Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара-проблем с лагери на главините

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Витара-проблем с лагери на главините

    Има ли някои които страда от подобна травма по колицата,миналата година сменях двата лагера на главините,като единия превьртя вьтре,смених ги без да сменям обаче деистанционната фтулка,която като си мисля е причина за повторното разбиване на лагерите ,и то до степен при която на пьлен завои диска притиска накладките тька че слеващото натискане на педала на спирачката е до потьване и сьответно не спираш хич ,когато наи ти трябва,и се молиш да има дьрво на пьтя ти кьм пропастта,напомпваш и щастието ти се усмихва ако не е кьсно вече де,че да обобщя - вьзможно ли е да се разбиват толкоз често заради кирливата втулка,която сьм чувал че се износвала и се приправяла от по як матерял,или пьк за година харда си е оказал думата,ДРУГИЯ ми проблем за които прося сьвет е че педала на спирачките ми е твьрд сутрин и докьто не поработи колата и да го понатискам известно време няма пак спирачка,аз се сьмнявам в гумичките на помпата на сервото,кво биха казали компетентни колеги?
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

  • #2
    До: Витара-проблем с лагери на главините

    Лагери не би трябало да се износват толкова бързо, освен ако не са някакви тотални ментета, или влиза кал, водица и някакви такива благинки. Дори китайците вече имат читави лагери, но имат и пълни боклуци разбира се. Ако са стандартни могат да се намерят по размер всякакви марки, от официални дилъри/вносители на разните му фирми. Така поне имаш някаква гаранция за читавост. Може и по-добър клас да се вземат, срещу съответната цена. Има и разни неръждаеми и тем подобни, ама там паричките са СЪВСЕМ други.

    Какви са ти лагерите? Аз съм с по 2 конусовидни, май ролкови бяха, на главина (радиално-аксиални). Регулират се мисля (на пролет и ман ме чака смяна на едните, или най-малкото реглаж.) със стягане, докато се обере луфта. Ако и твойте са такива, трябва да се осигури добро лягане, без превъртане и всякякви такива, иначе наистина е възможно да свършат със скоростта на светлината. Дистанционната втулка ако е износена в общия случай си личи, а и в ръководството, ако имаш такова, би трябвало да и пише размерите и допуските. Може да ти я направи всеки стругар, освен ако не е някаква хептем изчекната.

    За другото или е вакуум помпата (ако има такава, при мен няма), или спирачната помпа (малко вероятно). Обаче вакуум помпата не знам какво представлява отвътре, защото никога не съм отварял, а пък и ми се струва че не е от калпавите компоненти по принцип. Спирачната помпа се лекува с нова, или със смяна на гумички, ако все още става за нещо. На мен ми се е налагало и съм сменял две (не на ферозата, а на други коли), и за мен вариант нова е по-добър.

    Като ти е твърд педала изобщо ли няма смирачки, или трябва да натискаш зверски, за да хванат?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Витара-проблем с лагери на главините

      Значи лагери слагам само японски,конусувидни мисля че бяха,ама при витара има проблем маи с дистанционната втулка която се износва бьрзо поради ментерлив материал от които е направена,и от там се предразполага разбиването на лагерите ,ама си зависи и от експлоатацията наверно,колкото до спирачките, сутрин като запаля ми е твьрд педала и трябва да трьгна и да натискам зверски няколко пьти и си влизат в норма,ама се повтаря често тва явление, от кво може да е,за вакум помпа не знам дали има ,остава спирачната....?
      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

      Коментар


      • #4
        До: Витара-проблем с лагери на главините

        Спирачна течност сменял ли си скоро? Щото до колкото знам поема вода. Съответно ако се е натрупала някъде, може да замръзва, и като я понатичнеш наколко пути да се раздвижва. Освен това и падат и мажещите качества. Па и много ментета и на това има.На мен не ми се е случвало никога, ама може и възможно да е. Обикновено се препоръчва смяната на спирачна течност на 3 години.

        Дали обаче е това, не знам.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: Витара-проблем с лагери на главините

          Не вярвам чак толкоз да се ибават заради качествата на течността,пьк и преди сьм я обезвьздушавал,и сьм я доливал,по скоро е нещо по сервото или помпата,получава се нещо като изтьрване на вакуум наистина,щот през деня си е добре,ама сурин пак е твьрд и не сработва докато не го задеиствам с голям натиск да си сьздаде налягане и тька докьто не я оставя продьлжително време,за да я заваря пак "надьрвена"
          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X