Здравейте,
в момента избирам малка джипка избора ми се е спрял на Сузуки самурай.
Намерил съм една, но има нещо което ме притеснява а нямам информация. Свален му е задния кардан защото били разбити каретата и ми го дават друг кардан със здрави карета.
Въпроса ми е трябва ли да се балансира този кардан има ли къде и колко ориентировъчно ще струва.
Самурая е без блокаж, но съм чувал че има и с блокаж на диферинцялите вярно ли е?
Мой приятел твърди че блокаж на диференциялите значело просо зацепване на прединя мост, доколкото аз съм запознат със втория лост в купето става зацепване на предния мост, а блокирането на диференцияла на старите джипове става механично със завъртане на механизми изнесени на главините острани. Другото твърдение е че само най-новите джипове имат блокаж на диф-овете по електронен път, а старите изобщо нямат.
Къде е истината?
Благодаря ви за отделеното време
в момента избирам малка джипка избора ми се е спрял на Сузуки самурай.
Намерил съм една, но има нещо което ме притеснява а нямам информация. Свален му е задния кардан защото били разбити каретата и ми го дават друг кардан със здрави карета.
Въпроса ми е трябва ли да се балансира този кардан има ли къде и колко ориентировъчно ще струва.
Самурая е без блокаж, но съм чувал че има и с блокаж на диферинцялите вярно ли е?
Мой приятел твърди че блокаж на диференциялите значело просо зацепване на прединя мост, доколкото аз съм запознат със втория лост в купето става зацепване на предния мост, а блокирането на диференцияла на старите джипове става механично със завъртане на механизми изнесени на главините острани. Другото твърдение е че само най-новите джипове имат блокаж на диф-овете по електронен път, а старите изобщо нямат.
Къде е истината?
Благодаря ви за отделеното време
Коментар