Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странната работа на японеца!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Странната работа на японеца!

    Искам да попитам някой може ли да ми даде отговор!
    На самурая му сложих нов съединител.Но пак няма ефект.Седи си на едно място и това е.Един колега ми каза че можело да е от скоростите но преди да сложа съединителя пробвах дали става феродовия и го завъртях скоростите се движеха нормално без да има шум.Такаче спорет мен не е от скорости.Възможно ли е да съм го обърнал и затова или да ми е много износен маховика?
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

  • #2
    До: Странната работа на японеца!

    Феродовият да не е от Лада?
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #3
      До: Странната работа на японеца!

      Я обясни пак. Или прочети какво си написал. Баси гатанката. Седи на едно място? Да не си на неутрал на раздатката? Обясни де.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        До: Странната работа на японеца!

        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
        Феродовият да не е от Лада?
        Не.Японски
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #5
          До: Странната работа на японеца!

          Абе то че японски в бг.няма ама хайдеСлагай раздатката на неутрал лягай отдолу и при работещ двг.превключвай на скорости.По точно някой да ги кара наред.По междинният вал м/у скорости и раздатка ще разбереш има ли движение.Ако вала не се върти -лошо.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #6
            До: Странната работа на японеца!

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Я обясни пак. Или прочети какво си написал. Баси гатанката. Седи на едно място? Да не си на неутрал на раздатката? Обясни де.

            Един колега ми каза че е от обърнат феродов диск.Утре пак се свалят скорости да се види дали съм го обърнал.Скоростите спорет мен и много други хора не са счупени защото като го бутаме да скорост не се чуват тракания и други странни звуци който се чуват при счупени скорости.
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • #7
              До: Странната работа на японеца!

              Бах мааамуКак можеш да обърнеш дискаЕй да не са ви били много бирите като сте го събирали.Като го запалихте не се ли чуваше шум на трошене?Дали не сте замазали пружините?
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • #8
                До: Странната работа на японеца!

                преди да ги пипаш си е работило така ли?
                след като не можеш да разпознаеш диска как трябва да се сложи,аджеба за какво разглобяваш?


                Поздрави

                Коментар


                • #9
                  До: Странната работа на японеца!

                  ) ако обърне феродовия диск наобратно , то няма да може да превключва скорости при РАБОТЕЩ двигател. но при неработещ ще може. възможно е и да има строшен първичен вал (предположения само)
                  понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                  ********************************
                  JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                  Honda Shadow VLX 600 - 1999
                  FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                  0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                  Влади

                  Коментар


                  • #10
                    До: Странната работа на японеца!

                    Нещо не става ясно какъв е проблема какво точно искаш да постигнеш опиши подробно какво правиш ти и какво не прави самурая

                    Коментар


                    • #11
                      До: Странната работа на японеца!

                      от ДиДжейДавел:първичния вал със сигурност не е счупен-100% е нещо от съединителя
                      Не всичко, което има две бузи е лице!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Странната работа на японеца!

                        хора непишете глупости,ако обърнеш феродовия диск няма да можеш да закачиш притискателния,трябва да строшиш диафрагмата за да стане това,провери раздатката да не е на неутрал,влез в канала и виж като включиш на скорост дали се върти късия кардан между скоростите и раздатката,ако се върти проблема е в раздатката

                        Коментар


                        • #13
                          До: Странната работа на японеца!

                          Да не е саминала диафрагмата(притискателния диск)?

                          Ти, последния съединител как го скапа? Позапали ли го, или? Плавно ли се скапа, или изведнъж?

                          Тия подробности са важни.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Странната работа на японеца!

                            Прави се и грешката да не се стяга притискателния диск към маховика уж да може да се центрира по-лесно феродовия после ще стегнем....после забравяме
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #15
                              До: Странната работа на японеца!

                              Първоначално публикуван от fj-80 Преглед на мнение
                              хора непишете глупости,ако обърнеш феродовия диск няма да можеш да закачиш притискателния,трябва да строшиш диафрагмата за да стане това,провери раздатката да не е на неутрал,влез в канала и виж като включиш на скорост дали се върти късия кардан между скоростите и раздатката,ако се върти проблема е в раздатката
                              Колега съжалявам само че не си носех фотоапарата да снимам обърнат феродов диск.Обаче се оказа че не е само това проблема!След като съм го обърнал от невнимание не съм забелязал че и притискателния е различен от стария.Тоест ламелите на пружината са по изпъкнали от на стария и при затягане на скоростите лагера притиска пружината и така съединителя си стой натиснат и така при работещ двигател се включват всички скорости.Сложих новия феродов с стария притискателен който не е много износен и днес джипката си вървеше на фурия!Та ако на някой му трябва 40лв Притискателен дист Секо!
                              Благодаря на всички за мненията!
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X