Здравейте колеги и приятели.
Имам един много интересен проблем с предното предаване. Та нека започна всичко от начало.
Моята Grand Vitara 2005г. 2.0 дизел, модел 99-05, не включва предния мост. Вдигнахме го на подемник, където при включване на лоста за 4H и 4L, кардана върти, но не се въртят колелата. При проверка на вакум помпата се оказа, с уста надухме в маркуча и тръгна да включва и да завърта гумите. Което ни доведе до мисълта че може проблема да е в помпата. Но при следващата диагностика с колега, установихме че в буксата която влиза към вакум помпата, не идва ток. Кабелите там бяха 3 броя (червен, черен, розов). На таблото не светва лампичката, която отчита дали е включен блокажа или не. Реших да проверя датчиците на раздатката, и се оказа че работят. Кабела, който влиза към датчика измерваме 0.23V ток. Отпред на вакум помпата, директно предадохме ток към червеното кабелче, при включено 4H, и хоп - всичко заработи, докато не махнахме кабела
. От там тествахме за електричество и буксата отпред, където отчита 0V, което означава, че не идва въобще ток към помпата. Проследих кабела който влиза в таблото на автомобила, от дясната му страна, долу при краката. Отворихме там и видях че същия кабел, се връзва отново с букси към друг сноб кабели. Проверих за прекъснати връзки до там, но всичко беше идеално.
Та въпроса ми е такъв, това червено кабелче, което трябва да прекара ток до вакум помпата, преминавали през релета или бушони, и ако ДА къде да ги търся. Някой можели да ми обясни и да даде някаква схема на това от къде започва веригата на тока, и колко той трябва да идва към датчика на раздатката. За да отчете на този датчик 0.23v ел., възможно ли е някъде да има кондензатор, който да е избил? Минава ли всичко пред компютъра на колата, или е по по-директния обикновен начин на свързване?
Очаквам вашите мнения!
Имам един много интересен проблем с предното предаване. Та нека започна всичко от начало.
Моята Grand Vitara 2005г. 2.0 дизел, модел 99-05, не включва предния мост. Вдигнахме го на подемник, където при включване на лоста за 4H и 4L, кардана върти, но не се въртят колелата. При проверка на вакум помпата се оказа, с уста надухме в маркуча и тръгна да включва и да завърта гумите. Което ни доведе до мисълта че може проблема да е в помпата. Но при следващата диагностика с колега, установихме че в буксата която влиза към вакум помпата, не идва ток. Кабелите там бяха 3 броя (червен, черен, розов). На таблото не светва лампичката, която отчита дали е включен блокажа или не. Реших да проверя датчиците на раздатката, и се оказа че работят. Кабела, който влиза към датчика измерваме 0.23V ток. Отпред на вакум помпата, директно предадохме ток към червеното кабелче, при включено 4H, и хоп - всичко заработи, докато не махнахме кабела

Та въпроса ми е такъв, това червено кабелче, което трябва да прекара ток до вакум помпата, преминавали през релета или бушони, и ако ДА къде да ги търся. Някой можели да ми обясни и да даде някаква схема на това от къде започва веригата на тока, и колко той трябва да идва към датчика на раздатката. За да отчете на този датчик 0.23v ел., възможно ли е някъде да има кондензатор, който да е избил? Минава ли всичко пред компютъра на колата, или е по по-директния обикновен начин на свързване?
Очаквам вашите мнения!
Коментар