Имах проблем с оборотите. Меняха се ту 700, ту 200. Разглобих и почистих всичко клапана ACV и ISCV. Чистих с кореселин. Излезе много мръсотия. Почистих и дроселната клапа и клапана за картернире газове. Всичко стана ОК. Сега регулирах на загрят двигател с болта за регулиране на 800 оборота (болта е развит около един оборот). До тук добре. Но като запаля сутрин оборотите са 1500, после когато стрелката влезе в първия (малкия) бял сектор падат на 1000. След като загрее стават 800. Когато е пусната по инерция стоят на 1000. Но ако включа фаровете, тогава падат на 800. Установих, че датчика на хидравликата не работи. Поне така мисля, защото като завъртя корилото падат леко оборотите. Като го меря няма верига в никое положение. Iscv клапана работи защото сутрин като го изключа оборотите падат на 800. Интересува ме това с сутрешните 1500 оборота нормално ли е? По инерция защо не падат на 800? Компютъра не следи ли и оборотите или само температурата?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Обороти на празен ход на Витара 1.6 16V
Свий
X
-
От: Обороти на празен ход на Витара 1.6 16V
Колеги никой ли не знае как трябва да се държи стандартно? В едно описание прочетох, че клапана се затваря напълно на 70 градуса. Но не е за този модел, а за моноинжекциона. Ако е така би трябвало да се получава нещо подобно но на 20 градуса да тръгва на 1500 оборота ми се вижда много. Притеснява ме и това, че по инерция оборотите са по-високи от работа на място.
-
От: Обороти на празен ход на Витара 1.6 16V
На по-новите G16B компютъра следи и датчика за скорост и вдига оборотите в движение.
Аз имам проблем с падащи обороти и гаснене от време на време и с придърпване при каране с малко газ, но все още не съм решил проблема.
Вчера установих, че оста на дроселовата клапа има луфт, тези дни ще разглобявам.
Коментар
-
От: Обороти на празен ход на Витара 1.6 16V
Моята е 95 година. Двигателя е с новия дебитомер с правоъгълната кутийка отгоре. Проблема още като я взех беше, че някой и беше гласил оборотите от жилото. Оборотите понякога падаха до 200 и гасне. Скоростомера ми е със жило и не знам да следи скорост. Интересува ме дали е нормално да паля на 20 градуса сутринта и да започва от 1500 оборота. Клапана ACV го вадих и го гледах затворен е и леко пропуска въздух но мисля, е не е там проблема. Мисля, че той е само за зимата. Моля да ме попрваите ако греша. Като загрее и е на място няма проблем но ако е по инерция оборотите се вдигат с около 200 ако не са пуснати фаровете. Иначе от болта като загрее ги регулирам и няма проблем. Та питам заради това палене на 1500 сутрин и това вдигане когато се движи по инерция. Защото като спра и си падат на 800.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар