Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
Свий
X
-
От: Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
This video is private.Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнение
Sorry about that.When I'm good, I'm very good. When I'm bad, I'm even better!
Коментар
-
От: Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
Това ясно, ама по схема като смъкна лампите трябва да имам 12в само на 1 кабел от всичките 3 на H4. На другите два трябва да дава 0в. В случая обаче има 12в на два от кабелите - централния ("масата") и този за дълги. Не мога да разбера от къде дългите получават 12в след като и двете лампи са свалени, а ключа да управление на светлините може да даде само маса. Колега по-горе спомена, че е испанска сглобка. Да не би тая Витара да е някакъв японско-европейски мелез и да са пипали по иснаталацията?
Коментар
-
От: Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
"все пак е японец и има нещо в малката си глава и то е на място."
Да ма прощаваш сватя - ма нйе тъй.
Това с постоянния плюс на крушките си е като пироман в завод за фойерверки .
Всичките са на терсене- ма они на опаки .
Знаем нещо за инсталациите - специално за витарата - не е любима .
Да кажем и друго - японците никога не са имали ресурси - ограничавали са се във всичко - даже и във сигурността .
Ако трябва - ще си сложа две ленти на батерийки от "Кауф...д" - на автономно светене - ма такива заврънгачки няма да тургам и на Лада!
Коментар
-
От: Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
Now is public video ,cheers !Първоначално публикуван от persuader Преглед на мнениеThis video is private.
Sorry about that.
https://youtu.be/BWMOieDDSAE?t=1Последно редактирано от Людмил Кюковски; 22-09-15, 17:24.Лудак
Коментар
-
От: Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
Надявам се, че не мериш със светодиоден пробник (в случая). И или схемата не е тази, или нещо друго не е то. Няма как да получиш конкретен отговор.А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От: Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
Струва си, щом сме се захванали. Модула вече е при мен. Началото на другата седмица ще се монтира. Меря с мултицет. Но както и да е, за момента мисля, че са налични всички условия да стане успешно - имам 12V на кабелите за дълги, 0V на габаритите, маса колкото искаш...това е.
Какво не съм прочел? Основното, което прочетох е да не се занимавам или да сложа допълнителни LED светлини. Tемата е как да се сложи модул DRL, не дали да се сложи.
Ще пиша отново като го сложа.
Коментар
-
От: Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
По куплунгите на фаровете за има/няма ползвай пробна лампа с 10-20вт. крушка.А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От: Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
Да споделиш после и със снимки и да ни обясниш подробно как работи ,че е интересно !Първоначално публикуван от juslen Преглед на мнениеСтрува си, щом сме се захванали. Модула вече е при мен. Началото на другата седмица ще се монтира. Меря с мултицет. Но както и да е, за момента мисля, че са налични всички условия да стане успешно - имам 12V на кабелите за дълги, 0V на габаритите, маса колкото искаш...това е.
Какво не съм прочел? Основното, което прочетох е да не се занимавам или да сложа допълнителни LED светлини. Tемата е как да се сложи модул DRL, не дали да се сложи.
Ще пиша отново като го сложа.Лудак
Коментар
-
От: Модул дневни светлини на Vitara 1.9TD '98
След около 3 часа перипетии, модула е монтиран успешно и колегата вече може да се радва на своите законни DRL.
Свързване с 5 кабела или по-точно 4, понеже 2 от кабелите се връзват на маса:
Оранжев кабел. Свързва се към Жълт с черна ивица на буксата от контактния ключ, респективно на главен контакт, положение 2 на ключа. Ролята му е да измерва напрежението в системата. Когато напрежението достигне прага на заработване на модула, дневните светлини се включват. Стъпката на този праг може да се настройва ръчно в програмен на режим на модула (за справка погледнете ръководството). Иначе казано, когато напрежението стане по-високо от 13V, което е сигурен признак, че двигателя работи, дългите се включват плавно до 30% мощност.
Червен кабел с предпазител 15А. Свързва се към червен кабел (общия кабел на дългите светлини, по който има постоянни 12V). Този кабел служи за захранване на модула.
Син + Жълто-зелен. Връзват се на маса. Свързват се на произволно удобно и близко до модула място. Мисля, че от снимката можете да се ориентирате къде съм го вързал аз. Чрез тях модула включва дългите светлини, като им подава маса, респективно затваря веригата, но с импулсно понижен ток (30% от номиналния).
Черен кабел. Връзва се към плюсия кабел на габаритите (въпреки, че основните светлини се управляват по минус, имайте предвид, че габаритите са по плюс). Свързва се кум червен със синя ивица кабел (+12V) от габаритите. Отново от снимката можете да се ориентирате къде напрактика се намира снопа. Кабела служи за сигнал от основните светлини, т.е. когато модула получи +12V на този кабел, съответно вие решите да включите габарити/къси/дълги от лостчето до волана, той разбира, че основните светлини на автомобила са включени и преустановява действието на дневните светлини.
Това е всичко.
И пак ще се повторя. Това е най-интелигентният начин автомобил без фабрични DRL да сдобие такива. И освен, че е най-ефективният, той е и напълно законем (ако все пак на някой му пука).
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар