Здравейте,
Нов съм тук, но вече не знаех към кой да се обърна за информация, която така и не намерих.
От няколко дена имам Suzuki Ignis 1.5 4x4 (2005) внесена от Италия и взета тук за доста добри за годината си пари. Видях че е била удряна от пред и от зад но явно леко и поне външно беше оправена добре.
Като изключим един фар който ще трябва да сменя понеже подскача светлината навсякъде, всичко външно е ок.
Само че забелязах следния проблем - при каране не върви добре на моменти и запъва... след едно междуградско в което на места почти изгасваше се оказа че предните джанти парят. Реших че проблема е в спирачките и отидох да ги видят. Оказа се че всичко е наред - цилиндърчета, маркучи, течност - поне така каза майстора. Но проблема го има и вече не знам от къде може да е?
Имам питане как се включва и изключва 4wd или е постоянно? То може ли да влияе за този проблем?
Може ли да е компютъра и ABS-а например? Другия странен проблем е че дори и като карам на свободна или на скорост без газ - показанието на разходомера не пада под 4.1 макар че съм сигурен че реално пада... Може ли да е защото има проблем със задействането на спирачките или пък наистина компютъра нещо е прецакан? Какво може да е?
Извинявайте за странните въпроси, но съм лаик, а и наистина не мога да си обясня от къде може да е проблема вече?
Нов съм тук, но вече не знаех към кой да се обърна за информация, която така и не намерих.
От няколко дена имам Suzuki Ignis 1.5 4x4 (2005) внесена от Италия и взета тук за доста добри за годината си пари. Видях че е била удряна от пред и от зад но явно леко и поне външно беше оправена добре.
Като изключим един фар който ще трябва да сменя понеже подскача светлината навсякъде, всичко външно е ок.
Само че забелязах следния проблем - при каране не върви добре на моменти и запъва... след едно междуградско в което на места почти изгасваше се оказа че предните джанти парят. Реших че проблема е в спирачките и отидох да ги видят. Оказа се че всичко е наред - цилиндърчета, маркучи, течност - поне така каза майстора. Но проблема го има и вече не знам от къде може да е?
Имам питане как се включва и изключва 4wd или е постоянно? То може ли да влияе за този проблем?
Може ли да е компютъра и ABS-а например? Другия странен проблем е че дори и като карам на свободна или на скорост без газ - показанието на разходомера не пада под 4.1 макар че съм сигурен че реално пада... Може ли да е защото има проблем със задействането на спирачките или пък наистина компютъра нещо е прецакан? Какво може да е?
Извинявайте за странните въпроси, но съм лаик, а и наистина не мога да си обясня от къде може да е проблема вече?
Има ли вариянт на педала на спирачката да му дадеш малко свободен ход.Виж дали се регулира посредством някаква гайка(или две) на шпилката,която отива към помпата.Имам чувстовто,че педла на спирачката стои леееекинко "напънат"(натиснат,натегнат-не измислям друг синоним в момента
Коментар