Здравейте обмислям смяна на двигателя на самурая, купих двигател 1,9 тд от голф 3 като смятам че е най подходящ като мощност и икономичност, ще се радвам на помощ от вас. Интересува ме някой има ли и изработва ли преходен фланец самурай фолксваген. Мога да претендирам че съм добър монтьор но никога не съм пресаждал двигател чрез фланец.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
дизелов самурай съвети
Свий
X
-
От: дизелов самурай съвети
Колега, една ламарина 10 мм я и пробиваш отвор централен и я налагаш на кутията на самурая, като бележиш местата за закрепване на болтовете.
След това на кутия от голф я наложи ламарината така че, централния отвор на съвпадне с първичния вал на кутията. Имай в предвид че ъгъла на които завъртиш фланеца ще ти завърти двигателя спрямо кутията. Това е най простия начин стига да бележиш хубаво болтовете, правил съм го на фероза минах 40000км с такъв фланец без проблеми. Проблема е съединитела с оригиналния на самурая няма да стане.
-
От: дизелов самурай съвети
TD, или TDi? Щото, ако е TD е голяма дрисня, повярвай ми!
Колкото TDi-то 90 коня е неубиваем, толкова TD-то е боклук.Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
Само DIESEL !!!
Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.
Коментар
-
От: дизелов самурай съвети
ТД код AAZ перфектен ми е 75 кс, какво сте луднали по тези тди та не знам. По прост от него е чистия дизел, от 80/85 кс нагоре се почва> от какво да сложа кардани ,скапа ми се раздатката, счупи касетата и др. Читави витарски мотори няма или са безумно скъпи, за ТДИ то същата работа,
и най важното аз за този почерпих две бири и си го извадих сам.
Коментар
-
От: дизелов самурай съвети
Човека го е решил, стига сте му давали акъл. Пита някой правил ли е такава операция, а не какво е мнението за подбора на мотора и дали добре ще пасне. Има го в гаража и му е без пари това е достатъчна причина да го сложи и ще е по добър от оригиналния еднолитров мотор. Слагай и не се чуди. Има ли желание ще намериш и начин. Търси в интернет, съветвай се с някой фрезист и така. Колкото до заводското мнение - лесно е да се купи готово, тръпката е сам да си го направиш! Поздрави.“Не приемай живота твърде сериозно. Никой не е излязъл жив от него.”
Коментар
-
От: дизелов самурай съвети
Ето това трябва да се превърни в турбо дизел, за да продължава да ни радва. Вече е с лебедка, блокаж, силова задна броня(че загубих старата), ремонтирани ресьори, лифтнат, има си и нови предни калници ама тях на пролет.
Коментар
-
От: дизелов самурай съвети
Но пък няма ръжди и има доста направени неща по него. Цената също беше добра. Ако вече не бях купил моя вероятно аз щях да го взема.Първоначално публикуван от daka80 Преглед на мнениеДа от там дойде, липсваше му спирачен апарат, счупен блокаж ,без акумулатор и много други.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар