Здравейте,
темата е нещо от сорта - "Какво направих днес по Самурая".
Та от известно време имам въпросната машина. Още когато я взех, почти не спираше. Изправям се на педала, а колата леко намалява. Последва смяна на цилиндърчета отзад, тръбички по задния мост, рециклиране на предните апарати. Получи се подобрение, значително. Но не беше каквото трябва да е.
След преглед при Благой (banjo) във Варна, диагнозата беше вакум помпа. При този двигател, сервото ползва вакум не от колектора, а от отделна вакум помпа, която се задвижва с ремък от шайба на коляновия вал. Та въпросната помпа беше бая пари и на поръчка. Намерих ремонтен комплект от Елиткар, но и той беше към 140 лв. В крайна сметка взех само мембрана от Орхан (Варна, до автогарата). 8 лв. + 5 лв. за куриер до София.
Днес свалих и разглобих помпата, мембраната беше скъсана на 2 места, течеше масло. С помощта на консултация по телефона с Благой, смених мембраната и маслото на помпата.
И... О, чудо! Самураят има спирачки. По Коледа стават чудеса, само трябва да вярвате!
Благодаря на Благой за съдействието!
Ето няколко снимки.





Надявам се това да е полезно за някой. Като цяло двигателят и в частност въпросната помпа, са същите, както при Пежо/Ситроен.
темата е нещо от сорта - "Какво направих днес по Самурая".

Та от известно време имам въпросната машина. Още когато я взех, почти не спираше. Изправям се на педала, а колата леко намалява. Последва смяна на цилиндърчета отзад, тръбички по задния мост, рециклиране на предните апарати. Получи се подобрение, значително. Но не беше каквото трябва да е.
След преглед при Благой (banjo) във Варна, диагнозата беше вакум помпа. При този двигател, сервото ползва вакум не от колектора, а от отделна вакум помпа, която се задвижва с ремък от шайба на коляновия вал. Та въпросната помпа беше бая пари и на поръчка. Намерих ремонтен комплект от Елиткар, но и той беше към 140 лв. В крайна сметка взех само мембрана от Орхан (Варна, до автогарата). 8 лв. + 5 лв. за куриер до София.
Днес свалих и разглобих помпата, мембраната беше скъсана на 2 места, течеше масло. С помощта на консултация по телефона с Благой, смених мембраната и маслото на помпата.
И... О, чудо! Самураят има спирачки. По Коледа стават чудеса, само трябва да вярвате!
Благодаря на Благой за съдействието!
Ето няколко снимки.





Надявам се това да е полезно за някой. Като цяло двигателят и в частност въпросната помпа, са същите, както при Пежо/Ситроен.
Коментар