Здравейте колеги,
След дълго четене и умуване, попил и осмислил (доколкото е възможно, сега се сещам за патето, дето накрая умряло) подробно изложената във форума информация, реших че подходящия за мен всъдеход е Витара, къса база, с моторизация 1.6 16V – по вашите думи и през моята призма – предостатъчно проходим, способен да пътува по магистралата до „следващата гора”, с евтина поддръжка (доколкото, както разбрах, може да бъде евтина поддръжката на един всъдеход) и икономичен (коментара от последните скоби и тук). След мноого по-кратко от четенето и умуването, ама сърце младо не трае, та затова като че ли ужасно дълго търсене (една седмица и шест огледа) се оказа, че единствената читава (по моя, абсолютно любителска, преценка) къса Витара с лелеяният мотор е испанска, което, пак в следствие информацията получена от форума, ме натъжи...
Ако издържахте до тук и се чудите къде, аджеба, е този ми ти двулитров двигател от заглавието, моля запазете спокойствие и се опитайте да продължите – по-долу ще изложа и причините наименували настоящата тема.
Днес ходих да гледам една къса, бяла, двулитрова красавица с четирицилиндров мотор, ‘98, внос от Швейцария, със сервизни документи (като някои от смените на маслата са били през 24-25 000 км.?). Чиста и спретната – свети. Проблеми –различен цвят и доста надупчени задни седалки (на вас ви е смешно, ама аз направо не знам как ще се разбера с жена ми), при първо палене – пали, оборотомера слиза до 2-300 оборота, аха да изгасне, след това 1500 и след около минута се „оправя” на 900 - дебитомер ли, що ли (ако има такава част, уцелил съм я и може да е от това - дали е скъпа?), липсва планката под централния диференциал (ако това издадено нещо, разположено отдолу, някъде около центъра на колата – и от там реших, че ще да е „централен”, е диференциал), като същото това чудо е доста омаслено. Проблемът е, че не „желаят” да я изкарват от авто къщата и не мога да я закарам при някой препоръчан от вас технически грамотен колега, та затова мнението за моментното й състояние ще си остане моето.
В опит поне за в бъдеще да не съм се минал с някой куц като вид/тип двигател се опитах да се запозная по отблизо с този J20A (така реших, че се води, след като се порових по сайтовете), но за съжаление, подобно на информацията във форума (или поне тази която аз открих – един коментар „най-добре двулитров, с LSD...” – което по-натам се превърна в блокаж!, и една тема за смяна на двигател) за разлика от тази за 2.0 V6, е доста ограничена.
Та молбата ми към всички вас, които имате, било преки било заобиколни впечатления и информация относно характеристиките на този двигател – 2.0, 16 V, като надеждност, особености на обслужване и разход на гориво, е да ги споделите с вашият, вече не толкова млад, съмишленик.
Всички коментари третиращи пространно изложеното от мен, включително и относно притесненията ми за иберийския произход на първия герой на настоящата поема (е не е чак роман, липсват основни характеристики), ще бъдат очаквани с огромен интерес и посрещнати с нескрит ентусиазъм.
И в заключение, от височината на тази трибуна наречена forum off-road Bulgaria, искам да благодаря на модераторите, за това че публикуваха запитването ми в този размит вариант, на колегите, които имаха сили да стигнат до тук и които няма да ме посъветват да „търсете във форума, има достатъчно писано по темата” (шегата на страна, прави сте, има ужасно много въпроси които са дискутирани на поне три места, аз на тях не бих и отговорил, обаче сега бива ли и вие, толкова нещо изписах...), и на колегите които ще ме посъветват да потърся също, но най вече на тези от вас, които ще са така добри да ме посъветват относно бъдещата придобивка.
Поздрави
П.П. - текстовете в болд са за по-голяма прегледност, за да се разбере какъв ми е въпроса...
След дълго четене и умуване, попил и осмислил (доколкото е възможно, сега се сещам за патето, дето накрая умряло) подробно изложената във форума информация, реших че подходящия за мен всъдеход е Витара, къса база, с моторизация 1.6 16V – по вашите думи и през моята призма – предостатъчно проходим, способен да пътува по магистралата до „следващата гора”, с евтина поддръжка (доколкото, както разбрах, може да бъде евтина поддръжката на един всъдеход) и икономичен (коментара от последните скоби и тук). След мноого по-кратко от четенето и умуването, ама сърце младо не трае, та затова като че ли ужасно дълго търсене (една седмица и шест огледа) се оказа, че единствената читава (по моя, абсолютно любителска, преценка) къса Витара с лелеяният мотор е испанска, което, пак в следствие информацията получена от форума, ме натъжи...
Ако издържахте до тук и се чудите къде, аджеба, е този ми ти двулитров двигател от заглавието, моля запазете спокойствие и се опитайте да продължите – по-долу ще изложа и причините наименували настоящата тема.
Днес ходих да гледам една къса, бяла, двулитрова красавица с четирицилиндров мотор, ‘98, внос от Швейцария, със сервизни документи (като някои от смените на маслата са били през 24-25 000 км.?). Чиста и спретната – свети. Проблеми –различен цвят и доста надупчени задни седалки (на вас ви е смешно, ама аз направо не знам как ще се разбера с жена ми), при първо палене – пали, оборотомера слиза до 2-300 оборота, аха да изгасне, след това 1500 и след около минута се „оправя” на 900 - дебитомер ли, що ли (ако има такава част, уцелил съм я и може да е от това - дали е скъпа?), липсва планката под централния диференциал (ако това издадено нещо, разположено отдолу, някъде около центъра на колата – и от там реших, че ще да е „централен”, е диференциал), като същото това чудо е доста омаслено. Проблемът е, че не „желаят” да я изкарват от авто къщата и не мога да я закарам при някой препоръчан от вас технически грамотен колега, та затова мнението за моментното й състояние ще си остане моето.
В опит поне за в бъдеще да не съм се минал с някой куц като вид/тип двигател се опитах да се запозная по отблизо с този J20A (така реших, че се води, след като се порових по сайтовете), но за съжаление, подобно на информацията във форума (или поне тази която аз открих – един коментар „най-добре двулитров, с LSD...” – което по-натам се превърна в блокаж!, и една тема за смяна на двигател) за разлика от тази за 2.0 V6, е доста ограничена.
Та молбата ми към всички вас, които имате, било преки било заобиколни впечатления и информация относно характеристиките на този двигател – 2.0, 16 V, като надеждност, особености на обслужване и разход на гориво, е да ги споделите с вашият, вече не толкова млад, съмишленик.
Всички коментари третиращи пространно изложеното от мен, включително и относно притесненията ми за иберийския произход на първия герой на настоящата поема (е не е чак роман, липсват основни характеристики), ще бъдат очаквани с огромен интерес и посрещнати с нескрит ентусиазъм.
И в заключение, от височината на тази трибуна наречена forum off-road Bulgaria, искам да благодаря на модераторите, за това че публикуваха запитването ми в този размит вариант, на колегите, които имаха сили да стигнат до тук и които няма да ме посъветват да „търсете във форума, има достатъчно писано по темата” (шегата на страна, прави сте, има ужасно много въпроси които са дискутирани на поне три места, аз на тях не бих и отговорил, обаче сега бива ли и вие, толкова нещо изписах...), и на колегите които ще ме посъветват да потърся също, но най вече на тези от вас, които ще са така добри да ме посъветват относно бъдещата придобивка.
Поздрави
П.П. - текстовете в болд са за по-голяма прегледност, за да се разбере какъв ми е въпроса...
Коментар