Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За гумите на самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: За гумите на самурай

    А моите бяха 31/10.5.Това чудо толкова пързаля навсякъде че ги разкарах скоростно.Имам и едни Купъри 35/12.5 и мисля тези дни да ги пробвам как са.Абе няма пълно щастие.Суампърите 34-ки са много агресивни ,МТ-та отвсякъде.Много лесно се окопавам.А и сега с тези мостове и раздатка лесно превърта ,та трябва много внимателно с газта и съединителя.Чудя се дали да не се метна на някакви по -големшки
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #32
      До: За гумите на самурай

      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
      Ами то няма кална гума която да не боксува на сняг.Миналата неделя качвах до Алеко и ако не ги бях изпуснал на 0.5 не ми се мисли как щях да се връткам.А пътят беше ад.А за BFG АТ съм на мнооого особено мнение.Карах ги около месец и не съм сигурен че някога ще погледна отново към такива гуми.
      кога бяха произведени ония капитанските BFG AT
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #33
        От: До: За гумите на самурай

        Малко да събудя темата, че има нови колеги, които сега прохождат и почват да пускат теми като: "Кои гуми са добри за Самурай..." или "Какви гуми да сложа?"
        Ами сложи - КРЪГЛИ
        Или по-добре напиши в Търсачката ГУМИ САМУРАЙ
        Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
        http://www.cardomain.com/ride/2562837

        Коментар


        • #34
          От: До: За гумите на самурай

          Тази зима смених 2 комплекта гуми:
          Семперит (трябва да погледна модела) 195/75/15 ЗИМНА
          Мишелин 4х4 - 235/75/15

          Впечатления:
          Зимният Семперит се представи прекрасно на заснежените пътища !!!
          Когато бяха затворени всичките проходи по Коледа, отидох от Врна до Пловдив - в последният НЕзатворен проход (Айтоскии) изпреварих 3 снегорина, и це наложи да вадя завътян микробус. Малко му трябваше ама с едната гума извън сафалта беше УМРЯЛ. Така че на снежни ПЪТИЩА - Семперита е 6.
          Мишенина заради по-голямото контактно петно има по-малко сцепление. Оказа се, че самурая си влиза на дрифт на сух асфалт
          На мокро са ДОБРИ (4)
          На сняг- 3 ДВИЖАТ се обаче задницата пързаля ако не си на 4х4.
          Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
          http://www.cardomain.com/ride/2562837

          Коментар


          • #35
            От: До: За гумите на самурай

            Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
            Малко да събудя темата, че има нови колеги, които сега прохождат и почват да пускат теми като: "Кои гуми са добри за Самурай..." или "Какви гуми да сложа?"
            Ами сложи - КРЪГЛИ
            Или по-добре напиши в Търсачката ГУМИ САМУРАЙ
            Само да уточня че не сега прохождат.....
            Ако те дразнят подобни теми, просто не се включвай в тях

            Коментар


            • #36
              От: За гумите на самурай

              Да успокоим топката,Ники /Красьо 46/ далеч не прохожда сега,даже е участвал в любителски състезания!Въпросът му е оптимален вариант на гуми ,които да не омаломощават прекомерно малкия мотор и същевременно да осигурят по-голям клиренс.По-големите гуми могат да се компенсират по различни начини,но мисля ,че тук става въпрос за щатния мотор,дифове и раздатка!
              Продължавам да мисля,че Ники трябва да монтира даден размер гуми на Самурая и да определи за себе си как се държат,защото всеки кара различен тип офроуд и преценката и съветите няма да са обективни!
              0887/400121 Антон Донев

              Коментар


              • #37
                От: За гумите на самурай

                Някой слагал ли е Я 192,че ми се въртят едни мухи в главата.
                Мощност имам достатъчно да ги въртя.Блазни ме,че тънка и висока.

                Коментар


                • #38
                  От: За гумите на самурай

                  Не са ли ТЕЖКИ?
                  То мощност добре, ама лагери дифрернциали.....
                  Едната от джипките на Banjo е с такива гуми, но още не е в движените (с двигател Форд сиера - 2,0 V6)
                  Последно редактирано от Kaskadiora; 08-02-11, 15:58.
                  Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                  http://www.cardomain.com/ride/2562837

                  Коментар


                  • #39
                    От: За гумите на самурай

                    Аз търкалям такива на витарата и ми понатежават,Ако някой иска,предоставям ги за тестване. Ако ви говори нещо 28кг.С дебела желязна джанта и вътрешна гума.
                    http://vbox7.com/play:398e8b82

                    Коментар


                    • #40
                      От: За гумите на самурай

                      Ще купувам.Днес купих още една Самурайка,така,че имам резервни части.А имам и мостове от УАЗ.

                      Коментар


                      • #41
                        От: За гумите на самурай

                        Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                        Ще купувам.Днес купих още една Самурайка,така,че имам резервни части.А имам и мостове от УАЗ.
                        Мостове от УАЗ, гуми от УАЗ.... ама иначе Самурай караш
                        Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                        http://www.cardomain.com/ride/2562837

                        Коментар


                        • #42
                          От: За гумите на самурай

                          Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                          Мостове от УАЗ, гуми от УАЗ.... ама иначе Самурай караш
                          Друго си е вътре да ти е тясно и да друса.

                          Коментар


                          • #43
                            От: За гумите на самурай

                            Мисля че в калта Я-192 ще се чистат при самурая който има повечко обороти от уаза За каменист терен са супер Високи са 31" а широчината им е 8.4"
                            Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                            Коментар


                            • #44
                              От: За гумите на самурай

                              1. Резина Я-192, 215/90-15С Ярославского шинного завода. Фактический диаметр нового колеса при 2 атм. 78 см. Ширина беговой дорожки протектора 15см. (Далее: 78/15) Отличается самой большой глубиной протектора ок.2 см. и самой жесткой резиной, соответственно очень прочная боковина (грыж практически не бывает) и сама дорожка (проколов – то же). В шинмонтаже долго отказывались ее бортировать, наконец, мастер весом в 150 кг. уселся на пустую шину – так она даже не прогнулась! Внушает! Сделана под оборонку для перевозки на рессорных машинах с дубовой подвеской тяжеленных ящиков со снарядами.
                              А. В глине обладает выдающимися внедорожными свойствами. Достигается это за счет узкой беговой дорожки (15 см) редкого расчлененного рисунка и большой глубины протектора. По размокшей глине шина работает как шестерня или фреза. Позволяет выходить из колеи, хорошо самоочищается. Но стоит только немного увлечься газом, особенно на бензиновой машине, как тут же следует мгновенное самозакапывание, с последующим разматыванием лебедки. Пожалуй, единственная, позволяет уверенно, без борьбы, въехать в глиняную гору. Однако, жесткая, не проминающаяся резина затрудняет разворот в глубокой колее, или маневрирование поперек колеи, (а на гравийке вы глубоко прочувствуете все попутные камни). Очень скользкая резина – переезд сырого подгнившего дерева, особенно не под прямым углом весьма затруднен, так же, как и проезд по мокрому мосту из бревен.
                              Б. В глубоком песке (пляж) почти невозможно тронуться с места - быстро закапывается. Однако по песчаной дороге в сосновом бору мчится вполне удовлетворительно, надо быть только внимательным к участкам глубокого песка, где машину на скорости будет сильно таскать и носить.
                              В. В болоте довольно посредственна, хотя, при уменьшении давления до 1 атм. на тяжелой машине, плющится (на глаз почти не заметно) и позволяет ехать в натяг по кустикам и кочкам - но это на грани фола, поскольку, как только колесо провернется и сорвет верхний слой дерна, машина проваливается и надежно тонет. Другой вариант - разгоняться на твердом и прыгать, пролетать ходом жидкий участок.
                              Г. На трассе жутко воет, но позволяет развивать скорость до 140 км\ч., правда при такой скорости машина почти не управляется. Не любит резких поворотов и переставок – запросто можно улететь в кювет. Особенно это относится к подспущенным колесам, т.к. визуально проконтролировать давление на этой резине невозможно.
                              Д. Зимой по накатанному снегу и льду очень опасна - дорогу не держит вообще и не тормозит, похоже ведет себя и на промороженном асфальте. На морозе дубеет и, постояв ночь, колесо теряет круглую форму так, что первые 5-10км. до прогрева резины вы едете как будто на небалансированных колесах. Кстати, на новой резине дисбаланс может достигать 400!!! грамм, а 200 грамм - в порядке вещей! По снегу идет нормально. Чем-то похожа на универсальную резину с цепями – так же злобно грызется, пока не прорежет и не зацепится за твердое, тогда поедет. Так же не любит переезжать замерзшие, скользкие деревья в зимнем лесу. На рассыпчатом глубоком снегу - закапывается, как в песке. По мокрому снегу норовит соскользнуть с уплотненного снега ранее прокатанной колеи на более рыхлую обочину.
                              Резюме: Лучшая (и недорогая) резина для глины, ила, суглинков, в остальных случаях ездить можно, но не слишком эффективно. Хороша для тяжелой машины.
                              http://vbox7.com/play:398e8b82

                              Коментар


                              • #45
                                От: За гумите на самурай

                                Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                                1. Резина Я-192, 215/90-15С Ярославского шинного завода. ...
                                Резюме: Лучшая (и недорогая) резина для глины, ила, суглинков, в остальных случаях ездить можно, но не слишком эффективно. Хороша для тяжелой машины.
                                Човека надълго и на широко е споделил личният си опит. Превеждам само резюмето:
                                Най-добрата (и нескъпа) гума за глина, тиня, глинеста почва, в останалите случаи може да се кара, но не много ефективно. Добра е за тежки машини.
                                А доколкото знам, самураят не е от тях
                                Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                                http://www.cardomain.com/ride/2562837

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X