Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за виско на перката G16A

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за виско на перката G16A

    Вчера идва един пич с оплакване, че Витарката му загрява. Вече ходил някъде, сменили водна помпа (с нова) и виското на перката (с ново). Не съм му виждал старата водна помпа, но старото му виско си беше отишло нацяло. Обаче проблема си остава.
    За всеки случай проверих температурния режим и какво се оказа:
    До около 84-85 градуса на антифриза всичко е цветя и рози.
    Обаче над 85 градуса, виското рязко отказва и перката може да се спре не с вестник, ами направо с поглед

    Температурите са мерени с цифров термометър с отклонение под половин градус, поставен на мястото на щатния датчик за таблото (този, дето е на корпуса на термостата). Термостата отваря правилно,

    Аз ли пропускам нещо, или просто виското е за боклука?
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  • #2
    От: Въпрос за виско на перката G16A

    Стефане, не се учудвай за новото виско, ментета всякакви, пробвайте със старо работещо и ще си отговориш. За водната помпа нямам какво да кажа, би трябвало да е всичко наред, но какъв е антифриза-нов?стар?с какъв топлинен индекс е.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за виско на перката G16A

      Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
      Стефане, не се учудвай за новото виско, ментета всякакви, пробвайте със старо работещо и ще си отговориш. За водната помпа нямам какво да кажа, би трябвало да е всичко наред, но какъв е антифриза-нов?стар?с какъв топлинен индекс е.

      учудвам се, щото такова чудо до сега не ми беше попадало. Случвало ми се е да си бачкат читаво. Даже като чух за сефте напълно зацепила перка, за секунда си помислих, че съм смлял задния диф
      Случвало ми се е да не зацепват изобщо, или пък недостатъчно. Случвало ми се е да виждам и 'блокирани'. Ама такова, дето до някое време си бачка както трябва и изведнъж - опа, чао, аз бях до тук - ми е за първи път, та затова питам. Да не би все пак да пропускам някоя подробност?

      Нямам читаво под ръка... всъщност, нямам никакво. Витараджийските чарколяци при мен намаляха драстично.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за виско на перката G16A

        Ако не намериш, аз имам една в склада на село, звънкай или пиши, към петък-събота мога да действам.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за виско на перката G16A

          Че то това виско до 85 градуса не работи кой знае колко по-принцип, според мен си е дефектно - по-малко гел или позапушени канали. Имам едно втора употреба от резервния мотор, изглежда читаво, но не съм карал с него, защото си бях купил вече ново за оригиналния двигател, мога да го взема с мен към морето, но ще трябва да дойдеш да си го вземеш от Казанлък някъде в сряда по обяд, че съм с колелото!
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за виско на перката G16A

            Водния радиатор читав ли е?
            Наскоро наблюдавах един Ферозов със сериозно намачкани ламели-/незнам от миене с яка водоструйка ли от какво...???/ ,та виското не сработваше много убедително-/от нарушения топлообмен/ и Ферозката погрейваше на по-стръмните и продължителни баири.
            Та незнам в случая дали съм прав,но и това е вариант.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за виско на перката G16A

              Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
              Че то това виско до 85 градуса не работи кой знае колко по-принцип, според мен си е дефектно - по-малко гел или позапушени канали. Имам едно втора употреба от резервния мотор, изглежда читаво, но не съм карал с него, защото си бях купил вече ново за оригиналния двигател, мога да го взема с мен към морето, но ще трябва да дойдеш да си го вземеш от Казанлък някъде в сряда по обяд, че съм с колелото!
              То само това остана - да те накарам да ми носиш виско с велосипеда...
              Днес ще го пратя в магазина да опита да смени виското, в края на краищата не е 5 лева. Ако му откажат, ще търсим резервни варианти.
              До около 80 градуса, едва зацепва, което си е нормално според мен. Около 83-84 започва видимо да вдига сцеплението на муфата, към 85 си е зацепило достатъчно, за да не може да се спре безопасно (в смисъл - беозпасно за перката) и след това рязко, в рамките на 1-2 градуса - бам и все едно няма никой.

              Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
              Водния радиатор читав ли е?
              Наскоро наблюдавах един Ферозов със сериозно намачкани ламели-/незнам от миене с яка водоструйка ли от какво...???/ ,та виското не сработваше много убедително-/от нарушения топлообмен/ и Ферозката погрейваше на по-стръмните и продължителни баири.
              Та незнам в случая дали съм прав,но и това е вариант.
              Радиатора е сравнително нов, ламлите са ОК, а и, доколкото знам, е промиван при смяна на водната помпа. Не, че това е гаранция де, но като цяло се държи адекватно.

              Ако не сменят виското и ако ми остане време днес, може пробвам с един електрически вентилатор, колкото за проверка на теорията.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за виско на перката G16A

                Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                Водния радиатор читав ли е?
                Наскоро наблюдавах един Ферозов със сериозно намачкани ламели-/незнам от миене с яка водоструйка ли от какво...???/ ,та виското не сработваше много убедително-/от нарушения топлообмен/ и Ферозката погрейваше на по-стръмните и продължителни баири.
                Та незнам в случая дали съм прав,но и това е вариант.
                Имахме проблем с запушен радиатор на Ферозата на баща ми. Караш примено 20км и всичко е ОК , и изведнъж температурата започва да се повишава. Оказа се запушен радиатор.
                Махни декоративната решетка пред радиатора , когато загрее нормално пипни питата. При нас по средата си беше студена , а нали на виското му трябва температура за да сработи. След отваряне и почистване на радиатора всичко си е както трява.
                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за виско на перката G16A

                  Да отчета какво стана.
                  След 2-3 дена пича успя да смени виското в магазина, от който го е взел. Сложихме го - една седмица всичко ОК. След това ... след това пак същото, че и по-зле. не знам от къде ги купува, обаче са егати боклуците. Спомена, че цената била около 80 кинта, да го имате предвид. Захвата към водната помпа е с някакво странно прахово боядисване. Не, че е кой знае какъв отличителен белег, но това мога да кажа засега.
                  В момента кара с блокирана перка и, странно, никъде нищо не загрява.
                  Тъпо, но... Витарката се кара 10 километра сутрин и 10 вечер и то не всеки ден... май засега ще остане така, поне до зимата.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за виско на перката G16A

                    Да отиде и да му върнат парите, за 80лв ще си вземе две работещи втора употреба оригинални и ще си свирка.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X