Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за блокаж на 410!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за блокаж на 410!

    Колеги,защо при натоварване блокажа изключва?Получават се много неприятни удари.Не е износен,усилих пружината като подложих шайба б-3мм.,резултата-същия!
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Питане за блокаж на 410!

    Първоначално публикуван от горския Преглед на мнение
    Колеги,защо при натоварване блокажа изключва?Получават се много неприятни удари.Не е износен,усилих пружината като подложих шайба б-3мм.,резултата-същия!
    Явно никой не се е сблъсквал с такъв проблем!

    Коментар


    • #3
      До: Питане за блокаж на 410!

      При голямо натоватрване, блокажът трябва да изключи, за да не се потрочи нещо друго...
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #4
        До: Питане за блокаж на 410!

        На Самурая колега блокажа се използва само са вадене от окантаряване и след това веднага се изключва. Той не е силов като на Г класата, затова и имаш голяма червена лампа на таблото, която трябва да ти светне когато го включиш.
        Та затова изключва лесно може да погледнеш и зъбите дали са ти позаоблени и да ги корегираш леко, ма не го усилвай прекалено да не строшиш нещо друго.
        VITARA, SAMURAI
        FIAT PANDA 4x4 CABRIO
        RENAULT ESPACE QUADRA
        ...и едно сивикче за града...

        Коментар


        • #5
          До: Питане за блокаж на 410!

          Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
          На Самурая колега блокажа се използва само са вадене от окантаряване и след това веднага се изключва. Той не е силов като на Г класата, затова и имаш голяма червена лампа на таблото, която трябва да ти светне когато го включиш.
          Та затова изключва лесно може да погледнеш и зъбите дали са ти позаоблени и да ги корегираш леко, ма не го усилвай прекалено да не строшиш нещо друго.
          Мисля че ми е ясно за какво служи,но даже не ме и изкара от окантаряването,а се чуваха ударите с които включваше и изключваше което си е опасно!А това че трябва да го изключиш след препятствието,мисля че много малко хора не са наясно с това!А когато с двете колела от едната страна в ла....а,мисля че и ти ще го използваш!
          От снимките си личи че зъбите не са износени,и въпроса ми е какво значи да ги усиля?Да направя наклона на зъбите леко отрицателен ли?
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            До: Питане за блокаж на 410!

            Първоначално публикуван от горския Преглед на мнение
            ...Да направя наклона на зъбите леко отрицателен ли?
            Нищо не прави!
            Блокажът на Самурая си е такъв... Доста години карах LJ80, който е снабден щатно със същия блокаж. Също като теб се чудех защо ми изключва, точно когато ми е най-необходим, разглобявах го, разглеждах го, мислех как да го "подобря"... Накрая ми "светна", че просто трябва да се науча да го ползвам правилно, т.е., когато е включен, трябва много внимателно да се работи с газта... А когато се измъкнеш от ситуацията, малко повече газ и той се самоизключва, дори и да го забравиш...

            колега блокажа се използва само са вадене от окантаряване
            Съжалявам, че нямам снимки, как Г-класата на Зарко (kaishin) е окантарила, барабар с трите си блокажа... как се въртя и четирите и колела във въздуха... За излизане от подобна ситуация трябват други работи, а не блокажи...
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #7
              До: Питане за блокаж на 410!

              Е тва за четирите колела във въздуха беше за бисери.
              Аз не коментирам Г класата колега, нямам и намерение.
              Това което казах е че мерцедеса може да се кара повече от самурая с включени блокажи просто защото привода е хидравличен.
              И защото повечето хора така го карат затова се стига до такива ситуации.
              С блокажите трябва да се действа с мисъл. Не искам никой да обидя с това мое мнение.
              А тва дето си си карал SJ то с включен блокаж и той сам си е изключвал - кво да ти кажа, то сузукито си е преоразмерено от към ходова част точно заради такива изпълнения.
              За зъбите имах в предвид ако са ти заоблени да ги поизправиш малко. Не им прави отрицателен наклон - няма смисъл без да пипаш и другите зъби.
              Имах приятел който наварява поне 3 пъти зъбите на втулката и си ги формова след това.
              Когато ти е чукал при влючване имай в прдвид че настройката на блокажа е много тънка работа.
              Освен пружината долу имаш и пружина и при ръчката с две гайки.
              Именно от там се настройва. Вдигаш едната гума във въздуха, някой ти я върти на ръка а ти почваш проби.
              Успех!
              VITARA, SAMURAI
              FIAT PANDA 4x4 CABRIO
              RENAULT ESPACE QUADRA
              ...и едно сивикче за града...

              Коментар


              • #8
                До: Питане за блокаж на 410!

                Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                Е тва за четирите колела във въздуха беше за бисери.
                Аз не коментирам Г класата колега, нямам и намерение.
                Това което казах е че мерцедеса може да се кара повече от самурая с включени блокажи просто защото привода е хидравличен.
                И защото повечето хора така го карат затова се стига до такива ситуации.
                С блокажите трябва да се действа с мисъл. Не искам никой да обидя с това мое мнение.
                А тва дето си си карал SJ то с включен блокаж и той сам си е изключвал - кво да ти кажа, то сузукито си е преоразмерено от към ходова част точно заради такива изпълнения.
                За зъбите имах в предвид ако са ти заоблени да ги поизправиш малко. Не им прави отрицателен наклон - няма смисъл без да пипаш и другите зъби.
                Имах приятел който наварява поне 3 пъти зъбите на втулката и си ги формова след това.
                Когато ти е чукал при влючване имай в прдвид че настройката на блокажа е много тънка работа.
                Освен пружината долу имаш и пружина и при ръчката с две гайки.
                Именно от там се настройва. Вдигаш едната гума във въздуха, някой ти я върти на ръка а ти почваш проби.
                Успех!
                Тук не става въобще въпрос за обида!В момента за мен си обмен на мнения и опит,които винаги съм уважавал и толерирал!
                И да мина на въпроса!Това което изброи съм го направил с въэможно по голяма точност.Според мен причината е в привода на блокажа,той не би трябвало да изключва преди аз да съм го изключил и да си е свършил работата!Иначе ако изключи в момента в които ми трябва най много,каква е ползата от него?А това че може да го забравиш,ами има си индикация за това,нали?От там нататък си е проблем на използващия го!Чух че използват и хидравличен привод,но не знам дали някой го правил!Ако знаете нещо пишете!С здраве!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X