Сигурно ще има противоположни мнения, обаче:
След проблем с имобилайзера на Vitara V6 2.0 1997(диагностичен код 81), само в МИРКАТ успяха да запалят двг, още при диагностицирането! Верно - не биваше да се гаси, т.к. повредата не бе отстранена, но само те успяха. Оценявам труда и на предишните майстори, но: при подобен проблем, най-добре там.
БЕЛЕЖКА: Оригиналното заглавие на темата, "ЕВАЛАТА на МИРКАТ!" бе променено вследствие изкристализиралата информация по-нататък в темата
След проблем с имобилайзера на Vitara V6 2.0 1997(диагностичен код 81), само в МИРКАТ успяха да запалят двг, още при диагностицирането! Верно - не биваше да се гаси, т.к. повредата не бе отстранена, но само те успяха. Оценявам труда и на предишните майстори, но: при подобен проблем, най-добре там.
БЕЛЕЖКА: Оригиналното заглавие на темата, "ЕВАЛАТА на МИРКАТ!" бе променено вследствие изкристализиралата информация по-нататък в темата

и като чух отлепих със 100км.ч.от место
но очевидно имат някакво инфо, щом я запалиха така бързо(в момента съм на морето с добрата стара тойота
. Та може и до твоят човек да опра. Преди това ще се обадя пак на Асен, да видя отказва ли се от нея, и ако се откаже - ти си следващата надежда
...

Коментар