наи лесно става с реле ако нямаш фабрични кабели
изтегляш си един плюсов кабел до релето от акумулатора и един от релето до халогените .маса можеш да хванеш от всяко едно болче.
изегляш трети кабел към ключът които ще е в купето и с които ще ги пускаш можеш от акумулатора или от изтегления вече до релето+
и от ключът до релето-четвърти кабел
първия вързваш като гледаш схемата на релето в единия краи там кадето е нарисувена прекъсната _/ _ а в другия краи на прекъснатата втория (за халогените)
четвартия(които идва от ключът) в единия краи на бобината(вълообразната рисунка на схемата на релето) а другия краи на релето за маса
П.П за мъгла халогените трябва да се монтират възможно наи ниско
бушона е хубаво да го има но като изгори щте го побьлгарим разбира се с по дебела тел (по дебела от кабела) и става излишен.защтото ще се запали кабела
Хубаво е преди зимния сезон да си огледате всички светлини,освен че е задължително!А и от 10 ноември започва акция "светлина" с глоби
Халогените за мъгла трябва да се поставят възможно най-ниско и светлината им да се "плъзга"пред автомобила.По-добрите според мен са тези които не правят лъч а "линия",т.е. осветяват отстрани на автомобила,така по лесно ще виждаме маркировките,а когато ги няма банкета до пътя.Когато пускаме нови кабели за халогени,е добре да има реле и задължително предпазител(бушон).Хубаво е ако копчето с което се пускат има някаква свтлинна индикация когато включено-така няма да ги забравяме.Забранено е да са включени когато няма лоша видимост,а и полицаите се заяждат понякога!
Коментар