Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

    Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
    А да знаеш - вчера в сервиза казаха, че треят илядо лева, че някой карал на бавните на прекъсвач ...
    Някой говори ли нещо???Само пращене се чува...Сигурно е грешка...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

      __
      Последно редактирано от rumci; 11-01-08, 15:11.

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

        Добре де последно, може ли да се кара с вклчени /бързи/ 4Х4 на асфалт. Че, сега времето е такова, влажно-сухо, а вземи тоя ледосняг
        ++359885252320
        Драго

        Honda CR-V 3 gen.

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

          Първоначално публикуван от Драгох2 Преглед на мнение
          Добре де последно, може ли да се кара с вклчени /бързи/ 4Х4 на асфалт. Че, сега времето е такова, влажно-сухо, а вземи тоя ледосняг
          На сух/мокър асфалт - НЕ
          На заснежен или заледен асфалт - ДА

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

            Я и аз да питам нещо. 4L означава ли че колелетата от един диференциал са блокирани (в смисъл двете се въртят еднакво без да си разпределят тягата)?
            Или блокажа е съвсем различно нещо...
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
            Учи се от всеки, не подражавай на никого, работи здраво!
            In God we trust, all others must pay in advance.

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

              Първоначално публикуван от Bravo Преглед на мнение
              Я и аз да питам нещо. 4L означава ли че колелетата от един диференциал са блокирани (в смисъл двете се въртят еднакво без да си разпределят тягата)?
              Или блокажа е съвсем различно нещо...
              4L са ти бавните скорост. Блокажа е съвсем различно нещо.

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

                Първоначално публикуван от Bravo Преглед на мнение
                Я...Или блокажа е съвсем различно нещо...
                Блокажа е съвсем отделна система от предавките. Дето е речено може и само на задно предаване да включиш блокажа и почваш ЯКО ДРИФТОВЕ, докато скъсаш някоя полуоска
                Може ли да се изправи САМУРАЙ само на задни колела - ДА! Втората демонстрация ми струваше 1 диференциал.
                Мога да дам още няколко примера за УМИШЛЕНО трошене на машините си. Например - ДРИФТ на 4Н на сух асфалт.
                Слагаш гуми 195/ 50 /15 ниско профилни и почти изтрити.... ГОЛЯМ КУПОН става.
                Последно редактирано от Kaskadiora; 29-10-09, 19:45.
                Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                http://www.cardomain.com/ride/2562837

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

                  И голямо трошене.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

                    Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                    ....Слагаш гуми 195/ 50 /15 ниско профилни и почти изтрити.... ГОЛЯМ КУПОН става.
                    Намерих снимки... ама си изпийте хапчетата за болки в корема.
                    Прикачени файлове
                    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                    http://www.cardomain.com/ride/2562837

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

                      Аз имам един сериозен въпрос. Преди два месеца си взех Витарка понеже много обичам разходките в гората а Аудито ми макар и куатро не ставаше за такива цели . Преди няколко седмици ми се наложи да карам много бързо в една изорана нива и понеже нямам хубави гуми реших да включа двойното (4Н) , влязох в ораното и шах, джипката не ще да върви, аз и давам гас а тя на 2-ра неще 3000 оборота да вдигне не ще и не ще, идеше ми да се гръмна от яд, прасетата ибягаха
                      Кажете ми това нормално ли е ?
                      [URL="http://forum-lines.ru/"][img]http://forum-lines.ru/rez/ab99319.gif[/img][/URL]

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

                        Първоначално публикуван от inteus Преглед на мнение
                        Аз имам един сериозен въпрос. Преди два месеца си взех Витарка понеже много обичам разходките в гората а Аудито ми макар и куатро не ставаше за такива цели . Преди няколко седмици ми се наложи да карам много бързо в една изорана нива и понеже нямам хубави гуми реших да включа двойното (4Н) , влязох в ораното и шах, джипката не ще да върви, аз и давам гас а тя на 2-ра неще 3000 оборота да вдигне не ще и не ще, идеше ми да се гръмна от яд, прасетата ибягаха
                        Кажете ми това нормално ли е ?
                        Буксуваше ли или не се въртяха гумите?
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

                          Ръчни ли ти са хъбовете или не - ако са - завъртя ли ги на положение "Lock" ? Ако не ти е зацепен предния мост дори малкия лост да е на положение 4Н си само със задно.
                          Б. Бонев
                          0осем88две6шест71три

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

                            Първоначално публикуван от inteus Преглед на мнение
                            Аз имам един сериозен въпрос. Преди два месеца си взех Витарка понеже много обичам разходките в гората а Аудито ми макар и куатро не ставаше за такива цели . Преди няколко седмици ми се наложи да карам много бързо в една изорана нива и понеже нямам хубави гуми реших да включа двойното (4Н) , влязох в ораното и шах, джипката не ще да върви, аз и давам гас а тя на 2-ра неще 3000 оборота да вдигне не ще и не ще, идеше ми да се гръмна от яд, прасетата ибягаха
                            Кажете ми това нормално ли е ?
                            А дали беше включил перчатките
                            НАЙ-ГОЛЯМАТА ПРЕЧКА-СТРАХЪТ

                            Коментар


                            • #29
                              До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

                              С автоматични хъбове е, не е буксувала, всичко си беше нормално освен това че колата нямаше мощност, просто не искаше да върви. Сигурен съм че ако си бях само на задно нямаше да стане така че да изтървем сюрията с прасетата, но уви така е когато не си свикнал с една кола, след това пробвах само на задно и си вървеше нормално, от яд реших да пробвам как ще се държи на асвалт с включен 4Н (знам че не здравословно за джипката) беше почти същото освен че варви сякаш има 5 тона закачени от зад ами и волана става толкова тежък че не се кара.
                              Просто искам да знам нормално ли е да няма мощност когато е на двойно или на мойта и има нещо (според мен нямаше мощност, друго обяснение нямам)
                              [URL="http://forum-lines.ru/"][img]http://forum-lines.ru/rez/ab99319.gif[/img][/URL]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Въпрос относно Сузуки Витара (разлика между 4H и 4L)

                                Не трябва да губи мощност на 4Н.
                                Б. Бонев
                                0осем88две6шест71три

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X