До: тежи ли достатъчно едно сузуки за да премине през река
Колкото и да е тежка/голяма една машина, винаги си намира Реката
. "Джипките" не са за плуване
, Чавдар е прав - преминава се Само река с Твърдо и ПОЗНАТО Дъно, с обозрима
дълбочина (всъщност всеки производител цитира "одбрената" дълбочина и при никой не е много над 70см.
). Друго важно нещо (Чувал съм) е да се кара бавно за да не се вдига вълна, защото ако загасне и двигателя - си дотам. Имаше едно нашенско филмче с една УАЗ-ка която се въргаляше като играчка в реката, а от Ладогата филмчета с лопата да ги ринеш
. Просто преминаването през река е за подготвени коли и Хора.
Кинекс-а е абсолютно прав - след застояване в реката всички нагорещени части изстиват (дифове, раздатка, скоростна кутия...), налягането вътре рязко пада и засмукват (ако не са много добре изведени отдушниците на високо!!!) вода, т.е. след дори успешно подобно минаване проява на "добър вкус" е да смениш маслата в засегнатите агрегати (ако искаш де
). За тоците даже няма смисъл да говорим
...
Колкото и да е тежка/голяма една машина, винаги си намира Реката
. "Джипките" не са за плуване
, Чавдар е прав - преминава се Само река с Твърдо и ПОЗНАТО Дъно, с обозрима
дълбочина (всъщност всеки производител цитира "одбрената" дълбочина и при никой не е много над 70см.
). Друго важно нещо (Чувал съм) е да се кара бавно за да не се вдига вълна, защото ако загасне и двигателя - си дотам. Имаше едно нашенско филмче с една УАЗ-ка която се въргаляше като играчка в реката, а от Ладогата филмчета с лопата да ги ринеш
. Просто преминаването през река е за подготвени коли и Хора. Кинекс-а е абсолютно прав - след застояване в реката всички нагорещени части изстиват (дифове, раздатка, скоростна кутия...), налягането вътре рязко пада и засмукват (ако не са много добре изведени отдушниците на високо!!!) вода, т.е. след дори успешно подобно минаване проява на "добър вкус" е да смениш маслата в засегнатите агрегати (ако искаш де
). За тоците даже няма смисъл да говорим
...
При преминаване на един вир не прецених правилно дълбочината, пуснах бавно предницата във водата и помислих че съм стигнал най-дълбокото на вира, след което дадох газ да излезна . В следващия момент Самурая започна да плува и да се носи по течението.Двигателя загасна въпреки наличието на шнорхел и почна да се пълни с вода. От налягането на водата вратите не можеха да се отворят от което малко се панирах, но при моят рехав таван осъзнах че изходи много.
Коментар