Обява

Свий
Няма добавени обяви.

suzuki samurai

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • suzuki samurai

    Колеги от каква кола стават седалки за Сузуки Самурай

  • #2
    От: suzuki samurai

    Ако ги сменяш с релсите стават почти от всичко.Може да се наложи само дупките на пода да подправиш.Успех!!!
    Киа Спортидж 2.0 98г. 95к.с. 0895 13!66!73

    Коментар


    • #3
      От: suzuki samurai

      От Опел Корса дали ще станат, че такива намерих на добра цена заедно с релсите

      Коментар


      • #4
        От: suzuki samurai

        Аз смених моите със такива от Ауди А3/предни/ и Рено Еспейс /задни/. Предна дясна ставя много лесно със запазване на оригиналните релси. При мен за лявата трябваше преправяне защото стана висока и не виждам сфетофарите. Просто махнах оритиналните стойки за релсите и така седалката слезе с около 5см., но си е играчка. Комфорта от една страна се повиши, защото новите седалки са доста по-удобни, но от друга се влоши защото оригиналните са доста меки и обираха вибрацийте, новите са доста по-твърди. Обаче свикнах и съм доволен.
        Издържах вчера, ще издържа и днес...

        Коментар


        • #5
          От: suzuki samurai

          Колеги още един въпрос един приятел ми каза, че обръщат джантите и така става по голямо разстоянието между гумите. Самурайте нали са теснички и като карам в коловози гумите постоянно зъдират как става това с обръщането на джантите

          Коментар


          • #6
            От: suzuki samurai

            Едно от предимствата на Самурая е именно в това че не влиза в коловозите и "....гумите постоянно зъдират....."
            Ако го разкрачиш и влизаш в коловозите ще ти задират не гумите а диференциалите....
            Няма по-жалка картинка от закъсал на мостове джип с четри въртящи се колела

            Коментар


            • #7
              От: suzuki samurai

              Ако толкова държиш да го разшириш, може да пробваш с фланци 30 или 38 мм. Поздрави.
              Издържах вчера, ще издържа и днес...

              Коментар


              • #8
                От: suzuki samurai

                Самурая търпи много промени, но точно по седалките е много трудна работа.Можеш да монтираш почти от всякаква кола,но ефекта е нулев. Най-добре си намери оригинални, ако са окъсани едно претапециране и си спестяваш всички неудобства.
                Джантите, рязане на струг,центроване и заварки. Този вариянт е добър за каране по черно.
                ТЛК-120 Николай Колев
                0898521295

                Коментар


                • #9
                  От: suzuki samurai

                  Сузуки Саморай е необятна тема . Всичко може да се направи и модифицира но въпроса е за какво се ползва . За мен лично най доброто е Тойотски мостове (не ти трябват фланци или обърнати джанти) Седалки си сложи според фигурата , аз съм голям българин и не се събирам в малки седалки . Всичко останало е въпрос на вкус .
                  ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                  тел. 0889 017703
                  0897 516030

                  Коментар


                  • #10
                    От: suzuki samurai

                    Първоначално публикуван от VenPS Преглед на мнение
                    Едно от предимствата на Самурая е именно в това че не влиза в коловозите и "....гумите постоянно зъдират....."
                    Ако го разкрачиш и влизаш в коловозите ще ти задират не гумите а диференциалите....
                    Няма по-жалка картинка от закъсал на мостове джип с четри въртящи се колела
                    +1

                    Коментар


                    • #11
                      От: suzuki samurai

                      Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                      +1
                      Малко не съм съгласен , Диференциалите задират с малки гуми а не с тесни мостове . И мотор си трябва и усет за каране . И четири въртящи се колела се получава само с 2 блокажа .
                      ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                      тел. 0889 017703
                      0897 516030

                      Коментар


                      • #12
                        От: suzuki samurai

                        Единственото предимство на Саморая е теглото му . Всичко останало е еднакво при всички останали джипки . И на не последно място колко тежи главата на този който го кара. Извинявам се за спама по темата ама с тези коловози не се здържах .
                        ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                        тел. 0889 017703
                        0897 516030

                        Коментар


                        • #13
                          От: suzuki samurai

                          Първоначално публикуван от VenPS Преглед на мнение
                          Едно от предимствата на Самурая е именно в това че не влиза в коловозите и "....гумите постоянно зъдират....."
                          Ако го разкрачиш и влизаш в коловозите ще ти задират не гумите а диференциалите....
                          Няма по-жалка картинка от закъсал на мостове джип с четри въртящи се колела
                          -1
                          ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                          тел. 0889 017703
                          0897 516030

                          Коментар


                          • #14
                            От: suzuki samurai

                            Непрекъснато се говори за коловози в тоя форум.
                            След като в 99 % от случаите могат да се избегнат...
                            Никога не съм затъвал в коловоз.
                            Клиренса е важен, разбира се.
                            Но не за да се бухаш насила в коловози и да разбереш колко далеч ще стигнеш преди да се окореми джипката.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #15
                              От: suzuki samurai

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Непрекъснато се говори за коловози в тоя форум.
                              След като в 99 % от случаите могат да се избегнат...
                              Никога не съм затъвал в коловоз.
                              Клиренса е важен, разбира се.
                              Но не за да се бухаш насила в коловози и да разбереш колко далеч ще стигнеш преди да се окореми джипката.
                              Аз изразявам мнение от натрупан опит от състезания и хард разходки (иначе карам Пежо 206) Когато ти е написано в пътната книга да минеш точно от там , трябва да минеш И се бухаш в киреча , и когато си подготвен минаваш . Мисълта ми е , че ако ще правиш подобрения по джипа го прави както трябва и да можеш да разчиташ на него а не да ходиш за трактор или да званиш на приятели в никое време .
                              ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                              тел. 0889 017703
                              0897 516030

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X