Колеги,защо при натоварване блокажа изключва?Получават се много неприятни удари.Не е износен,усилих пружината като подложих шайба б-3мм.,резултата-същия!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Питане за блокаж на 410!
Свий
X
-
До: Питане за блокаж на 410!
Първоначално публикуван от горския Преглед на мнениеКолеги,защо при натоварване блокажа изключва?Получават се много неприятни удари.Не е износен,усилих пружината като подложих шайба б-3мм.,резултата-същия!
-
До: Питане за блокаж на 410!
При голямо натоватрване, блокажът трябва да изключи, за да не се потрочи нещо друго...Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
-
До: Питане за блокаж на 410!
На Самурая колега блокажа се използва само са вадене от окантаряване и след това веднага се изключва. Той не е силов като на Г класата, затова и имаш голяма червена лампа на таблото, която трябва да ти светне когато го включиш.
Та затова изключва лесно може да погледнеш и зъбите дали са ти позаоблени и да ги корегираш леко, ма не го усилвай прекалено да не строшиш нещо друго.VITARA, SAMURAI
FIAT PANDA 4x4 CABRIO
RENAULT ESPACE QUADRA
...и едно сивикче за града...
Коментар
-
До: Питане за блокаж на 410!
Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнениеНа Самурая колега блокажа се използва само са вадене от окантаряване и след това веднага се изключва. Той не е силов като на Г класата, затова и имаш голяма червена лампа на таблото, която трябва да ти светне когато го включиш.
Та затова изключва лесно може да погледнеш и зъбите дали са ти позаоблени и да ги корегираш леко, ма не го усилвай прекалено да не строшиш нещо друго.
От снимките си личи че зъбите не са износени,и въпроса ми е какво значи да ги усиля?Да направя наклона на зъбите леко отрицателен ли?
Коментар
-
До: Питане за блокаж на 410!
Първоначално публикуван от горския Преглед на мнение...Да направя наклона на зъбите леко отрицателен ли?
Блокажът на Самурая си е такъв... Доста години карах LJ80, който е снабден щатно със същия блокаж. Също като теб се чудех защо ми изключва, точно когато ми е най-необходим, разглобявах го, разглеждах го, мислех как да го "подобря"... Накрая ми "светна", че просто трябва да се науча да го ползвам правилно, т.е., когато е включен, трябва много внимателно да се работи с газта... А когато се измъкнеш от ситуацията, малко повече газ и той се самоизключва, дори и да го забравиш...
колега блокажа се използва само са вадене от окантаряванеLand Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
-
До: Питане за блокаж на 410!
Е тва за четирите колела във въздуха беше за бисери.
Аз не коментирам Г класата колега, нямам и намерение.
Това което казах е че мерцедеса може да се кара повече от самурая с включени блокажи просто защото привода е хидравличен.
И защото повечето хора така го карат затова се стига до такива ситуации.
С блокажите трябва да се действа с мисъл. Не искам никой да обидя с това мое мнение.
А тва дето си си карал SJ то с включен блокаж и той сам си е изключвал - кво да ти кажа, то сузукито си е преоразмерено от към ходова част точно заради такива изпълнения.
За зъбите имах в предвид ако са ти заоблени да ги поизправиш малко. Не им прави отрицателен наклон - няма смисъл без да пипаш и другите зъби.
Имах приятел който наварява поне 3 пъти зъбите на втулката и си ги формова след това.
Когато ти е чукал при влючване имай в прдвид че настройката на блокажа е много тънка работа.
Освен пружината долу имаш и пружина и при ръчката с две гайки.
Именно от там се настройва. Вдигаш едната гума във въздуха, някой ти я върти на ръка а ти почваш проби.
Успех!VITARA, SAMURAI
FIAT PANDA 4x4 CABRIO
RENAULT ESPACE QUADRA
...и едно сивикче за града...
Коментар
-
До: Питане за блокаж на 410!
Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнениеЕ тва за четирите колела във въздуха беше за бисери.
Аз не коментирам Г класата колега, нямам и намерение.
Това което казах е че мерцедеса може да се кара повече от самурая с включени блокажи просто защото привода е хидравличен.
И защото повечето хора така го карат затова се стига до такива ситуации.
С блокажите трябва да се действа с мисъл. Не искам никой да обидя с това мое мнение.
А тва дето си си карал SJ то с включен блокаж и той сам си е изключвал - кво да ти кажа, то сузукито си е преоразмерено от към ходова част точно заради такива изпълнения.
За зъбите имах в предвид ако са ти заоблени да ги поизправиш малко. Не им прави отрицателен наклон - няма смисъл без да пипаш и другите зъби.
Имах приятел който наварява поне 3 пъти зъбите на втулката и си ги формова след това.
Когато ти е чукал при влючване имай в прдвид че настройката на блокажа е много тънка работа.
Освен пружината долу имаш и пружина и при ръчката с две гайки.
Именно от там се настройва. Вдигаш едната гума във въздуха, някой ти я върти на ръка а ти почваш проби.
Успех!
И да мина на въпроса!Това което изброи съм го направил с въэможно по голяма точност.Според мен причината е в привода на блокажа,той не би трябвало да изключва преди аз да съм го изключил и да си е свършил работата!Иначе ако изключи в момента в които ми трябва най много,каква е ползата от него?А това че може да го забравиш,ами има си индикация за това,нали?От там нататък си е проблем на използващия го!Чух че използват и хидравличен привод,но не знам дали някой го правил!Ако знаете нещо пишете!С здраве!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар