Обява

Свий
Няма добавени обяви.

X 90 - време за хвалби

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • X 90 - време за хвалби

    Продадох на жената Пунтото и се сдобихме с това нещо



    С двигател 1.6 16клапана, невероятно запазена, може би защото дойде от Германия



    Джанти Borbet ЕТ 5


    Само климатик няма, но Ванката Попов обеща да поправим пропуска.







    Туй нещо толкова ми хареса, че си купих и за мен



    Както се вижда е от Англия и е в плачевно състояние





    Английската Х 90 ще се подготвя доста сериозно за 4х4 шампионата догодина, вече е поръчано Calmini 3" ,усилени полуоски, и много други радости, но това ще го споделя в друга тема специално проследяваща тунинга по колата

  • #2
    До: X 90 - време за хвалби

    Човек на "крайностите"сиот най-големите на най-малките се мяташЧестито на Вяра.

    Коментар


    • #3
      До: X 90 - време за хвалби

      Честито на жена ти и на тебе Със здраве да си джиткате
      Влезна и у тоз подфорум
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #4
        До: X 90 - време за хвалби

        Честито Яворе, тая седмица ще дойдем да ги видим
        Най-добрия реглаж на преден и заден мост

        Коментар


        • #5
          До: X 90 - време за хвалби

          Мерси.
          Вяра вече го метна по Софийските дупки а другото още се чудя от къде да го захвана.

          Коментар


          • #6
            До: X 90 - време за хвалби

            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
            Мерси.
            Вяра вече го метна по Софийските дупки а другото още се чудя от къде да го захвана.
            Захващай го с флекса . Много добре ще изглежда с орязани вежди и прагове, 3" боди и 3" лифт на окачването и 33" гуми .
            Най-добрия реглаж на преден и заден мост

            Коментар


            • #7
              До: X 90 - време за хвалби

              Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
              Захващай го с флекса . Много добре ще изглежда с орязани вежди и прагове, 3" боди и 3" лифт на окачването и 33" гуми .
              Боди лифт и офф са две несъвместими неща за мен, ще видиш как ще влязат и 35" без боди лифт, не че ще го карам с 35" де

              Коментар


              • #8
                До: X 90 - време за хвалби

                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                Боди лифт и офф са две несъвместими неща за мен, ще видиш как ще влязат и 35" без боди лифт, не че ще го карам с 35" де
                Нали търсиш и визия ? Прави си боди лифта спокойно, стабилността не се променя изобщо .
                Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                Коментар


                • #9
                  До: X 90 - време за хвалби

                  Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                  Нали търсиш и визия ? Прави си боди лифта спокойно, стабилността не се променя изобщо .
                  Добри не си ме разбрал правилно коли с които да се показвам имам бол сега ще правя кола с която ще минавам от всякъде . А това твое мнение не се покрива с на никой спец по света боди лифта пречи, последен пример Гърка с пджерото на Шумен.
                  А да те питам за какво се прави боди лифт каква е ползата?

                  Коментар


                  • #10
                    До: X 90 - време за хвалби

                    Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                    Добри не си ме разбрал правилно коли с които да се показвам имам бол сега ще правя кола с която ще минавам от всякъде . А това твое мнение не се покрива с на никой спец по света боди лифта пречи, последен пример Гърка с пджерото на Шумен.
                    А да те питам за какво се прави боди лифт каква е ползата?
                    Визия, лесно вкарване на по големи гуми, помага и в коловози и дълбока кал . По принцип за витарата съм твърдо ЗА боди лифт ...
                    Прикачени файлове
                    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                    Коментар


                    • #11
                      До: X 90 - време за хвалби

                      Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                      Визия, лесно вкарване на по големи гуми, помага и в коловози и дълбока кал . По принцип за витарата съм твърдо ЗА боди лифт ...
                      Добре де, визия не търся, има много начини да вкарам по-големи гуми без да вдигам центъра на тежестта. За коловози и дълбока кал с какво ти помага боди лифта . За мен това е най-лесното и най-евтиното решение ако искаш да изглеждаш добре и да покараш малко в гората, но до там.

                      Коментар


                      • #12
                        До: X 90 - време за хвалби

                        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                        Добре де, визия не търся, има много начини да вкарам по-големи гуми без да вдигам центъра на тежестта. За коловози и дълбока кал с какво ти помага боди лифта . За мен това е най-лесното и най-евтиното решение ако искаш да изглеждаш добре и да покараш малко в гората, но до там.
                        Помага с това че праговете не се влачат и не опират на неравности ... не е кой знае какво ама пак е една идея в полза на проходимостта . Другото е че и ъгъла на атака става по голям . Не те убеждавам, просто ти казвам на мен какво ми харесва . За състезания си прав че няма смисъл излишно да вдигаш центъра на тежестта но купето на витарата е леко и за това ти казах че стабилността не съм усетил да се промени осезаемо а знаеш че ме е страх от странични наклони и ако имаше разлика щях да я усетя .
                        Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                        Коментар


                        • #13
                          До: X 90 - време за хвалби

                          Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                          Помага с това че праговете не се влачат и не опират на неравности ... не е кой знае какво ама пак е една идея в полза на проходимостта . Другото е че и ъгъла на атака става по голям . Не те убеждавам, просто ти казвам на мен какво ми харесва . За състезания си прав че няма смисъл излишно да вдигаш центъра на тежестта но купето на витарата е леко и за това ти казах че стабилността не съм усетил да се промени осезаемо а знаеш че ме е страх от странични наклони и ако имаше разлика щях да я усетя .
                          Утре ще те водя на страничен наклон да видим какво ще стане
                          А тези доводи които си дал не искам да ги коментирам

                          Коментар


                          • #14
                            До: X 90 - време за хвалби

                            Яворе, честито. Да си ги трошиш със здраве.
                            Аз също съм на мнение че с боди лифта не се печели нищо в състезателен офф . Най-ниската точка пак си остава раздатката или рамата. А това дали са ти по високо праговете какво значение има. Явор като ще се състезава с нея тенекиите си стават консуматив. С прагове или без е все тая.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #15
                              До: X 90 - време за хвалби

                              Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                              Утре ще те водя на страничен наклон да видим какво ще стане
                              А тези доводи които си дал не искам да ги коментирам
                              Виж ми аватара бре, там бях с боди лифт
                              Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X