Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Vitara V6-2002 - проблем с тоците

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Grand Vitara V6-2002 - проблем с тоците

    Здравейте,имам Гранд Витара 2.5V6 автоматик 2002 година.Цял ден обикалях по работа и след пет минути престой колата не запали,до тогава проблеми никакви.Като дам на контакт и само релетата прецъкват и дотам.Обадих се на приятел ,свързах се към неговия автомобил и запали веднага.До тук добре казвам си,явно непредизвестена смърт на акумулатора,обаче като откачим кабелите и колата гасне,а при изправно динамо автомобила трябва да работи и с откачена батерия?!? Кофти-динамото ли е що ли е?Все пак отидох и си купих нов акумулатор.Сложих го и проблеми няма,но съмнението остава,а без колата съм загинал. За сега не показва никакви аларми и на място поддържа постоянни обороти(четки,реле регулатор),не чувам никакви нехарактерни шумове-от хлабав ремък или от лагери.Утре ще потърся омметър,но бихте ли ми отговорили какви стойности трябва да показва при форсиране и на тихи обороти за да съм сигурен в динамото.

  • #2
    До: Grand Vitara V6-2002 - проблем с тоците

    Колега мисля, че трябва да потърсиш ВОЛТМЕТЪР и с него да измерваш. при много форсиран двигател, трябва да показва около 13.5V (+ - 5V) (ако е разреден акумулатора ), а нормално да си държи на 12V.
    Mitsubishi Pajero III 3.2 DID: Subaru impreza 4x4

    Коментар


    • #3
      До: Grand Vitara V6-2002 - проблем с тоците

      Там откъдето си купил нов акумулатор или в оторизиран сервиз,би трябвало да ти замерят безплатно дали зарежда динамото/наличие на отечки/ и др. за да важи гаранцията на акумулатора!
      Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
      Opel Corsa 1.7д 98г

      Коментар


      • #4
        До: Grand Vitara V6-2002 - проблем с тоците

        Колеги благодаря че се отзовахте.Оказа се че притеснението ми е било в малко повече,но т.к. живея в САЩ и да закъсаш в друго населено място където нямаш познати и няма обществен транспорт си е за притеснение.Още снощи намерих волтметър и замерих волтажа-точно си беше в границите и колата работеше и с разкачена батерия както и трябва да бъде.Защо преди това гаснеше като откача кабелите от другата кола която ми подаваше ток не разбрах.Дали има някаква аларма на която и е трябвало време да се изчисти ,не знам,но вече няма значение.Благодаря ви за съветите още веднъж.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X