Привет на всички! Да споделя и аз своя малък опит с автомобил 4х4, надявам се да съм полезен за начинаещите и за колебаещите се при избор.
Точно от една година съм собственик на Витара 1996, 1.6, 16 V, дълга база. Дълго време се чудих с какво да заменя Голф3, който ползвах за село, за вилата и за риболов. Насочих се към Витара, един познат ме зариби с това клипче : https://www.youtube.com/watch?v=DBoA3KV7f-Q
Поразпитах насам - натам и по съвет се насочих към тази модификация / старата версия с трапецовидното табло/, задължително дълга база заради чувалите с какво ли не и рибарските багажи . Колата беше търкаляна в Бг от 2009г. и не беше газифицирана. Собственика я беше постегнал горе - долу, без да се напъва - колкото да я разкара за 3200 лв.
Следващите 2 месеца метнах още 2 бона за ГИ / ходих чак до Кюстендил пак по съвет на приятел/, ремонт на двигателя, нови компютър и кормилна кутия, малко кърпене отдолу, още 5 -6 дреболии, и слънцето накрая изгря и на мойта улица
Разходът ми е 9-10/ 100, двигателят дърпа добре и както написа колега във форума - единствената ми кола, на която съм напълнил километража / 160 км/ч/. Колата не е повдигана, гумите са нови, но обикновени. За тая една година - снегове, дъждове, язовири и реки, скаляци, орляци и каляци, никъде колицата не ме остави да страдам. А на язовир "Искър" без напън натрих муцуните на няколко столични турбозверове
Верно - шумна е - може и да ти надуе главата на дълъг път, тропа, треска из разбитите улици на родния ми град / 20-25 000 жители/, но ми е на сърце и точно по мярка. Имам и Ауди 2011, 2.0 TDI, но с Витарката се чувствам по - спокоен, особено през зимата. По мои наблюдения в градеца това е най - разпространената жипка, явно има защо.
Надявам се да съм бил полезен на новобранците като мен. А специално за риболов мисля че това е колата - дребничка и повратлива.
Точно от една година съм собственик на Витара 1996, 1.6, 16 V, дълга база. Дълго време се чудих с какво да заменя Голф3, който ползвах за село, за вилата и за риболов. Насочих се към Витара, един познат ме зариби с това клипче : https://www.youtube.com/watch?v=DBoA3KV7f-Q
Поразпитах насам - натам и по съвет се насочих към тази модификация / старата версия с трапецовидното табло/, задължително дълга база заради чувалите с какво ли не и рибарските багажи . Колата беше търкаляна в Бг от 2009г. и не беше газифицирана. Собственика я беше постегнал горе - долу, без да се напъва - колкото да я разкара за 3200 лв.
Следващите 2 месеца метнах още 2 бона за ГИ / ходих чак до Кюстендил пак по съвет на приятел/, ремонт на двигателя, нови компютър и кормилна кутия, малко кърпене отдолу, още 5 -6 дреболии, и слънцето накрая изгря и на мойта улица

Разходът ми е 9-10/ 100, двигателят дърпа добре и както написа колега във форума - единствената ми кола, на която съм напълнил километража / 160 км/ч/. Колата не е повдигана, гумите са нови, но обикновени. За тая една година - снегове, дъждове, язовири и реки, скаляци, орляци и каляци, никъде колицата не ме остави да страдам. А на язовир "Искър" без напън натрих муцуните на няколко столични турбозверове

Верно - шумна е - може и да ти надуе главата на дълъг път, тропа, треска из разбитите улици на родния ми град / 20-25 000 жители/, но ми е на сърце и точно по мярка. Имам и Ауди 2011, 2.0 TDI, но с Витарката се чувствам по - спокоен, особено през зимата. По мои наблюдения в градеца това е най - разпространената жипка, явно има защо.
Надявам се да съм бил полезен на новобранците като мен. А специално за риболов мисля че това е колата - дребничка и повратлива.
Коментар