Здравейте. От близо година съм с въпросната Гранд Витара. След навъртяни 7000км започнаха и проблемите.
В момента при запалване (незнайно защо но не всеки път) през ауспуха излиза гъст бял дим правейки облак зад колата. След натоварване на двигателя светва грешка на таблото "Check Engine" и след анализиране греката показва "Fuel Injector Leak".
Малко история на манипулациите:
Първо се появи шум в мотора (лявата страна) което в последствие се оказа износени вериги.
От Благоевград съм, и след като се появи шума я карах на няколко "майстора" и всеки казваше или че няма време, или че неможе, или че ако отвори този мотори "ще да умре от глад".
Както и да е. Намерих ентусиаст, който отвори мотора и каза, че проблема с тракането е от веригите, но тъй като нямало нито оптегачи нито успокоители било нужно да се подменят всички вериги + зъбни колела. Купих ремонтен комплект, който струваше 750лв, и тъй като ми харчеше и малко масло си казах: "Така и така мотора е отверен нека да подменим и гумичките. Въпросният майстор ми каза, че щяло да ми излезе доста скъпо но аз все пак се бях навил и така купих още гумички + комплект гарнитури за главите и въздуховодите. И така за ремонта до тук за части дадох 1400 лв.
След като въпросният майстор зглоби мотора, коата започна да пуши с гъст бял дим и стана по-зле от колкото беше преди въпросните манипулации.
Върнах се при него и обясних за проблемите, и след оглед каза че и двете генерации били спукани, и пушека и грешката били от там. Както и да е свалихме генерациите (наистина бяха пукнати и двете на едно и също място) заварихме ги стабилно и ги монтирахме.
Всичко добре, но колата отново си пушеше и вадеше грешка която въпросният майстор неуспя да анализира. Закарах колата на диагностика в друг сервиз и от там "CHECK ENGINE" излезна че е "Fuel Injector Leak".
Върнах се отново при майстора и обясних за анализираната грешка, след което каза че проблема е в инжекторите, мотора се давил и от там идвал и въпсорният пушек и грешката. Оставих колата за поредния ремонт, и след като отидох да я взема нямаше абсолютно никаква разлика. Колата отново пушеше и след малко натоварване на мотора светва грешката на таблото. След като му зададох въпроса "сега какво правим" той ми заяви, че незнае какво може да е и да отида на другия ден за да откараме колата при негов колега да я погледнал той.
След като до тук дадох на въпросния "Майстор" над 2500лв за ремонт от който смисъл явно няма реших повече да не се връщам при него.
Моля за компетентен съвет, или ме насочете към човек разбиращ от това което прави.
Поздрави - Иван !
В момента при запалване (незнайно защо но не всеки път) през ауспуха излиза гъст бял дим правейки облак зад колата. След натоварване на двигателя светва грешка на таблото "Check Engine" и след анализиране греката показва "Fuel Injector Leak".
Малко история на манипулациите:
Първо се появи шум в мотора (лявата страна) което в последствие се оказа износени вериги.
От Благоевград съм, и след като се появи шума я карах на няколко "майстора" и всеки казваше или че няма време, или че неможе, или че ако отвори този мотори "ще да умре от глад".
Както и да е. Намерих ентусиаст, който отвори мотора и каза, че проблема с тракането е от веригите, но тъй като нямало нито оптегачи нито успокоители било нужно да се подменят всички вериги + зъбни колела. Купих ремонтен комплект, който струваше 750лв, и тъй като ми харчеше и малко масло си казах: "Така и така мотора е отверен нека да подменим и гумичките. Въпросният майстор ми каза, че щяло да ми излезе доста скъпо но аз все пак се бях навил и така купих още гумички + комплект гарнитури за главите и въздуховодите. И така за ремонта до тук за части дадох 1400 лв.
След като въпросният майстор зглоби мотора, коата започна да пуши с гъст бял дим и стана по-зле от колкото беше преди въпросните манипулации.
Върнах се при него и обясних за проблемите, и след оглед каза че и двете генерации били спукани, и пушека и грешката били от там. Както и да е свалихме генерациите (наистина бяха пукнати и двете на едно и също място) заварихме ги стабилно и ги монтирахме.
Всичко добре, но колата отново си пушеше и вадеше грешка която въпросният майстор неуспя да анализира. Закарах колата на диагностика в друг сервиз и от там "CHECK ENGINE" излезна че е "Fuel Injector Leak".
Върнах се отново при майстора и обясних за анализираната грешка, след което каза че проблема е в инжекторите, мотора се давил и от там идвал и въпсорният пушек и грешката. Оставих колата за поредния ремонт, и след като отидох да я взема нямаше абсолютно никаква разлика. Колата отново пушеше и след малко натоварване на мотора светва грешката на таблото. След като му зададох въпроса "сега какво правим" той ми заяви, че незнае какво може да е и да отида на другия ден за да откараме колата при негов колега да я погледнал той.
След като до тук дадох на въпросния "Майстор" над 2500лв за ремонт от който смисъл явно няма реших повече да не се връщам при него.
Моля за компетентен съвет, или ме насочете към човек разбиращ от това което прави.
Поздрави - Иван !
Коментар