Здравейте, от доста скоро съм с ГВ, която е с този двигател.
Днес ми падна пистовя ремък отпред поради, което алтернаторът спря да захранва акумулатора (който тамън мислех да сменям тия дни), което го уби за 10 км каране. При едно угасване на двигателя поради неудачна маневра се наложи да се побута и при последващото запалване компа се побърка и двигателя започна да си дава сам газ до 3000 оборота. Наложи се още 15-20 км да се кара така, което стана успешно, но завърши на вече гаснещи свещи...
Преди да се прибера си мислех, че всичко е заради акумулатора и чак като отворих капака забелязах падналия ремък, което се оказа, че най-вероятно е заради блокиралата поради раздробен лагер паразитна ролка.
Понеже не съм добре запознат с този двигател, бих се радвал на съвет, какво мога да очаквам като нежелани последствия от карането 15-20 км без този ремък с убит акумулатор?
Двигателя изглеждаше позагрял но беше на 90 градуса по сведенията от вече мъждукащото табло, пари, пушеци или кипене на водата нямаше.
Снимка на ролката:
Днес ми падна пистовя ремък отпред поради, което алтернаторът спря да захранва акумулатора (който тамън мислех да сменям тия дни), което го уби за 10 км каране. При едно угасване на двигателя поради неудачна маневра се наложи да се побута и при последващото запалване компа се побърка и двигателя започна да си дава сам газ до 3000 оборота. Наложи се още 15-20 км да се кара така, което стана успешно, но завърши на вече гаснещи свещи...
Преди да се прибера си мислех, че всичко е заради акумулатора и чак като отворих капака забелязах падналия ремък, което се оказа, че най-вероятно е заради блокиралата поради раздробен лагер паразитна ролка.
Понеже не съм добре запознат с този двигател, бих се радвал на съвет, какво мога да очаквам като нежелани последствия от карането 15-20 км без този ремък с убит акумулатор?
Двигателя изглеждаше позагрял но беше на 90 градуса по сведенията от вече мъждукащото табло, пари, пушеци или кипене на водата нямаше.
Снимка на ролката:
Коментар