Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vitara/Sidekick -има ли разлики?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Vitara/Sidekick -има ли разлики?

    Един приятел е решил освен ендуро да кара и 4х4, и се е спрял на Витара. Търси си къса база , твърд таван, регистрирана в БГ, до 5500лв. Понеже няма особено голям избор, решихме да гледаме и Сидекик, даже утре ще ходи да гледа един, само че автоматик. И аз съм се ангажирал да му помогна в търсенето, понеже до известна степен аз го запалих по четириколесния офроуд.
    Само че досега нито съм карал , нито съм се возил на Витара, така че ако някой може да помогне със съвет, или с оферта ще съм благодарен. Чувал съм, че Витарите много гният , възможно ли е да се намери Витара 90-94г. да не е изгнила. Преди два дни гледахме една много изгнила, но за сметка на това всичко друго и беше ОК за 4500, но френда се отказа, защото по изгнила кола не бил виждал. А всъщност има тенекиджийска работилница, и едва ли ще му е проблем да я стегне. А пък рамата ми се видя здрава, ама като не ще , ще му търсим друга.
    Колата ще се използва и за асвалт и за офроуд, като се счупи - на канала и се яха мотора. Спрял се е на Витара, защото е сравнително евтина и с по- евтина поддръжка в последствие. Парите също не може да ги увеличи, защото иска да кара по скоро, а старата кола, която беше приготвил за продаване , отиде на Белканто, понеже една жена (без ГО) забрави да спре на червено, и прас- няма кола.

  • #2
    Re: Vitara/Sidekick -има ли разлики?

    Sidekick - произведен в япония за американския пазар, а витара предимно за европа и зглобени в испания ( това не иключва и японска злобка на витара )
    трябва да гледаш първата буква от вин номера да е "J". Всички казват, че японските са по здрави. Sidekick-а е с повече екстри. За този с автоматика гледай да е 4 скорости по модерни са и по готини...
    подръжката му е 60 лв. за масло, филтъра е метален и се мие.
    но нямат блокаж и са нисички. Руснаците са написали доста по въпроса за тунингите на тези коли http://www.suzuki-club.ru/
    LZ1RED

    Коментар


    • #3
      Благодаря ти Редаир, това за Сидекика не го знаех.Този Сидекик за който говорех, верно има много екстри, но се оказа без хидравлика на волана. Кофти.
      Няма ли други Витараджий

      Коментар


      • #4
        И аз освен ендуро карам и Витара!
        Моята е 94 модел, без блокаж, с хидравлика и за двете години откакто я имам съм я тунинговал един път тази пролет. Смяна на пружини и амотисьори с лифтиране + 15 см.
        Моята не я жаля въобще. Карам я на off road на убиване. Миналата зима бяхме направили банда от 7-8 джипа и цял сезон катерихме Стара Планина и Средна Гора из най-върлите дерета и в най-голямата кал. Отначало се отнасях много скептично към придобивката си, но после разбрах какво предимство за off road-a е джипа ти да е лек. То е като при ендурото, с по-лекия автомобил просто на скорост минаваш през калта без да затъваш, а при катеренето с подходящи гуми се чувстваш също много комфортно и сигурно. При каране в сняг пак стоиш отгоре и не потъваш. Приятно съм изненадан от Витарата, като ще прибавя към всичко и още един аргумент. Съвети през цялото време получавах от Янчо Терзиев, който също караше с нас и много техники научих от него!
        Витарата иска добър тунинг и е чудесна джипка за любителски off road, но за да се чувстваш сигурен с нея, не трябва да я жалиш, а отвсякъде трябва да минаваш на скорост. Тя не е джипка за пълзене
        А, щях да забравя! Моята беше на 84 000 км, нов внос, регистрирана на инвалид от ендуро клуба и ми излезе 4000 лв.
        Сайдкика много по-трудно се подготвя за off road
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          Жоро, очаквах да драснеш някой ред, но ти много си се постарал, за което ти благодаря . Аз твоята съм я виждал от близо, докато се разхождах из Цигов чарк, само че от толкова лепенки не можах да видя как е боята , има ли ръжда. Вярно ли е че гниели повече от Нивите? А лифт 15 см.(~6") не е ли множко, не ми се видя толкова вдигната. Ако изкочи някой инвалид от ваште свиркай

          Коментар


          • #6
            Не знам за гниенето. Моята е 11 годишна и няма изгнило по купето! А бе нали знаеш мита за бабичката дето ходела само до гробищата с нея и то времето като е хубаво ?!
            Колкото до лифта, това е за мен разликата между съществуващото положение и сегашното. Като я взех пружините много се бяха слегнали и беше много ниска, та от там.
            Не знам за друг инвалид. Този "изскочи" случайно.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Tsanko_D
              но се оказа без хидравлика на волана. Кофти.
              за първи път чувам за такава без хидравлика на волана !!!
              гумите наистина са от огромно значение. На мойта и сложих М+S nokian 225/75/16 и се вдигна с 5 см. и копа като дзвер у калта
              LZ1RED

              Коментар


              • #8
                аз съм собстженик на житарка от скоро,и понеже за по-тънко ми е докараха с мек тажан ,ми се ще да си наеря и твърд.Та има ли някои идея как мога да си намеря от ония дето ги пражили в БГ.А и понеже си мисля да е повдигна-кои е наи добрия начин да го сторя?и лолбари-какжи трябва да са?
                ади и мерси

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                  Сайдкика много по-трудно се подготвя за off road Exclamation
                  Защо е по трудно.
                  А аз си мислех че са еднакви.
                  И аз търся Витара

                  Коментар


                  • #10
                    Az sushto karam Vitara.Imam q ot 5 godini i dosega sym pravil samo starter,no naskoro mi zamina glavata.. vse oshte ne sum si nameril podhodqshta,no kato go napravq imam golqmoto jelanie da q podgotvq za off-road.kuppih si drug avtomobil i tozi sum go prejalil napylno
                    shte se radvam ako nqkoi mi pomogne i mi kaje otkade trqbva da zapochna?iskam da pravq neshtata edno po edno,zashtoto vsichki se seshtate,che finansite sa ot mn gollqmo znachenie. vitarata mi e `89god i e bez nikakvi extri,nito hidravlika,nito cqntralno i t.n. s mek tavan i AGU e.
                    ne razbiram tolkova,no moje bi shte trqbva da se zapochne s podhodqshti gumi,koito shte ochakvam da mi preporachate. Goodwear wrangler moje bi. ako imate informaciq za ceni nqma da e losho da q predostavite
                    sushto taka se interesuvam kakvo e nujno da napravq po avtoomobila si,za da se vkliucha v klas `hobi`
                    ochakvam vashite otgovori...
                    predvaritelno blagodarq..
                    Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
                    Mercedes w212 E350 4matic
                    Ducati Monster 600
                    O888795575

                    Коментар


                    • #11
                      Извинявай така не се чете.
                      Можеш ли да го напишеш на кирилица

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от torozoff
                        Az sushto karam Vitara.Imam q ot 5 godini i dosega sym pravil samo starter,no naskoro mi zamina glavata.. vse oshte ne sum si nameril podhodqshta,no kato go napravq imam golqmoto jelanie da q podgotvq za off-road.kuppih si drug avtomobil i tozi sum go prejalil napylno
                        shte se radvam ako nqkoi mi pomogne i mi kaje otkade trqbva da zapochna?iskam da pravq neshtata edno po edno,zashtoto vsichki se seshtate,che finansite sa ot mn gollqmo znachenie. vitarata mi e `89god i e bez nikakvi extri,nito hidravlika,nito cqntralno i t.n. s mek tavan i AGU e.
                        ne razbiram tolkova,no moje bi shte trqbva da se zapochne s podhodqshti gumi,koito shte ochakvam da mi preporachate. Goodwear wrangler moje bi. ako imate informaciq za ceni nqma da e losho da q predostavite
                        sushto taka se interesuvam kakvo e nujno da napravq po avtoomobila si,za da se vkliucha v klas `hobi`
                        ochakvam vashite otgovori...
                        predvaritelno blagodarq..
                        Ако искаш да ти отговарят тук - пиши на български, а не на маймуница! Това отдолу по-става за четене:

                        Аз сущо карам Витара.Имам я от 5 години и досега съм правил само стартер,но наскоро ми замина главата.. Sad все още не сум си намерил подходяща,но като го направя имам голямото желание да я подготвя за офф-роад.куппих си друг автомобил и този сум го преялил напълно
                        ще се радвам ако някои ми помогне и ми кайе откаде трябва да започна?искам да правя нещата едно по едно,защото всички се сещате,че финансите са от мн голлямо значение. витарата ми е `89год и е без никакви ехтри,нито хидравлика,нито цянтрално и т.н. с мек таван и АГУ е.
                        не разбирам толкова,но мойе би ще трябва да се започне с подходящи гуми,които ще очаквам да ми препорачате. Goodyear Wrangler мойе би. ако имате информация за цени няма да е лошо да я предоставите Smile
                        сущо така се интересувам какво е нуйно да направя по автоомобила си,за да се включа в клас `хоби`
                        очаквам вашите отговори...
                        предварително благодаря
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          kirilica

                          iskreno se izvinqvam za tova ,4e pisha na kirilica,no prosto nqmam latinica na rabota.

                          be mi napravena zabelejka za tova 4e pisha na latinica i kakto vijdam s pravo no se chudq zashto samo se zaqvqva "ne pishi na latinica ana kirilica"a ne se pishe po-edna duma za otgovor
                          p.p
                          puskam go i prevedeno ot abv.bg za tezi koito nemogat da 4etat maimunica
                          искрено се извинявам за това ,че пиша на кирилица,но просто нямам латиница на работа.

                          бе ми направена забележка за това че пиша на латиница и както виждам с право но се чудя защо само се заявява "не пиши на латиница ана кирилица"а не се пише по-една дума за отговор

                          Коментар


                          • #14
                            Ами да беше почнал с кирилизатора на инженера ,предложен от Чавдар ,още повече ,че нямаше да ти отнеме много време в неделя ,дори и в офиса .Щом имаш време за да минаваш през преводача на abv.bg и това можеше да свършиш.
                            B+

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X