Има ли някакви "тунинг" амортисьори за витара дето понасят регулиране? Да може да се контролира скороста на връщане (rebound-а) и височината?
Всъщност то 100% има, въпроса е кое пасва най-лесно и е читаво. Интересно ми е какви са опциите.
А питам защото се чудя за разни схеми. Дали мога да се направи по някакъв културен начин да се вдига колата когато се кара извън асвалт и да се сваля когато е основно по асвалт. Целите са основно две - по-нисък център на тежеста и хоризонтални кормилни накрайници.
Всъщност то 100% има, въпроса е кое пасва най-лесно и е читаво. Интересно ми е какви са опциите.
А питам защото се чудя за разни схеми. Дали мога да се направи по някакъв културен начин да се вдига колата когато се кара извън асвалт и да се сваля когато е основно по асвалт. Целите са основно две - по-нисък център на тежеста и хоризонтални кормилни накрайници.