ниските върви,но разликата не е като при софтуера,там всяко едно необходимо нещо е регулирано-натискаш газта-екуто знае къде е педала,знае колко въздух влиза и колко гориво да пусне за това ,за да не е бедна или богата сместа(има ли пауърбокс който да не пуши колата с него),знае на колко трябва да ограничи налягането на турбото.
                С пауърбокса никой нищо не знае,само нафтата е повече.
                Ако ти загрява колата би ли си сложил резистор да ти показва по-малко градуси на таблото в купето и ще си спокоен ли тогава.С екуто е същото,то прави каквото му кажат датчиците а дали е правилно обаче то не може да прецени-искат му гориво- дава гориво,но другите настройки няма как да се променят от самосебе си или ще трябва да си сложите навсякъде"пауърбоксове"

                Коментар


                • #9
                  До: Чип тунинг за Витара

                  A въпроса ми беше ЕЛЕМЕНТАРЕН - слагал ли си е някой на ВИТАРА и уточнението - с двигател G16B.
                  Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                  0888 315 794
                  LZ1UPI
                  A1 (Rh+)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Чип тунинг за Витара

                    Тук в този форум има модератори ако сметнат нека преместят написаното където му е мястото.
                    От доста време карам с чипа или както се нарича преди години нещата бяха много по прости сега всеки препоръчва репрограмиране.Над 80.000км с чипа ми се струва добра надежност макар че не ми се ще да излезе някое бутало нито пък да си остане без мошност.
                    поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      До: Чип тунинг за Витара

                      Мисля си, че може да се бутне само времето на дюзите. И то не особено добре. Запалването не се управлява от екюто.
                      Чип тунингите се правят по правило на ТД колите и на съвременните бензинови.
                      За по-лесно си сложи газово, отвърти кранчето и ще върви повече от стандартното на бензин. Бутни и малко аванса на 8-10 градуса.
                      Моята е с такъв двигател и на газ от ниски поема по-добре.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Чип тунинг за Витара

                        Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                        Мисля си, че може да се бутне само времето на дюзите. И то не особено добре. Запалването не се управлява от екюто.
                        Чип тунингите се правят по правило на ТД колите и на съвременните бензинови.
                        За по-лесно си сложи газово, отвърти кранчето и ще върви повече от стандартното на бензин. Бутни и малко аванса на 8-10 градуса.
                        Моята е с такъв двигател и на газ от ниски поема по-добре.
                        Добавяш един спортен филтър и изцяло нова изпускателна система на калмини с нови колектори и май това е всичко което може да се изцеди
                        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                        Skype: pach_bs

                        Коментар


                        • #13
                          До: Чип тунинг за Витара

                          Е в тая тема четох бахти смешните неща....просто без коментар...е тука линк да видиш к'во се променя: www.digitaltuning.bg За тия момчета гарантирам, много са добри, а иначе има и други, ама там вече е малко по сложна работата.Та иначе от безнинова маторетка се правят редовните неща:чип, въздушен филтър, генерация и нов колектор и все едно караш друга кола(то сигурно всичките тия струват колко още 1 Витара).Всяко едно нещо само по себе си не дава кой знае какъв ефект.Единствено при новия софт ще осетиш разлика, ако правиш само него, а другите сами по себе си са е така за ташака, но всички заедно...
                          Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                          Коментар


                          • #14
                            До: Чип тунинг за Витара

                            Малко по темата на човека сега:
                            На атмосферен мотор няма какво впечатлително да очакваш.Особенно на малки мотори разликата е почти неусезаема.10-15нм и 6-7 к.с евентуално при мотор 1.6.А и незнам дали може въобще да се чопли тази кола.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Чип тунинг за Витара

                              Марка SUZUKI Модел VITARA Двигател 1.6 - 95CV Цилиндри 4 Обем на двигателя 1590

                              Оригинални технически данни DigitalTuning

                              технически данни

                              Мощност в [HP] при 5600 min-1 95
                              Мощност в [HP] при 5690 min-1 107
                              Въртящ момент в [Nm] при 3500 min-1 132
                              Въртящ момент в [Nm] при 3320 min-1 149
                              Максимална скорост [Km/h] 160
                              Максимална скорост [Km/h] 164
                              Ускорение 0-100Km/h [s] --
                              Ускорение 0-100Km/h [s] --
                              Разход на гориво [l/100Km] --
                              Разход на гориво [l/100Km] --
                              Увеличение на мощноста с 12 [HP]
                              Увеличение на въртящият момент с 13 % [Nm]

                              Цена 622 [лв]

                              Добавяме още 1000 лв. за генерация, още 200 лв. за филтър и сметката отиде 1800 лв. За толкова пари предпочитам да сменя двигателя направо
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X