Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Витаров двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Витаров двигател

    Здравейте, За Много Години нека новата година бъде по добра за всички нас.

    Имам Тракер Автоматик с двигател Сузуки 1.6 Моно 8 Винтила 91 или 93г.:
    Проблема се състой в това че след проблем (ремонт) с радиатора, охлаждащата система не можеше да се обезвъздуши а и като загрее изхвърля част от водата и после държи висока работна температура, пробвах да сложа нова капачка вместо 0,9 бара с 1,1 да видя дали пак ще изхварли водата и като загря забелязах че от маркуча на капака на клапаните освен маслени изпарения капе Вода и след няма и минута от аспуха се понесе една бяла пухкава пара и казах едно ОПАА. След като свалихме главата се видя че има пукнатина на блока при 1-ви цилиндър от водна магистрала към цилиндъра дълга около 3мм но спираща до ризата и при максимално долно положение на буталото не се забелязва цепнатини по нея, а на главата при трети цилиндър има пукнатина между изпускателния и всмукателния калпан. Главата я свалихме 20 дни след като испуши поради празниците(мното як подарък за нова година ) при първи цилиндър имаше доста ръжда по клапани и т.н. а на трети цилиндър съвсем малко по свеща. Месец преди това правих главата шлайфане + нови клапани (шлайфал сам само главата без блока) защото нямах компресия на втори цилиндър (проблем с изпускателния клапан) имаше 3 от 12 атмосфери и останових че втори цилиндър е леко промит но ОК за сега защото явно е било от по-отдавна. Момчетата който правиха главата ме питаха дали съм имал проблем с маслото/водата надути маркучи и т.н. преди това но аз нямах и прецениха 4е цепката м/у клапаните е стара и не фатална поне за сега и затова и правих същата глава а не нова. Въпроса ми е някои може ли да ме посъветва какво да правя дали да сканирам главата, дали да ремонтирам блока или по-добре да търся нов мотор, воубще как да процедирам за да оправя джипката.

    Благодаря на всички предварително за оказаното съдействие.

    п.п. Вече направо ми призлява да я гледам толкова чистичка без капка кал по нея.
    God Got'a Glock

  • #2
    До: Проблем с Витаров двигател

    Аз бих търсил цял читав мотор. По-бързо и по-евтино ще ти излезе.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с Витаров двигател

      Късно виждам темата но все едно някой ми разказва за моите преживелици.Ако все пак не ти се сменя двигателя ,защото онзи който ще вземеш може да е същия,направи следното:
      1 Разглоби мотора-целия
      2 Сканирай главата, после може да я изхвърлиш/е може и да не я изхвърлиш/
      3 Ако си изхвърлил главата вземаш нова/или друга/,ако е друга-шлайфаш я.
      4 Много важно-шлайфаш челно блока,на го ли направиш ,пак ще разглобяваш./моя се беше изкривил като буре/
      5 Събираш внимателно,и пей сърце.Пукнатината в блока поне при мен е без последствия,а и не си единствения с пукнатина в блока.Е, късмет.
      Румен Николов

      0888 358 572

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с Витаров двигател

        Здравейте,

        Вчера се установи че главата е на 100 процента здрава и надеждна бях я занесъл на накава химическа проверка (пълнят водните магистрали с някаква течност нагряват до около 200 градуса и ако има пробиви избивали червени гадости) майсторчетата казаха че главата е учудващо ок за мойте оплаквания. Днес изпратих да проверят и колектора но според мен не би трябвало да има само там проблем защото от него е много трудно да стигне вода до маслото (или пък бъркам) освен ако не влиза доста антифриз и да минава през буталата.
        Ако някой има идей да помага.
        Поздрави
        God Got'a Glock

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X