Здравейте приятели.много малко информация има за тези лияни.надеждни ли са за градско каране.и дали се чупят много при нормално шофиране.чух че някакво виско се скапвало по често.и носят ли на газ.ако някой може да даде малко информация.извинявам се ако е дискутирано.благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
Свий
X
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
Аз така от прочетено тук там, съм с впечатление, че не са особено добри. Както си разбрал и виското им се скапва.Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
На градско държат... и на тормоз държат. И газ понасят... това е за чистата версия, не 4х4. Върху такава имам преки наблюдения. Карах такава служебна на 300 хил. км... и си върви, вярно като за много голям пробег си е таратайка, но такава е всяка кола на толкова километри.
За тея с двойното предаване, нямам преки наблюдения - имам мнението на колега. Хвали си колата, но и с доста ремонти се "хвали". Не виско.... по-скоро проблеми с охлаждането, скоростна кутия и други подобни.
Коментар
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
Първоначално публикуван от Stefanakii Преглед на мнениенадеждни ли са за градско каране.и дали се чупят много при нормално шофиране.чух че някакво виско се скапвало по често
Коментар
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
За пръв път чувам филтър да се сменя "през 3 месеца" - обикновено са на 15000кмпомогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
Спрял съм се на този модел.разчитам на това че има служебни и таксита.все пак се лашкат по дупките по цял ден.може би и поддръжката и е нормална щом ги карат.ще ми се да е 4x4.дали е по претенциозна подръжката ако някой знае.е може би е много важно да уцеля някоя която не е много уморена.може би тогава ще имам по малко проблеми.
Коментар
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
Първоначално публикуван от Stefanakii Преглед на мнениеСпрял съм се на този модел.разчитам на това че има служебни и таксита.все пак се лашкат по дупките по цял ден.може би и поддръжката и е нормална щом ги карат.ще ми се да е 4x4.дали е по претенциозна подръжката ако някой знае.е може би е много важно да уцеля някоя която не е много уморена.може би тогава ще имам по малко проблеми.
Никоя кола не е защитена от някакви проблеми,но и никой не ти гарантира колко читав е бил предишния собственик.Аз си я карах от нова и хронични проблеми не съм видял.Тия километри съм ги минал дори не на газ а на метан.Още в началото смених леглата на клапаните с металокерамика,и това беше единственото и последно отваряне на главата.На бензин след 5000 оборота почваше да се задъхва,но на метан си пълнеше оборотомера.И това не на място а на пътя.Хубаво масло навреме,въздушен филтър на 5000,а не на 15000,и си ти.Единствено може би,една тръбичка на охлаждането,която минава отзад под колекторите,гние ужасно бързо и тече и така.Това до момента в който ми направиха на струг една друга,нещо бяло като пластмаса-полинещо си,и до там с проблема.
С две думи-ако гледаш добре и не я вземеш със заварени и причинени от предишния собственик проблеми,ще си я караш дълго и доволно! Дори мога да ти покажа и кой се е грижил за моята(демек познава и модела)!В никакъв случай различни по размер гуми,и задължително като я купуваш трябва да тръгне с вдигнато на крик едно предно колело(защото историята познава доста случаи на хора дето в миналото са решили че отпред и отзад можело да е различен размера)! Мойта е снимана на две мотокрос трасета и на един Старопланински връх и те така!
Пожелавам ти успех и просто бъди достатъчно внимателен при закупуването!!!Иво (таксито) Андреев
0988 91 80 50
Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та
Коментар
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
В никакъв случай различни по размер гуми,и задължително като я купуваш трябва да тръгне с вдигнато на крик едно предно колело
В Сузуки форум така и не можах да убедя собствениците на Игниси и Лиани с прецакани муфи, че при този тест колата трябва да тръгне. Даже клипче качих как се тества виско, но всички твърдят в един глас, че с изправна муфа колата НЕ трябва да тръгне, и ако случайно тръгне, значи е прецакана.Така, че сам прецени колко е надеждно 4х4...
Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнениеВ никакъв случай различни по размер гуми,и задължително като я купуваш трябва да тръгне с вдигнато на крик едно предно колело
В Сузуки форум така и не можах да убедя собствениците на Игниси и Лиани с прецакани муфи, че при този тест колата трябва да тръгне. Даже клипче качих как се тества виско, но всички твърдят в един глас, че с изправна муфа колата НЕ трябва да тръгне, и ако случайно тръгне, значи е прецакана.Така, че сам прецени колко е надеждно 4х4...
Иво (таксито) Андреев
0988 91 80 50
Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та
Коментар
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
написа: Ако едно от предните колела е във въздуха и на първа не успее да тръгне-муфата е капут. Както е капут и ако е опечена/заварена и предава 50/50 напред и назад.doktorot написа: то е ясно че няма да отлепи от крокодила всеки знае колко усилие може да приведе муфата към задния мост все пак не говорим за офроуд машина и няма горчива истина Освен ако не мислиш, че е нормално изправна муфа да предава назад 00,00%. Ако е опечена, ще стане много проходима за около 10 км., и то ако не завива. Иначе-до втория завой...
Така както си написал в поста, е малко грешничко да знаеш!!! Ако вдигнеш само едното предно колело, няма да тръгне никога, ако муфата сработва коректно!!! Виж, ако е спекла или общо казано е проблемна по някаква причина, тогава ще тръгне и това определено не е добре. Когато го купих този IGNIS 4WD 1.3 2001г., не знаех нищо по въпроса със задвижването, но във времето доста се интересувах и научих някои работи. Най лесно се проверява в какво състояние е муфата и дали е за смяна, на подемник. Защото и другия описан тест да се направи с двете предни колела да вдигнеш, пак няма да мръдне колата, ама не защото не работи муфата, дори доста трябва да е спекла за да тръгне при такъв тест. Колата се вдига на подемник и на задно колело се окачва тежест 8,5кг-9кг. Завърташ предно колело и виждаш. Ако муфата е ОК, задните няма да се завъртят, но в противен случай и те се завъртат. Това е теста. Всичко друго е силово и се рискува да се повреди нещо или още нещо по автомобила!
_________________
Ето пример...Обаче всички до един са много доволни от пътното поведение и проходимостта.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: сузуки лияна 1.6 4x4 106 к.здрави ли са.
Аман от теории и тестери.Някъде още седи една задна броня,жертва на първия случай при който си имах работа с муфата.Пак виж километрите! Ако през тези километри бях чесал клавиатурата,нямаше да знам каквото знам сега.Тогава дори още форума го нямаше!Иво (таксито) Андреев
0988 91 80 50
Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар