Колеги,
От известно време (3 седмици) джипката взе да прекъсва при натоварване на ниски до 2000 оборота.След това тръгваше нормално.Отидох при майстора, който ми сложи газовата уредба, но се оказа, че не е от газта, а гуменият маншон на бубината на първи цилиндър има пробив.Купих нова бубина и я смених.Ефекта беше нулев. Онзи ден по време на движение из баирите ми се откачи горната тръба на радиатора и изтече бая антифриз. Имах вода в туба и долях. Тръгнах и не съм обърнал внимание на датчика за температурата на охладителната течност, но след малко ми светна Check engine и аз с ужас установих, че стрелката за температурата е залепнала за края на червеното. Естествено веднага спрях, изключих двигателя и почнах да се чеша дето не ме сърби!После отворих леко капачката на радиатора за да освободя леко налягането. Поизлезе парата и аз доотворих капачката.Антифриза излетя като гейзер!.Този път разкачих тръба от изпарителя и след 45 минутно чакане за да изстине двигателя налях вода.Явно го бях обезвъздушил добре защото след като запалих веднага затопли и парното и изпарителя.Така си карам и до днес - трети ден! Проблема за който пиша е следния.Двигареля започна много да придърпва и едвам потеглям на първа. Трябва да дам много газ за да не изгасне, а движението е като във влак!
Посетих един център за диагностика, но там въобще не ми обърнаха внимание, а една госпожица или госпожа ми натърти, че там се правят коли след 2000 година само. Моята Витара обаче е 1999 и не можах да се класирам.Накрая повиках неволята и с помощта на един кламер окъсих пинове С и В на диагностичния куплунг и получих грешка 51! Това се оказа EGR-а! Някой от вас имал ли е такъв проблем и как го е решил? Колата както казах е Гранд Витара 2.0 128 к.с. 1999 г.
Предварително ви благодаря за мненията!
От известно време (3 седмици) джипката взе да прекъсва при натоварване на ниски до 2000 оборота.След това тръгваше нормално.Отидох при майстора, който ми сложи газовата уредба, но се оказа, че не е от газта, а гуменият маншон на бубината на първи цилиндър има пробив.Купих нова бубина и я смених.Ефекта беше нулев. Онзи ден по време на движение из баирите ми се откачи горната тръба на радиатора и изтече бая антифриз. Имах вода в туба и долях. Тръгнах и не съм обърнал внимание на датчика за температурата на охладителната течност, но след малко ми светна Check engine и аз с ужас установих, че стрелката за температурата е залепнала за края на червеното. Естествено веднага спрях, изключих двигателя и почнах да се чеша дето не ме сърби!После отворих леко капачката на радиатора за да освободя леко налягането. Поизлезе парата и аз доотворих капачката.Антифриза излетя като гейзер!.Този път разкачих тръба от изпарителя и след 45 минутно чакане за да изстине двигателя налях вода.Явно го бях обезвъздушил добре защото след като запалих веднага затопли и парното и изпарителя.Така си карам и до днес - трети ден! Проблема за който пиша е следния.Двигареля започна много да придърпва и едвам потеглям на първа. Трябва да дам много газ за да не изгасне, а движението е като във влак!
Посетих един център за диагностика, но там въобще не ми обърнаха внимание, а една госпожица или госпожа ми натърти, че там се правят коли след 2000 година само. Моята Витара обаче е 1999 и не можах да се класирам.Накрая повиках неволята и с помощта на един кламер окъсих пинове С и В на диагностичния куплунг и получих грешка 51! Това се оказа EGR-а! Някой от вас имал ли е такъв проблем и как го е решил? Колата както казах е Гранд Витара 2.0 128 к.с. 1999 г.
Предварително ви благодаря за мненията!
Коментар