Търсих във форума, но намерих само теми казващи, че това си е така по принцип и не подлежи на корекция.
Витарата по принцип има "разлуфтен" скоростен лост. Или поне беше тъй до преди в сервиза дето бакчка Соти не натаманиха нещо и лоста се стегна. Стегна се като на лека кола. Но това беше до вчера - по каменист път с доста друсане всичкосе върна в началното положение, че даже по-лошо.
До колкото разбирам имало някаква пластмасова работа дето държала лоста да не се клати. Най-вероятно е точно под лоста - там отгоре на скоростната кутия. Или поне от Соти нещо такова разбрах - вади се лоста и от долу би трябвало да се извади някаква ябълка (предполагам тая дето влиза лоста в нея). Някой знае ли как се вади и евентуално какъв е парт номера за да издиря една такава?
Забравих да споделя - джипката е Suzuki Vitara 91ви набор с G16A мотора, но подозирам, че кутията е няколко години по-нова.
Имам и една насипна кутия - най-вероятно ще пробвам да разглобя първо там за да видя какво е положението, че витарата се кара всеки ден...
Витарата по принцип има "разлуфтен" скоростен лост. Или поне беше тъй до преди в сервиза дето бакчка Соти не натаманиха нещо и лоста се стегна. Стегна се като на лека кола. Но това беше до вчера - по каменист път с доста друсане всичкосе върна в началното положение, че даже по-лошо.
До колкото разбирам имало някаква пластмасова работа дето държала лоста да не се клати. Най-вероятно е точно под лоста - там отгоре на скоростната кутия. Или поне от Соти нещо такова разбрах - вади се лоста и от долу би трябвало да се извади някаква ябълка (предполагам тая дето влиза лоста в нея). Някой знае ли как се вади и евентуално какъв е парт номера за да издиря една такава?
Забравих да споделя - джипката е Suzuki Vitara 91ви набор с G16A мотора, но подозирам, че кутията е няколко години по-нова.
Имам и една насипна кутия - най-вероятно ще пробвам да разглобя първо там за да видя какво е положението, че витарата се кара всеки ден...
Коментар