В предишна тема, която бях пуснал стана на въпрос, че бащата си взе Suzuki VItara с автоматична скоростна кутия. Сложихме му газова и днеска при смесен режим (предимно извънградско му е дал 12/100 газ). На магистралата 120 е карал. Двигателят е 1,6 моно инжекция 59 киловата. Започнахме да се чудим и той намери една дебела книжка в джипа. Намерих на едно място едни картинки и там на английски пише за едни хъбове, които се включват ръчно, когато искаме да е 4Х4. Бащата каза, че при него са си били включени още в Холандия и не е пипал нищо. Аз прочетох обаче, че при каране само със задната ос, като се изключат, увеличавали икономиите и намалявали шума и износването... Малко като първокласник питам но по-добре така, от колкото да направим някоя поразия. Накратко:
1.Проблем ли е тези работи да ги изключим и така да си караме?
2.Втория въпрос е може ли да се пуска джипа по инерция на свободно положение като лоста е на свободно положение и трябва ли в този случай да са изключени онези хъбове?
Това са двата въпроса систематизирани. Предварително се извинявам ако някъде има писано но не можах да намеря.
1.Проблем ли е тези работи да ги изключим и така да си караме?
2.Втория въпрос е може ли да се пуска джипа по инерция на свободно положение като лоста е на свободно положение и трябва ли в този случай да са изключени онези хъбове?
Това са двата въпроса систематизирани. Предварително се извинявам ако някъде има писано но не можах да намеря.
Коментар