Здравейте на всички, нов съм във форума и нов собственик на Витара
1993г., - Испанка, къса база, твърд покрив, клима. Колата я имам от 6м.
и до сега съм навъртял 5000км.- основно за риболов, ежедневно си карам
другата кола - АКОРД АЕРОДЕСК/Комби/1997г., 5 ген., Американка.
Като купих Витарата, установи лек теч от водната помпа и си я смених на
паркинга, и до скоро всичко беше О.К. Имам няколко въпроса към вас,
въпреки, че изчетох доста от темите тук. Предваритело благодаря на
всички отзовали се!
1.Имам теч от радиатора на парното вътре в купето - има ли
алтернатива за замяна с ново от друга кола, размера трябва да е
140/141/35или40мм, защото в повечето магазини искат над 200лв.?
2.Климатика си работеше, но сега не включва компресор въобще, бутона
светва, бушона-20А в дв. отсег е здрав. Питането ми е за дехидратора,
отляво на радиатора на парното - на неко има две клеми - нормално
затворен контакт ли е, нещо като датчик за налягане ли е на хладилния
агент/R12/ и какво трябва да дава - късо или отворен к-т?
3.Напрежението при запален двгател леко пулсира,не е от консуматори,
всички лампи са Светодиоди, но алтернатора е Испански БОШ! и тук във
форума открих подобен случай - изгорели диоди на плочката. Струва ли си
да се ремонтира, или да търся втора ръка, и от къде в София?
4.При стартиране на двигатела при ниски/отрицателни/ температури
първоначално дига 1200-1300 об., но после падат и тръгва да гасне, ако
не дадеш газ направо гасне - накъде да ровя? Освен това на загрят
двигател пали по-трудно околкото на студен, и на ГАЗ и на Бензин?
Кабели, свещи, дистр. капачка са сменяни скоро.
Май стана много, поздрави на всички и безаварийни!
1993г., - Испанка, къса база, твърд покрив, клима. Колата я имам от 6м.
и до сега съм навъртял 5000км.- основно за риболов, ежедневно си карам
другата кола - АКОРД АЕРОДЕСК/Комби/1997г., 5 ген., Американка.
Като купих Витарата, установи лек теч от водната помпа и си я смених на
паркинга, и до скоро всичко беше О.К. Имам няколко въпроса към вас,
въпреки, че изчетох доста от темите тук. Предваритело благодаря на
всички отзовали се!
1.Имам теч от радиатора на парното вътре в купето - има ли
алтернатива за замяна с ново от друга кола, размера трябва да е
140/141/35или40мм, защото в повечето магазини искат над 200лв.?
2.Климатика си работеше, но сега не включва компресор въобще, бутона
светва, бушона-20А в дв. отсег е здрав. Питането ми е за дехидратора,
отляво на радиатора на парното - на неко има две клеми - нормално
затворен контакт ли е, нещо като датчик за налягане ли е на хладилния
агент/R12/ и какво трябва да дава - късо или отворен к-т?
3.Напрежението при запален двгател леко пулсира,не е от консуматори,
всички лампи са Светодиоди, но алтернатора е Испански БОШ! и тук във
форума открих подобен случай - изгорели диоди на плочката. Струва ли си
да се ремонтира, или да търся втора ръка, и от къде в София?
4.При стартиране на двигатела при ниски/отрицателни/ температури
първоначално дига 1200-1300 об., но после падат и тръгва да гасне, ако
не дадеш газ направо гасне - накъде да ровя? Освен това на загрят
двигател пали по-трудно околкото на студен, и на ГАЗ и на Бензин?
Кабели, свещи, дистр. капачка са сменяни скоро.
Май стана много, поздрави на всички и безаварийни!
Коментар