Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

    Здравейте, тази събота се смоорганизирах за един малък тест на самурайчето. Отидох на крос полигона зад камбаните (София) и се кефих да изкачвам струмни баирчета и урви. Времето беше слънчево, топло и сухо, идеално за напълно износените ми летни гуми. Установих приложно разликата на каране със заключен преден блокаж и без. При препятствия ако не е заключен започва да превърта и не може да се качи, а със, като бръмбар нагоре. Кефа беше пълен до момента на преминаването на една 4м широка вада. Получи се като в смешните филми, влязох и… потънах. Добре че не потъна целия. Оказа се рядка и дълбока тиня (с жаби) и прагове по 40см. от двете страни. Побръмчах на място, пък слязох, поогледах се, няма други джипове и трактори наблизо, няма лебетка, брадва, лопата, вериги или каквото и да е полезно, гол кат’ пушка. Казах на жената, не сме малки, ще го вадим. В близката горичка за късмет намерих един паднал бор. Успях да го счупя на две и се получи чудесен 4 метров лост. От там сравнително лесно свалих предната броня качила се единия бряг и го затиках назад. Тук дойде името Железния, защото отвсякъде можеш да си го подпреш и натиснеш, няма глупава пластмаса бронята е нато релса. Само единия габарит отиде, ама заради един чеп от бора. След това се започна борбата по изваждането, задните се бяха качили на твърдо, а предните просто не можеха за прехвърлят борда. И тогава се зачудих
    ЗАЩО едното предно превърта?
    Дали има нещо интелигентно за превъртане, ако примерно си забравиш блокажа на асфалт да не се счупи веднага, или вече нещо е прецакано. Определено има разлика между Lock и Free, но не е 100%. И при вас ли е така?
    А иначе усетих пълното щастие 2 часа по- късно след влачене на камъни и дъве, когато излезе. Кефа беше неописуем.
    В резюме: преимуществото на малкия джип е че и с голи ръце можеш да направиш нещо.
    Извод: Без основни шанцови инструменти, и ръчна лебедка вече никъде не тръгвам.
    Поздрави и малко снимки:
    Прикачени файлове
    Suzuki Samurai 93г. 1.3

  • #2
    До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

    Хубава джипка, добра разходка.....

    Относно вопроса ти: Това нещо на предния мост дето пише на тях Lock и Free са хъбове, коите "зацепват" полуоските към главините, или обратно, как ти харесва повече. НЕ Е БЛОКАЖ. На "блокаж" му викаме на джаджа, която "заключва" моста и кара гумите му да се въртят с една и съща скорост при всички положения. Има джипки с фабрично монтиран блокаж в задния мост, доста по-малко и в предния. Тия и с предния са за "напреднали".

    Иначе има много писано по въпроса, вземи почети, ще останеш изумен......
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

      Колега, страхотно трасе. И АЗ ИСКАМ ТАМ

      Може ли някой да пусне координати на това място?

      Благодаря предварително.

      Коментар


      • #4
        До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
        Хубава джипка, добра разходка.....

        Относно вопроса ти: Това нещо на предния мост дето пише на тях Lock и Free са хъбове, коите "зацепват" полуоските към главините, или обратно, как ти харесва повече. НЕ Е БЛОКАЖ. На "блокаж" му викаме на джаджа, която "заключва" моста и кара гумите му да се въртят с една и съща скорост при всички положения. Има джипки с фабрично монтиран блокаж в задния мост, доста по-малко и в предния. Тия и с предния са за "напреднали".

        Иначе има много писано по въпроса, вземи почети, ще останеш изумен......
        Ех, как съм се объркал
        А за четене, съм изчел мноого ама явно най важното съм пропуснал.
        Мерси за инфото
        Suzuki Samurai 93г. 1.3

        Коментар


        • #5
          До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

          Po plan -график,това е мястото където колегата е затънал N42 37.104 E23 22.836.Абе в района...тук съм се кефил и аз ,сам.Има река,кал,баири,красота.
          Тук съм самоснимал клипче,когато открих мястото.
          Последно редактирано от adwokat; 03-11-08, 12:37.
          Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
          NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

          Коментар


          • #6
            До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

            Май мястото е същото, ама аз не влизах в гората щото ме беше страх от мечки .
            Ей сега ще го чукна на картата и ще кача картинка.
            Suzuki Samurai 93г. 1.3

            Коментар


            • #7
              До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

              Ето и мястото отбелязано с Х.
              Може да направим някаква организация
              Поздрави
              Прикачени файлове
              Suzuki Samurai 93г. 1.3

              Коментар


              • #8
                До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

                Локвата е малка за добро затъване, но с летни гуми и аз съм то правил с "трупър" ( боксувах си в плитка локва до пътя с едно предно и едно задно колело и един "голф" 1 CL ме извади) Аз нещо не виждам от снимките кал по задните колела и нещо се чудя Предно ляво се вижда чудесно - въртяло е в калта здраво поради липса на блокаж ( поста на "Злия" колега ) ама отзад нещо не виждам кал (може и снимките да са лоши) наред ли е всичко по трансмисията?
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #9
                  До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

                  Ми те задните си въртяха, но не можеха да го издърпат. Все пак гумите са никави.
                  Suzuki Samurai 93г. 1.3

                  Коментар


                  • #10
                    До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

                    добре че можеш да чупиш 4 метрови борове с ръце, че иначе......


                    най-добре е да не ходиш сам, колкото и да ти е подготвена машинката, друго си е да има кой да даде едно ... въже
                    ________________________________________________
                    Subaru OUTBACK 2,5
                    Hyundai TUCSON 2.0

                    Коментар


                    • #11
                      До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

                      Браво колега,хубава разходка си направил
                      и аз сум на същото положение с летни гуми...
                      ама ще се обуем в наи скоро време..

                      Коментар


                      • #12
                        До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

                        Като за първи излет,си си докарал тръпка...Ама как ги чупиш тия борове с голи ръце зора какво ли прави .Като си купиш хубави гуми,пак го пробвай там-няма да имаш проблеми(ама най-добре с някой колега,че знае ли се )
                        Да ти носи само удоволствия Сузукито!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

                          Първоначално публикуван от lilitok Преглед на мнение
                          Като за първи излет,си си докарал тръпка...Ама как ги чупиш тия борове с голи ръце зора какво ли прави .Като си купиш хубави гуми,пак го пробвай там-няма да имаш проблеми(ама най-добре с някой колега,че знае ли се )
                          Да ти носи само удоволствия Сузукито!
                          Не става само с ядене трябва и акъъл.
                          А в случя един колега би свършил по-добра работа от гуми.
                          Suzuki Samurai 93г. 1.3

                          Коментар


                          • #14
                            До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

                            Привет!
                            Авер...ти ко го метна като рамбо тоз Друсльо бе...
                            Атака кеф я...наистина си се видял в приключение...
                            Самика е страхотен офроуд дзвер...
                            Успех...
                            Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                            .................................................................................................
                            Е. Абу

                            Коментар


                            • #15
                              До: Железният Друсльо – Първа кал (въпросчета за блокажа)

                              Слагай му едни редукторни мостове, и едни 33ки и ще минаваш по лесно от там
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X