Има ли някои които страда от подобна травма по колицата,миналата година сменях двата лагера на главините,като единия превьртя вьтре,смених ги без да сменям обаче деистанционната фтулка,която като си мисля е причина за повторното разбиване на лагерите ,и то до степен при която на пьлен завои диска притиска накладките тька че слеващото натискане на педала на спирачката е до потьване и сьответно не спираш хич ,когато наи ти трябва
,и се молиш да има дьрво на пьтя ти кьм пропастта
,напомпваш и щастието ти се усмихва ако не е кьсно вече де
,че да обобщя - вьзможно ли е да се разбиват толкоз често заради кирливата втулка,която сьм чувал че се износвала и се приправяла от по як матерял,или пьк за година харда си е оказал думата,ДРУГИЯ ми проблем за които прося сьвет е че педала на спирачките ми е твьрд сутрин и докьто не поработи колата и да го понатискам известно време няма пак спирачка,аз се сьмнявам в гумичките на помпата на сервото,кво биха казали компетентни колеги?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Витара-проблем с лагери на главините
Свий
X
-
До: Витара-проблем с лагери на главините
Лагери не би трябало да се износват толкова бързо, освен ако не са някакви тотални ментета, или влиза кал, водица и някакви такива благинки. Дори китайците вече имат читави лагери, но имат и пълни боклуци разбира се. Ако са стандартни могат да се намерят по размер всякакви марки, от официални дилъри/вносители на разните му фирми. Така поне имаш някаква гаранция за читавост. Може и по-добър клас да се вземат, срещу съответната цена. Има и разни неръждаеми и тем подобни, ама там паричките са СЪВСЕМ други.
Какви са ти лагерите? Аз съм с по 2 конусовидни, май ролкови бяха, на главина (радиално-аксиални). Регулират се мисля (на пролет и ман ме чака смяна на едните, или най-малкото реглаж.) със стягане, докато се обере луфта. Ако и твойте са такива, трябва да се осигури добро лягане, без превъртане и всякякви такива, иначе наистина е възможно да свършат със скоростта на светлината. Дистанционната втулка ако е износена в общия случай си личи, а и в ръководството, ако имаш такова, би трябвало да и пише размерите и допуските. Може да ти я направи всеки стругар, освен ако не е някаква хептем изчекната.
За другото или е вакуум помпата (ако има такава, при мен няма), или спирачната помпа (малко вероятно). Обаче вакуум помпата не знам какво представлява отвътре, защото никога не съм отварял, а пък и ми се струва че не е от калпавите компоненти по принцип. Спирачната помпа се лекува с нова, или със смяна на гумички, ако все още става за нещо. На мен ми се е налагало и съм сменял две (не на ферозата, а на други коли), и за мен вариант нова е по-добър.
Като ти е твърд педала изобщо ли няма смирачки, или трябва да натискаш зверски, за да хванат?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
До: Витара-проблем с лагери на главините
Значи лагери слагам само японски,конусувидни мисля че бяха,ама при витара има проблем маи с дистанционната втулка която се износва бьрзо поради ментерлив материал от които е направена,и от там се предразполага разбиването на лагерите ,ама си зависи и от експлоатацията наверно,колкото до спирачките, сутрин като запаля ми е твьрд педала и трябва да трьгна и да натискам зверски няколко пьти и си влизат в норма,ама се повтаря често тва явление, от кво може да е
,за вакум помпа не знам дали има ,остава спирачната....?
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
До: Витара-проблем с лагери на главините
Спирачна течност сменял ли си скоро? Щото до колкото знам поема вода. Съответно ако се е натрупала някъде, може да замръзва, и като я понатичнеш наколко пути да се раздвижва. Освен това и падат и мажещите качества. Па и много ментета и на това има.На мен не ми се е случвало никога, ама може и възможно да е. Обикновено се препоръчва смяната на спирачна течност на 3 години.
Дали обаче е това, не знам.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Витара-проблем с лагери на главините
Не вярвам чак толкоз да се ибават заради качествата на течността,пьк и преди сьм я обезвьздушавал,и сьм я доливал,по скоро е нещо по сервото или помпата
,получава се нещо като изтьрване на вакуум наистина,щот през деня си е добре,ама сурин пак е твьрд и не сработва докато не го задеиствам с голям натиск да си сьздаде налягане и тька докьто не я оставя продьлжително време,за да я заваря пак "надьрвена"
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар