Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Списък въпроси за Витара и Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Списък въпроси за Витара и Самурай

    А, така и така съм започнал пак с питанките - имаше една тема отворена за Витара - като се развие капачката за маслото оборотите се променят рязко. Понякога гасне даже. По-старите бензинови 16 кл. пълна инжекция правят често този номер. Ще потърся пак тази тема, само кажете може ли това да е някакъв сериозен проблем?

    Коментар


    • #17
      До: Списък въпроси за Витара и Самурай

      Не само че ще има проблем,ами даже може да е сериозен,колега повярваи че тва което тьрсиш в льскава джипка няма да го откриеш ни в Смурая ни в Витарата ,тези МПС-та без да се оцапаш няма да успееш да ги харесаш,дори привидно да е перфектен е само повьрхностно.Отговора за тях е вземаш и сьздаваш на ново или рециклираш до положение на което да ти хареса,един пьт успял да ги опознаеш стават като част от тебе ама са доста далече от лукса,гние,дори и дьлгата база е с ограничена вместимост за багаж за сметка на други качества.Ти какво точно тьрсиш в един джип,помисли си за кво пренадзначение ще е ,аматиорски off road ли,туризьм ли ,градски SUV?Имаш ли намерение да се занимаваш с тунинг по него,ако не бягай,бягай.Негативите разбира се,са за моделите под 98-99г.то след това Витара си изгубва духа,става паркетник като повечето други....
      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

      Коментар


      • #18
        До: Списък въпроси за Витара и Самурай

        Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
        Гледам има още коментари по скромната ми тема... Втори месец ходя да гледам Сузукита. Не само в София! Досега 11 коли погледнах, само една бегло ми хареса и даже се качих да покарам, ама беше от 1993 г. Може би търся в грешна ценова категория (до 12 г. кола и до 8 000 лева). Попаднах на 2 случая на водица в маслото, 1 дизел гореше масло, на една и тракаше горивната помпа че едва си чувахме приказката, повечето осезаемо издухват газове през капачката за маслото. Не че знам колко точно трябва да бъде, на замерване на компресия ще си каже. Но определено има разлика между различни екземпляри. Дори не мога да стигна до момента двигателя да става и да продължа да тествам трансмисии и т.н. За корозии и дума не отварям :-( Прави ми впечатление, че голяма част от собствениците или не знаят дали има някакъв блокаж на задния диференциал, или ме убеждават, че ВИТАРА С БЛОКАЖ НЯЯЯМА!!! Пак казвам, не говорим за предния диф. Едни образи на Горубляне много компетентно ме убеждаваха, че ако има вода в маслото може да е САМО от гарнитура! Спукани блокове и глави при този модел не съществуват (16 клапановата версия).
        Иначе сигурно съм капризен - гледам да не е автоматик и да не е мек таван. Това засега. Така и така пиша - колко трябва ориентировъчно да е компресията за бензинов или дизелов вариант?
        Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
        А, така и така съм започнал пак с питанките - имаше една тема отворена за Витара - като се развие капачката за маслото оборотите се променят рязко. Понякога гасне даже. По-старите бензинови 16 кл. пълна инжекция правят често този номер. Ще потърся пак тази тема, само кажете може ли това да е някакъв сериозен проблем?
        Колега,Витара с ЛСД на задния мост има....,но повечето са без...Не им знам принципа,колко са издръжливи и колко помагат,така че не мога да дам мнение дали е задължително да си търсиш такава с "блокаж" на задния мост.Кола с вода в маслото аз не бих си купил,освен ако не съм монтьор.Да може да е от гарнитура,но може и да е от спукана глава,а може и да е от спукан блок....Кой знае???То като се разкичи,тогава се разбира....Компресията на бензинов двигател е различна,зависи от това колко е форсиран и каква е степента на сгъстяване.При Витара 1.6-16V степента на сгъстяване е 9.5 към 1.Някаде из Форума имаше една таблица при какво сгъстяване-каква компресия.Според мен около 12.За дизела-незнам.При мен промяна в оборотите на завита и отвита капачка на маслото-няма.А трябва ли???
        Между другото моята Витара е внос от Англия и ръжда няма.Така че не е задължително всички да са ръждясали,изгнили и т.н.
        Успех с търсенето!
        Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

        Коментар


        • #19
          До: Списък въпроси за Витара и Самурай

          @belata, гледам за джипка да няма сериозни проблеми от които се остава на сред път. Благодарение на този форум понаучих "мурафетите" на този модел, има писано почти за всичко и благодарение на това съм се спрял на точно този модел. Смятам да го ползвам за разкаляни пътища и на първо време не мисля за тунинг. На 100% съм съгласен с теб. Ама не ми се влиза от автокъщата - КАТ - направо в сервиза за основен ремонт. Иначе ясно че без ремонти и цапане няма да мине.
          @nikman, би било хубаво да има блокаж на задния диф, даже вече се научих да разпознавам какъв тип е с крика. Тия от Горубляне като им кажа че не разбирам - не е истина просто какво омайване какво чудо е само и само да има сделка. Но поне се навиват да се води колата на сервиз където им кажа.
          Тези от Англия все с десен волан ги внасят, чувам че вече и не ги регистрират в КАТ. Ще погледна за таблицата на компресията, благодаря за отговора. Вече дойдох на акъл че приемам и поизгнила кола. Хаха, като се замисля че отначало гледах да има климатик :-) не че не излизат и с климатик. В Обеля намерих перфектна Витара, с истински блокаж (не LSD). Беше разглобена при майстора за поизкърпване и боядисване. Но... бял пушек и бяла пяна по клечката на маслото. ТОва имам предвид под проблеми с двигател. На какво ли не се нагледах.
          Иначе след развиване на капачка на масло моделите след 96 г. не съм забелязвал да менят обороти. Цяла тема имаше тук, прочетох всичко писано тук за модела, ама нещо загубих линка.
          @ Ако съм пропуснал - благодаря на създателите на страхотния форум.

          Коментар


          • #20
            До: Списък въпроси за Витара и Самурай

            Rabindranat, мноооого добре си помисли дали ти трябва сега или можеш да почакаш няколко месеца. Аз търсих мойта от август до март и я намерих април. Дилга база с ЛСД без грам ръжда, с климатик и т.н. и ми излезе под 7 с прехвърляния, еко т.н. и всичко други такси и застраховки, масла, ремаци и филтри (ремонтите по-натам си бяха нещо независещо много от избора на кола, а по-скоро от избора на майстори и начина на "изпробване" на колата). В момента цените на такива като мойта(, че и на повече години) се въртят около 8500-9500 лв. Така бяха и миналата година преди зимата. Ако ще взимаш нещо, най-добрите цени са от края на февруари до края на април (и седмицата след нова година).
            Сега като гледам тия цени, а и хора, които ме питат директно дали я продавам, спокойно ще и взема парите, които съм дал за нея + ремонтите + една част от разхода за бензин . Ако не ти е спешно, моя съвет е да изчакаш няколко месеца.
            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
            0888 315 794
            LZ1UPI
            A1 (Rh+)

            Коментар


            • #21
              До: Списък въпроси за Витара и Самурай

              Upi, не че е много обнадеждаващо но по трудния начин се убеждавам че си прав. Джипката е сезонен автомобил за повечето хора. Убеждавам се, че сравнително лесно се продават доста одухани коли които съм гледал. Хвърля парите, кара няколко месеца и продава без да гледа много - много. Един от тия дето ги внасят ми сподели че всяка година си купува джип през ноември и го продава април.

              Може да опитам и с Jimny, е, към 10-11 к стъпват но много ми харесват тия дребосъци, а и май са малко по-проходими. Само че вече отива към цена дето мога да си купя чисто нова кола. Пък и части на старо няма за тях. Едни СОТ-аджии джиткат из София с новички такива, може да е добре да се вдигна да ги поразпитам.

              Мислил съм и за един шантав вариант - попадал съм на добри двигатели с изгнила тенекия за 4000 лв, както и добра тенекия с одухан двигател за 4500. За Витара говоря. Ако събера от 2-та един ще е яко, пък и части ще останат да троша на воля. Ама пък нямам гараж, не е една беля.

              Има тука цяла тема с обръщане на волан, малко ме е страх да се занимавам с такова нещо ама знае ли човек. Не знам дали някой се занимава въобще да обръща волани. Внасят страхотни екземпляри от Англия на половин цена. Абе болест си е това 4 по 4 манията, отде ме налази нищо неподозиращ такъв :-)

              Коментар


              • #22
                До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                Между другото намерих темата с гаснещия двигател, явно и flatron се е сблъсквал:

                http://217.18.245.107/showthread.php?t=35161

                Мнение на flatron
                Извинете,че се намесвам в темата,но и аз съм тръгнал за Витарка,та да попитам-нормално ли е при запален двигател,след като махна капачката за маслото-двигателя да гасне/или да падат уборотите?


                Мнение на Christo
                Безспорно добър, двигателя на Suzuki, монтиран, естествено конструктивно, на джип, при по големи натоварвания може да се "издуха" или повреди от претоварване, бягай далеко от тази.

                Коментар


                • #23
                  До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                  Rabindranat, все едно гледам моят случай. В началото на лятото и аз реших: климатик, ABS, LSD, къса база, твърд таван, без ражда, вътре да е перфектна, да не е била кучевоз и т.н. и т.н. Накрая (исках да я взема преди зимата) бях съгласен просто да я има... Преди месец я купих. Лиших се от климатик и ABS, има и ръждички, но съм доволен. Мотора е 16V и като отвориш гореспоменатата капачка си работи добре. Който търси, намира. Успех!
                  Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                    Niki_76, гледам си от Враца - аз гореспоменатите проблеми ги видях 2 пъти от една автокъща във Враца. Не е добре да споменавам коя щото пичовете ми се видяха свестни. Идвах преди месец да гледам един Самурай. Я така и така сме се засекли - кажи някой читав сервиз във Враца че тази неделя вероятно пак ще дойда при вас. За диагностика на двигателя и евентуално 4 по 4 чудесата.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                      Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
                      Upi,
                      Мислил съм и за един шантав вариант - попадал съм на добри двигатели с изгнила тенекия за 4000 лв, както и добра тенекия с одухан двигател за 4500. За Витара говоря. Ако събера от 2-та един ще е яко, пък и части ще останат да троша на воля. Ама пък нямам гараж, не е една беля.

                      Има тука цяла тема с обръщане на волан, малко ме е страх да се занимавам с такова нещо ама знае ли човек. Не знам дали някой се занимава въобще да обръща волани. Внасят страхотни екземпляри от Англия на половин цена. Абе болест си е това 4 по 4 манията, отде ме налази нищо неподозиращ такъв :-)
                      ))Ръжда...? за тази работа си има авто-тенекеджии )) а пък за издухания двигател - 2000 кубика 16 клапана от Опел вектра или омега : правиш си фланец и си ти диаметъра и шлиците са еднакви с първичния вал на ск. к на Сузукитата и много мощност ще имаш излишък..
                      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                      ********************************
                      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                      Honda Shadow VLX 600 - 1999
                      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                      Влади

                      Коментар


                      • #26
                        До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                        Rabindranat, какво да ти кажа... По принцип аз на сервизи не ходя, защото обичам да бърникам в колите си и не се лишавам от това удоволствие. Имам и колега с доста опит който помага. Но все пак за диагностика на ДВГ и окачване в ТехКо, въпреки че в неделя надали някой ще работи. Аз на драго сърце бих дошъл на оглед с теб, но този уикенд мисля да пробвам Витарката до връх Ботев. Иначе през седмицата става.
                        Друго, повечето джипки не са регистрирани и незнам как ще ги закараш на сервиз.
                        Трето, "свестни" автоджамбази не съм срещал
                        Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                          Lcr - насочил съм се към 1,6 литровата версия че горят малко по-малко сякаш, пък и данъка им е по-малък. За тях четох пък че двигателите на Сузуки Swift били същите. Попаднах и на един дизелов екземпляр с френски двигател - Рено или Пежо забравих. Ненапразно Витарата се предпочита заради лесната поддръжка.

                          Niki_76 - Благодаря! Без замерване на компресия поне кола няма да взема. За свестен джамбазин не знам - аз отивам при тях, не те ме търсят. Но трябва да си отваряш очите! Доколкото разбирам специално за джипове от каквито и да е марки - много трудно се намират читави втора ръка. Чувам го от всеки, който внася. При колите било пъти по-лесно. Явно 4 по 4 болестта е световна пандемия и всеки си къта джипчето докато не издъхне до край.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                            Rabindranat, джипките рядко се копуват нови само за газария, обикновено се ползват по предназначение. Така, че втора ръка джиповете е нормално да не са в добро здраве. Избираш с не смъртоносни болести, лекуваш и караш.
                            Без компромис няма да минеш
                            Последно редактирано от Niki 76; 31-10-08, 10:41.
                            Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                              Мда, смешно ми беше някога като ми каже някой че 3 месеца проучвал конкретен модел и марка и от 3 до 6+ месеца търсил кола... И аз натам отивам :-) Е, и автомобилният туризъм из страната си има своя чар. Само съжалявам че лекомислено си продадох старата кола.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Списък въпроси за Витара и Самурай

                                Колега,не се отчайвай! Всичко е късмет. Незнам може би аз просто по-бързо си ги харесвам.И не съм бил разочарован досега.Примерно за моята Витара...Седя си у нас в събота с един приятел и си търся кола в мобиле...ей така и аз незнам каква,предпочитам да е 4х4.Гледаме колите,минавам на джипките.Видях моята кола...викам ееее ма тя с обратен волан....Пък моя приятел беше ходил на работа в Англия за по няколко месеца и ми вика...абе не е никакъв проблем-свиква се. И аз в отговор-ми айде да идем да я видим.Оказа се на 60км от Пловдив,навън стуууд,поледица....Отидохме,огледох е покарах е и в понеделник си е взех.Много съм доволен,доставя ми голямо удоволствие да си е карам.Така че...късмет е всичко...А много приятели гледат,струват,сервизи мервизи...накрая спукани глави,масла горят,колянови валове леж...не е за разправяне....И викат-ама ти все на хубави коли случваш,еми късмет.
                                Успех ти желая!
                                Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X