Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

    След уморително използване на търсачката,стигнах до пущането на тази тема.
    Предният мост на Въпросната машина (сузуки самурай)-цял ли е?
    Лагерите на предните главини два коносовидни ли са?
    Задният мост -полуоските разтоварени ли са (разтоварени -главината се захваща с два коносовидни лагера )?
    Хъбовете какви са,има ли изобщо такива?
    На шаси ли е?
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  • #2
    До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

    Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
    След уморително използване на търсачката,стигнах до пущането на тази тема.
    Предният мост на Въпросната машина (сузуки самурай)-цял ли е?
    Лагерите на предните главини два коносовидни ли са?
    Задният мост -полуоските разтоварени ли са (разтоварени -главината се захваща с два коносовидни лагера )?
    Хъбовете какви са,има ли изобщо такива?
    На шаси ли е?
    Половината което си написал е вярно : предния мост е цял,лагерите на предните главини са конусни(ако искаш мога да ти дам номерата им),на задния мост полуоските са полуразтоварени и се лагерува на един лагер данните на който също мога да ти дам.За хъбовете стандартно се поставят капачки постоянно зацепени или ръчни хъбове,за автоматични не съм чувал.Това е от мен ако има нещо питай
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

      На шаси ли е?
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

        Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
        На шаси ли е?
        Забравих да пиша, да на шаси е и по малко гние от това на Витарата
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

          Блокажи имат ли?
          Проблемни ли са дифовете?
          Кой са най-често срещаните проблеми при дифовете,
          слабите им места?
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

            Фабрично някои модели имат заден.За нещо слабо по мостовете не съм чувал,но и най-мощния двигател,слаган фабрично,е 75кс.Най-вероятно затова...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

              Да някой имат блокажи на задния мост и е с механично задвижване с жило.Проблеми наистина няма освен задволанното устройство. Блокажите обаче в повечето случай не са функциониращи(поне тези които съм виждал)заради неправилна експлоатация.
              Най слабия двигател обаче не е 75к.с. а 650см3 три цилиндров с турбо 95к.с. и петстепенна скоростна кутия(това е за японските двигатели),иначе другия най-силен двигател серийно монтиран е 1,9ТД на Пежо но колко е мощноста незнам в момента.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Да някой имат блокажи на задния мост и е с механично задвижване с жило.Проблеми наистина няма освен задволанното устройство. Блокажите обаче в повечето случай не са функциониращи(поне тези които съм виждал)заради неправилна експлоатация.
                Най слабия двигател обаче не е 75к.с. а 650см3 три цилиндров с турбо 95к.с. и петстепенна скоростна кутия(това е за японските двигатели),иначе другия най-силен двигател серийно монтиран е 1,9ТД на Пежо но колко е мощноста незнам в момента.
                Аха.Ама това си е само японско изпълнение и се съмнявам да може да се намери някъде другаде.Затова отпада.
                Писах за най-силния,а той,доколкото ми е известно,е 1,3i,75hp.Това за Самурай.На Джимни-то се слага 1,6i и той е над 100 коня.Още 1,9д или тд.Ама атмосферния дизел е 60 коня,а турбодизела може и да е 90 кс.
                Ще цитирам един колега:"Легендарната здравина и дълговечност на определени марки и модели,се дължи на инпотетните им двигатели".
                Та,по тази логига Самурая не би трябвало да строши нищо по трансмисията.Просто са му оставили мноооооого ресурс.
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Аха.Ама това си е само японско изпълнение и се съмнявам да може да се намери някъде другаде.Затова отпада.
                  Писах за най-силния,а той,доколкото ми е известно,е 1,3i,75hp.Това за Самурай.На Джимни-то се слага 1,6i и той е над 100 коня.Още 1,9д или тд.Ама атмосферния дизел е 60 коня,а турбодизела може и да е 90 кс.
                  Ще цитирам един колега:"Легендарната здравина и дълговечност на определени марки и модели,се дължи на инпотетните им двигатели".
                  Та,по тази логига Самурая не би трябвало да строши нищо по трансмисията.Просто са му оставили мноооооого ресурс.
                  Така е Самурая е само за Япония но аз съм виждал такъв тук в България
                  с дясна дирекция.Виждал съм също така и с двутактов трицилиндров двигател които са по масови от горе дискутирания
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

                    по принцип да не спамя но какви са най-често срещаните проблеми при самурайчето.
                    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

                      Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                      по принцип да не спамя но какви са най-често срещаните проблеми при самурайчето.
                      Общо взето максимата "Трудно се разваля-лесно се оправя" действа в пълна сила. При 1000см3 ако не е сменяно често маслото се запушва един жигльор в главата и не след дълго задира разпределителния вал, при редовна смяна няма никакъв проблем.Съединителя понеже е диафрагмен ,при каране в горски район между дърветата понякога прегрява но това зависи от квалификацията на водача.На предния мост има едни лагерчета на шенкелите ,ако ги смениш с нови ще ти служи много дълго време и също семерингата на полуоската.На задния мост ако не са сменяни лагерите на полуоските е хубаво да се направи макар че и да се чуват ще изкарат още много време.В раздатъчната кутия на вторичния вал има една ос на която лагеруват два иглени лагера и от многогодишната работа и пада циментацията и започва да шуми при работа но няма да те остави на пътя ако има масло.
                      Като цяло няма слаби места а само профилактика когато е нужно.
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

                        САМУРАЙ SJ 410 т.е. 1000cc е доста военно изпълнение с невероятен запас от възможности. Моделите до 84-85г. отпред са с барабанни спирачки и са с прави ролкови лагери. Лично съм тошил такъв лагер, и за да се прибера съм карал поне 20 км, силно пресечен терен и още 2 дена по асвалт, докато ми остане време да го сменя. Скърца, прещракват сепаратораторите, но не спира да се движи.
                        Ако няма никакви "побългарявания" и "Гаражен тунинг" 1000сс двигател е НЕРАЗРУШИМ. На 42 градуса жега, на 1-ва бавна (3-5км/ч), на 3500-4000 каране в пясък, температурата на двигателя си остава същата, все едно работи на 500 оборота на место. Има проблем с иглите на карбуратора, поради десетките години екплоатация, но АГУ е идеалният вариант. Даже може изобщо да махнеш резервоара, и на негово място се събира 25-30L бутилка.
                        Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                        http://www.cardomain.com/ride/2562837

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

                          Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                          Моделите до 84-85г. отпред са с барабанни спирачки и са с прави ролкови лагери. Лично съм тошил такъв лагер, и за да се прибера съм карал поне 20 км, силно пресечен терен и още 2 дена по асвалт, докато ми остане време да го сменя.
                          На кое лагера е както там го нарече че неразбрах. Лагера на предната главина е KOYO 57414 а на SKF e LM 300811и в каталога може да видиш какъв е точно.
                          Последно редактирано от banjo; 11-12-07, 23:47.
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

                            Е не ме карай да го извадя и да видиш, че на модела с барабанни спирачки лагера е прав, а не конусен.
                            Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                            http://www.cardomain.com/ride/2562837

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос за мостовете на сузуки самурай.

                              Марине да няма да се причисляваш кьм нашия отбор на Сузуки че сьбираш инфо кат пчеличка,Попов ще те изпревари маи,харесал си е самураиче с витарен мотор и мноо сулук на гастта,а един мои приближен се разболява по "малките катерачи" и него тряа да мисля
                              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X