Здравейте, става въпрос за сузуки витара 1.6 16V :
Преди около 10 месеца се наложи да направя ремонт на двигателя, който се състоя в следното:
смяна на коляновият вал от 8V и ремонт на разпределителният вал със смяна на няколко клапана и изпускателни колектори.
След това всичко беше наред до преди 2 месеца. Скъса се гарнитурата между буталата и разпределителния вал (мисля, че е на главата) и пак ремонт съответно. След това нямаше настройване на работата на бензин но и с това се справихме. И преди два дена както си карам изведнъж ми се покачи нивото на водата рязко, спрях изчаках малко отворих радиатора и вътре беше празно, събра около 2 литра вода, погледнах маслото не беше пресечено. Продължих да карам без никакви проблеми. Вечерта се прибрах вкъщи и като поизстина проверих нивото на водата и пак трябваше да долея около 1 литър, пак погледнах нивото на маслото, но си беше наред. Да подчертая, че през целият ден не съм имал никакви проблеми като: (придърпвания или бели пушеци от ауспуха). На сутринта проверих маслото и беше като боза пресечено, от там в сервиза и разглобяване. Нямаше никакви поражения по гарнитури.
Та въпроса ми от къде може да е влязла водата в маслото?
Преди около 10 месеца се наложи да направя ремонт на двигателя, който се състоя в следното:
смяна на коляновият вал от 8V и ремонт на разпределителният вал със смяна на няколко клапана и изпускателни колектори.
След това всичко беше наред до преди 2 месеца. Скъса се гарнитурата между буталата и разпределителния вал (мисля, че е на главата) и пак ремонт съответно. След това нямаше настройване на работата на бензин но и с това се справихме. И преди два дена както си карам изведнъж ми се покачи нивото на водата рязко, спрях изчаках малко отворих радиатора и вътре беше празно, събра около 2 литра вода, погледнах маслото не беше пресечено. Продължих да карам без никакви проблеми. Вечерта се прибрах вкъщи и като поизстина проверих нивото на водата и пак трябваше да долея около 1 литър, пак погледнах нивото на маслото, но си беше наред. Да подчертая, че през целият ден не съм имал никакви проблеми като: (придърпвания или бели пушеци от ауспуха). На сутринта проверих маслото и беше като боза пресечено, от там в сервиза и разглобяване. Нямаше никакви поражения по гарнитури.
Та въпроса ми от къде може да е влязла водата в маслото?
Коментар