Обява

Свий
Няма добавени обяви.

До болка познатата тема за Витара-помощ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До болка познатата тема за Витара-помощ

    Здравейте колеги,
    да си кажа първо че съм нов във този форум, а за джипове преди да вляза тук нищо не знаех(по техническата част).Та мойта история е следната-От доста време искам да си взема Витарка и следователно прочетох всичко писано за Сузуки във форума(или поне до това до което имам дотъп).
    Първо ще споделя изводите,до които стигнах и ще помоля да ме поправите а после ще задам и някои въпроси.
    Витарата към която съм се насочил е 2.0 V6 96-98, механична,дълга база. Избрах двигателя заради динамиката и заради слабите блокове на 1.6.
    така сега следва по-интересната част-въпросчетата:
    1. знам че този двигател се газифицира,но може ли без инжекцион да си работи добре?
    2.някой да сподели точни недостатъци на този шестак?
    3, като казах недостатъци се сетих да питам,колко му е началната поддръжка на тоя дзвер-700 лв??? това за масла и т.н.
    4. колата няма да я взимам от България и няма да мога да я закарам на сервиз,така че как мога да провери дали всичко по окачванео е ок и най-вече по системата 4X4,освен разбира се че не трябва нищо да трака?
    5.разбрах че този двигател е с вериги а не с ремъци-цени,разтягат ли се,колко често и т.н??
    Ох още неща исках да питам ама сега ми изкочиха от главата,нищо де после като се сетя...
    Имам и една МНОГО ГОЛЯМА молба към колегите от София:Понеже както вече казах съм тотален аматьор що се отнася до 4X4, може ли някой да ми покаже(на самия джип) как да си включа ръчно 4X4,как да ползвам бързи,бавни и ей такива неща и други тънкости,защото нищо не знам и като отида да я купувам няма да знам нищо и мога да взема някой боклук(то и иначе мога ама шанса е по-малък).Ще бъда много благодарен и ще почерпя разбира се.
    6.сега се сетих да попитам всички ли включват ръчно предното и ако не как да разбера кои-не?
    Много съм благодарен предварително на всички отзовали се и пак казвам че съм изчел всичко до което имам достъп,но ако съм пропуснал нещо-простете ми.
    Поздрави,Стоян
    [SIZE=4][COLOR=black][SIGPIC][/SIGPIC]БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО![/COLOR][/SIZE]

  • #2
    До: До болка познатата тема за Витара-помощ

    Конкретната машина не я познавам, но за 4х4 може да си клюкаме на по кафе колкото искаш така, че като ти дойде музата звънни
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      До: До болка познатата тема за Витара-помощ

      Връщам се в понеделник, тъй че ако искаш да покараш и на бързи и на бавни и на к'вото искаш - обади се. Таман ще разгледаме и кво-що ида да се гледа по окачването ...
      В срядите има сбирки на сузукитата в София, така че може и там да дойдеш и да питаш.
      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
      0888 315 794
      LZ1UPI
      A1 (Rh+)

      Коментар


      • #4
        До: До болка познатата тема за Витара-помощ

        Благодаря за отзивчивостта,мисля да се възползвам съвсем скоро. И все пак за този двигател V6 мнения?
        [SIZE=4][COLOR=black][SIGPIC][/SIGPIC]БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО![/COLOR][/SIZE]

        Коментар


        • #5
          До: До болка познатата тема за Витара-помощ

          V6 -Цилиндровия не е с добри отзиви,за 4 -редови,нещата са различни-само положителни мнения!!!Лично не сьм констатирал,това сьм чувал през практиката си
          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

          Коментар


          • #6
            До: До болка познатата тема за Витара-помощ

            Първоначално публикуван от Captain Jack Sparrow Преглед на мнение
            Витарата към която съм се насочил е 2.0 V6 96-98, механична,дълга база. Избрах двигателя заради динамиката и заради слабите блокове на 1.6.
            така сега следва по-интересната част-въпросчетата:
            1. знам че този двигател се газифицира,но може ли без инжекцион да си работи добре?
            2.някой да сподели точни недостатъци на този шестак?
            3, като казах недостатъци се сетих да питам,колко му е началната поддръжка на тоя дзвер-700 лв??? това за масла и т.н.
            4. колата няма да я взимам от България и няма да мога да я закарам на сервиз,така че как мога да провери дали всичко по окачванео е ок и най-вече по системата 4X4,освен разбира се че не трябва нищо да трака?
            5.разбрах че този двигател е с вериги а не с ремъци-цени,разтягат ли се,колко често и т.н??
            Здравей и добре дошъл бъдещ колега ,
            Дано имаш късмет при избора на този малко екзотичен модел, а сега и по въпросите:

            1. Въпроса ти го разбирам така: Може ли да се сложи обикновенна газова уредба на този мотор?.
            Сигурно някой ще те убеждава, че може, но всъщност е доста рисковано. Личното ми мнение е, че не си заслужава да рискуваш и да счупиш нещо, слагайки обикновенна газова на V6 и смукателни колектори с такъв голям обем.
            2. Недостатъци според мен са може би големият брой (около 27) и скъпи хидравлични повдигачи, скъпите части за този мотор и трудното им намиране.
            3. Не знам това число 700 лв. как го измисли , но ако е само смяна на масла цената ще е доста надолу . Вида и количеството на маслата ги виж тук: масло за витара
            4. Поне малко да разбираш и много повече късмет.
            5. Да, този модел е с ремъци, 3 броя, като единият е много дълъг и най-често той първи се разтяга. Моя на 195 000 км беше страшно много разтегнат. Добре е обаче да смениш и хидравличните обтегачи и успокоителите. По спомени голямата верига е около 250-350 лв, а малките са около 150-180 лв/бр.. Хидравличните повдигачи са около 130 лв/бр..

            Надяваме се, че сме били поне малко полезни,

            Поздрави.
            ... to be continued

            Коментар


            • #7
              До: До болка познатата тема за Витара-помощ

              Благодаря за изчерпателния отговор,доста ми помогна.Той предизвика обаче няколко въпроса:
              1.Тези хидравлични повдигачи и успокоители кога трябва да се сменят(км)?Какава им е функцията и какво става ако не се сменят на време? Всичките на куп ли се сменят?
              2.За газта много ясно те разбрах, така че ако някой му е слагал инжекцион на шестака-колко струва и как се държи?
              3.За веригите правилно ли съм разбрал че някъде на 180 000 вече дългата е за смяна?
              Колега "Ivich", аз ли се бъркам(възможно) или сме съседи в 329-ти блок в Младост 3?
              И аз пак да си питам за потвърждение,дали има някой желаещ да му взема малко временце за да ми покаже на живо как работи 4X4 и как да го включвам и т.н.?
              Благодаря ви предварително
              [SIZE=4][COLOR=black][SIGPIC][/SIGPIC]БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО![/COLOR][/SIZE]

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X