колеги добре ли е да направя и двете има ли някой с тези две доработки как е стабилна или не споделете си мнението си.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
УДАЧНО ЛИ Е? ЛИФТ ОТ Иван Попов +боди лифт 5см.
Свий
X
-
До: УДАЧНО ЛИ Е? ЛИФТ ОТ Иван Попов +боди лифт 5см.
Утре ще правим разходка, ела да видиш как се държи окачване на Иван Попов + 5 см боди лифт . Ако решиш телефона ми е 0878 197 903 .Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнениеколеги добре ли е да направя и двете има ли някой с тези две доработки как е стабилна или не споделете си мнението си.
-
До: УДАЧНО ЛИ Е? ЛИФТ ОТ Иван Попов +боди лифт 5см.
И аз съм със същата конфигурация. Сумарното изнасяне на джантите заедно с фланците ми е 38мм ( ЕТ -38 ) и колата се държи прилично стабилно, все пак при боди лифт се вдига купето, което е сравнително леко, поне при мен де - къса база с мек покрив.Последно редактирано от Yaro; 06-05-08, 14:30.
Коментар
-
До: УДАЧНО ЛИ Е? ЛИФТ ОТ Иван Попов +боди лифт 5см.
И аз съм със същата конфигурация и джанти с ЕТ -22, за съжаление не знам каква е реалната стабилност на джипа, защото сега съм с едни "валяци" 295/50/15 с които влизам в завоите като картинг и няма мърданеПървоначално публикуван от afterburner Преглед на мнениеИ аз съм със същата конфигурация. Сумарното изнасяне на джантите заедно с фланците ми е 38мм ( ЕТ -38 ) и колата се държи прилично стабилно, все пак при боди лифт се вдига купето, което е сравнително леко, поне при мен де - къса база с мек покрив.
Съвета ми е "Слагай смело, ако има нещо да се счупи - ще се счупи"
Последно редактирано от Yaro; 06-05-08, 14:30.DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
До: УДАЧНО ЛИ Е? ЛИФТ ОТ Иван Попов +боди лифт 5см.
благодарности за информацията.питам защото един приятел е с подобно укачване но не от иван попов и с фланци -25 с гуми 215/90/15 от уаз и се преобърна пред мен на една поляна,караше с около 40-50 км. и изкаше да я плъзне на страни, заканти му и мина през таван затова питам. той дори няма боди лифт.кво ще кажете дали е от гумите.OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
www.offroadprimorsko.com
0899883765
Коментар
-
До: УДАЧНО ЛИ Е? ЛИФТ ОТ Иван Попов +боди лифт 5см.
Иван Попов ползва твърди амортисьори и пружини отзад и неговото окачване по принцип е много стабилно въпреки повдигането . Не знам какъв е бил вашия случай, най добре да попиташ този който е карал джипа как го чувствал преди случката . То си се усеща, аз например преди да сложа фланци го чувствах много нестабилен, клатеше се и на странични наклони имах много неприятно чувство . След като сложих 38 мм фланци нещата се промениха коренно ! Джипа стана много стабилен и устойчив на странични наклони . Монтирането на 5 см боди лифт не промени нещата особено много и джипа все още си е много стабилен . Друг е въпроса че ако реша да го обърна мога и на асфалт . И всеки може .Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнениеблагодарности за информацията.питам защото един приятел е с подобно укачване но не от иван попов и с фланци -25 с гуми 215/90/15 от уаз и се преобърна пред мен на една поляна,караше с около 40-50 км. и изкаше да я плъзне на страни, заканти му и мина през таван затова питам. той дори няма боди лифт.кво ще кажете дали е от гумите.
Коментар
-
До: УДАЧНО ЛИ Е? ЛИФТ ОТ Иван Попов +боди лифт 5см.
София.Първоначално публикуван от player_1 Преглед на мнениеБлагодаря за бързата намеса.Утре ще му звънна да поговорим за цифри
Той иначе в кой град се намира?
Коментар
-
До: УДАЧНО ЛИ Е? ЛИФТ ОТ Иван Попов +боди лифт 5см.
Колега напиши в профила от къде си. Така ще ти е много по-лесно в този форум.Първоначално публикуван от player_1 Преглед на мнениеБая зор ще е да закарам въшката до софия
Коментар
-
До: УДАЧНО ЛИ Е? ЛИФТ ОТ Иван Попов +боди лифт 5см.
Мерси вече написах и все пак от Бургас съм.Първоначално публикуван от kolonal Преглед на мнениеКолега напиши в профила от къде си. Така ще ти е много по-лесно в този форум.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар