Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

    А кой е казал, че цена от 1300 лева за един прост носач е нормална?

    Тези психопати от Миркат могат да поискат и 20 000 за една пружинка, това нормално ли е?

    Иване, виждал ли си това:
    http://www.puresuzuki.com/KickSAS.htm
    Какво ти е мнението за него? Заслужава ли си да се копира, че няма разминаване-витарата ще е с цял мост отпред. И след новото шаси и промяна на предното окачване пак продължава да троши карета. Няма оправия, ще се слага цял мост от УАЗ...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #92
      От: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

      За в Миркат твърдя , че не е такава цената. В понеделник ще питам и ще я кача със сигурност. Това на калмини няма какво да копираш от него. Те използват преден мост от Самурай. Той е доста по-тесен от задния на Витарата. На Кайо Витарата е с такъв и за да го изравни със задния отпред е с фланци и обърнати джанти. Мисля , че и една лозенска Витара има с такъв мост. При Уазковия положението е обратно. Той е по-широк. С фланци от 4 см. от зад се компенсира точно. Самурайския е по-слаб и по-трудно се намира. Само дето отплеснахме от тази тема. Ела до Самоков на състезанието след две седмици и ще видиш няколко с цели мостове и ще имаш база за сравнение.
      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

      Коментар


      • #93
        От: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
        Нещо си противоречиш ! Първо казваш , че си рязал кардан и ти е излизала полуоска , а сега твърдиш ,че си нямал проблем. Виждал съм и калмини и турско и след мотнаж стоят добре. При първото влизане в гората и скачане по дупки се сгъват с 2 см. В по късен етап и с повече. А, ако отпред се монтира лебетка и тежка броня ,какво се случва ? Гаранция за амове не дават ! Пружини турски приема да ги смени , ако са се сгънали с 2 см. поне при свалено положение. Тя е 47 см. за гранд Витара , а омекнала и свалена е 46 см. и не ги сменя ! Предните амове 10 000 км. по черно няма да издържат. Относно цената на оригинални носачи за междинката и за гранд нещо си се объркал. Ако махнеш една нула ще дойдеш на цената на единия.
        Не си противореча. Проблемът с рязането на кардана и излизането на полуоската дойде от това, че окачването не е за Витара 2.0 V6 а за Витара 1.6. Просто за Витара 2.0 не се предлага окачване, тъй като бил по рядък модел, но както и да е. Разликата при двата модела е планките които държат предният диф.(поради по широкото шаси на Витара 2.0). В началото карах с оригиналните планки и за това ми излизаше полуоската. След като закупих такива от тайванския сайт, който съм описал по-горе, проблемът с излизането на полуоската се реши, но понеже след поставянето на планките дифът се измества надолу и назад, се наложи да се скаси малко предният кардан понеже започна да опира в корпуса на раздатката.
        Да ти кажа честно не съм мерил разстоянията след поставянето на окачването и в по късен етап, но ти гарантирам, че бях минал към 50 000 км и съм сигурен, че от тях 10 000 са били по черно, тъй като всеки ден обикалях с Витарката и гората(такава ми е работата просто), и не се беше скапало нищо до този момент. Видимо и при каране също не се усещаха проблеми. Относно носачите С ЛЯТ БОЛТ на Витара 2.0 V6, искам да ти кажа, че въобще не съм се объркал. Говоря ти за периода преди около 2-3 години, когато я закупих. Шарнирите на колата бяха разбити и като реших да ги сменям ме заболя главата- не се предлагаха заместители, а само оригинални. Цената беше около 650 лв. на носач с разните му "Отстъпки". Около 50-60 лв. стуват сменяемите шарнири.
        Искам още да кажа, че не съм публикувал мнения в тази тема с цел да се заяждам. Просто исках да помогна на някой, който е решил да си лифтне този по особен модел на Витара с турско окачване или такова на Calmini, и да опиша начина по който аз съм го направил. Ако съм понагнал на някой добре, ако не- здраве да е.

        Коментар


        • #94
          От: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

          Първоначално публикуван от iadimitrov Преглед на мнение
          Не си противореча. Проблемът с рязането на кардана и излизането на полуоската дойде от това, че окачването не е за Витара 2.0 V6 а за Витара 1.6. Просто за Витара 2.0 не се предлага окачване, тъй като бил по рядък модел, но както и да е. Разликата при двата модела е планките които държат предният диф.(поради по широкото шаси на Витара 2.0). В началото карах с оригиналните планки и за това ми излизаше полуоската. След като закупих такива от тайванския сайт, който съм описал по-горе, проблемът с излизането на полуоската се реши, но понеже след поставянето на планките дифът се измества надолу и назад, се наложи да се скаси малко предният кардан понеже започна да опира в корпуса на раздатката.
          Да ти кажа честно не съм мерил разстоянията след поставянето на окачването и в по късен етап, но ти гарантирам, че бях минал към 50 000 км и съм сигурен, че от тях 10 000 са били по черно, тъй като всеки ден обикалях с Витарката и гората(такава ми е работата просто), и не се беше скапало нищо до този момент. Видимо и при каране също не се усещаха проблеми. Относно носачите С ЛЯТ БОЛТ на Витара 2.0 V6, искам да ти кажа, че въобще не съм се объркал. Говоря ти за периода преди около 2-3 години, когато я закупих. Шарнирите на колата бяха разбити и като реших да ги сменям ме заболя главата- не се предлагаха заместители, а само оригинални. Цената беше около 650 лв. на носач с разните му "Отстъпки". Около 50-60 лв. стуват сменяемите шарнири.
          Искам още да кажа, че не съм публикувал мнения в тази тема с цел да се заяждам. Просто исках да помогна на някой, който е решил да си лифтне този по особен модел на Витара с турско окачване или такова на Calmini, и да опиша начина по който аз съм го направил. Ако съм понагнал на някой добре, ако не- здраве да е.
          Радвам се , че споделяш и казваш кое и как. Мисля , че информацията ще е полезна за всички. Аз също споделям от опит и практика и не се опитвам да рекламирам. Проблема с предния диф. и кардана ти е дошъл от носачите , а не от планките. Шасито е по широко с 8 см. от старата Витара. Планките са същите като за Гранда. Аз на междинка планки не слагам и нямам проблеми с вадене на полуоска и съм по висок от двете окачвания. Първата ми такава е от преди шест седем г. и цената на носачите е все такава. Разбит шарнир се рециклира за 50 лв. с гаранция 50 000 км. и държи повече от нов. Отностно окачването най-удачния вариант е да се ползват някои компоненти от турското окачване. Хубавото е , че можеш да вземеш от него само това , което ти е необходимо. Естествено без гаранция. Нещата , които са необходими са задни пружини и амове за Гранд Витара и ... май само това. За отпред сме коментирали многократно какво се прави и трябва да си избереш предни амове според желанието и ефекта е поразителен !
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • #95
            От: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
            Радвам се , че споделяш и казваш кое и как. Мисля , че информацията ще е полезна за всички. Аз също споделям от опит и практика и не се опитвам да рекламирам. Проблема с предния диф. и кардана ти е дошъл от носачите , а не от планките. Шасито е по широко с 8 см. от старата Витара. Планките са същите като за Гранда. Аз на междинка планки не слагам и нямам проблеми с вадене на полуоска и съм по висок от двете окачвания. Първата ми такава е от преди шест седем г. и цената на носачите е все такава. Разбит шарнир се рециклира за 50 лв. с гаранция 50 000 км. и държи повече от нов. Отностно окачването най-удачния вариант е да се ползват някои компоненти от турското окачване. Хубавото е , че можеш да вземеш от него само това , което ти е необходимо. Естествено без гаранция. Нещата , които са необходими са задни пружини и амове за Гранд Витара и ... май само това. За отпред сме коментирали многократно какво се прави и трябва да си избереш предни амове според желанието и ефекта е поразителен !
            Междо другото карал съм витара освен с турското окачване и с такова на Calmini (на мой приятел). Не се усеща никаква разлика в стабилността и начина на возене. От както намерих онзи тайвански сайт, който съм описал по горе, постоянно си мисля дали да не сложа амовете които те предлагат(регулиращи се) за да видя дали няма да успея да "поомекотя" возията на Витарката. Уви за момента начинанието ми се отлага, тъй като джипа е в бокса.

            Коментар


            • #96
              Поставяне на шнорхел Витара 2.0 V6 / Snorkel Vitara 2.0 V6

              Най-после намерих време и за монтаж на шнорхела.
              То и доста време мина докато намеря откъде да си купя, но в края на миналата година си намерих оригинален точно за V6. От Австралия - "Airflow"
              В тази тема може да го видите клик

              Като свалих кората под калника и видях тръбата, от която до момента е "дишал" двигателя малко се стреснах. Цялата беше в кал и изглеждаше като че ли още малко и водата е щяла да влезне във въздушния филтър. Може и да се бъркам де, ама така изглеждаше. Както и да е, повече това нямаше да го има така че с го демонтирах без никакво терзание.


              В кутията на филтъра обаче нямаше никаква кал.


              Дойде момента на финната част. За момент съжалих, че навремето не бях обръщал внимание на курсовете по шев и кройка ... обаче бързо ми мина


              След като приключихме с подрязването започнах да нагласям шаблона на калника, като от време на време и налагах тръбата на шнорхела върху шаблона, за да съм сигурен, че няма да объркам. Все пак не можеше да има втори опит за дупчене.


              Това беше вчера. Днес започнах веднага с дупченето. Както си пише в упътването - първо с 5мм бургия всички дупки ...


              ... и после дойде ред и на 76 мм-вата боркорона, купена специално за целта. Това ще и е ... първото и последно рязане Иначе много добре изряза ламарината.


              След това всички дупки бяха доразпробити с 10мм бургия ...


              След това взех мярка и за конзолката на колоната на вратата. Дупките трябваше да се изпилят до квадрати, за да се поставят пластмасовите основи за винтовете. След като я монтирах, винтовете много добре се скриха под гумената лайсна. Добре се получи.






              След първия монтаж. Един път го свалях, че шпилките ги бях завил повече отколкото трябваше в тялото на шнорхела и след като го сложих на калника не можах да завия едната гайка. То си пишеше, че трябва да стърчат минимум 20мм, ама на мен ми се сториха много, та затова два пъти. Абе друго си е с инструкции


              Малко се затрудних с вкарването на гъвкавия шлаух към тялото на шнорхела. Отдолу няма много място все пак, но стана.


              После и филтъра си дойде на мястото и поставих отново кората под калника и ... готово.








              На мен си ми харесва
              Последно редактирано от Ivich; 03-02-13, 20:13.
              ... to be continued

              Коментар


              • #97
                От: Поставяне на шнорхел Витара 2.0 V6 / Snorkel Vitara 2.0 V6

                Първоначално публикуван от Ivich Преглед на мнение


                На мен си ми харесва
                И на мен. Единствено не ми харесва накъде си обърнал шапката на шнорхела, ама то си е лично предпочитание. Правилното е да гледа назад.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #98
                  От: Поставяне на шнорхел Витара 2.0 V6 / Snorkel Vitara 2.0 V6

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  И на мен. Единствено не ми харесва накъде си обърнал шапката на шнорхела, ама то си е лично предпочитание. Правилното е да гледа назад.
                  Станала е Супер. Ако колата се кара на бензин това е правилната посока . П.С. Пази кройката , че ще трябва.
                  0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                  Коментар


                  • #99
                    От: Поставяне на шнорхел Витара 2.0 V6 / Snorkel Vitara 2.0 V6

                    След поставянето на шнорхела работата на газовия инжекцион осезаемо се подобри. Вече не придърпва при тръгване и не се замисля при ускоряване.
                    ... to be continued

                    Коментар


                    • От: Поставяне на шнорхел Витара 2.0 V6 / Snorkel Vitara 2.0 V6

                      Супер ти се е получило :-)

                      Коментар


                      • От: Поставяне на шнорхел Витара 2.0 V6 / Snorkel Vitara 2.0 V6

                        Много добре е станала Vitarkata.
                        SUZUKI VITARA V6
                        HONDA CBR 919RR
                        MERCEDES ML
                        MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X