Здравейте,може ли да се сложи мос от уаз,на витара в6,и какъв мост да търся.Не знам с какви предавателни числа е витарата,моля ако някои знае да сподели ще ви бъда благодарен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
може ли цял мост от уаз на витара V6
Свий
X
-
От: може ли цял мос от уаз на витара в6
Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнениеУазковите 5.125 удисват на Витаровите 5.125 ,но на V6 предавателните числа са други.
Нищо че са по-тежки ( и по-трошливи).
Шестака има ватък.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
-
От: може ли цял мос от уаз на витара в6
Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнениеЕ те тука ги пише предавателните числа. Не знам УжАЗа с какви касети се произвежда обаче.
Друг въпрос е има ли смисъл, но то вече си е лично решение.SUZUKI VITARA V6
HONDA CBR 919RR
MERCEDES ML
MAN TGA D2O COMANREIL 18-430
Коментар
-
От: може ли цял мос от уаз на витара в6
Зависи от карането и къде искаш да стигнеш... По добре мостове от Тойота...Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.
Коментар
-
От: може ли цял мос от уаз на витара в6
Първоначално публикуван от Русанов Преглед на мнениеЗависи от карането и къде искаш да стигнеш... По добре мостове от Тойота...SUZUKI VITARA V6
HONDA CBR 919RR
MERCEDES ML
MAN TGA D2O COMANREIL 18-430
Коментар
-
От: може ли цял мос от уаз на витара в6
Мен ако питаш купи гумите и карай....Аз карах три години с регенерат Кугър 235/75/15 и се мъчех да я строша моята....е неуспях! (Повярвай ми - голям инат съм)
Покарай я така и като си направиш равносметка,ще прецениш дали влизаш в тази сага. При теб проблемът ще дойде по-скоро с предавателните числа и джипката ще започне да ти се струва,че няма сила. На моята Витара 2.0/132к.с. сменях диференциалите,за да стане 5.125 и се родих....Тогава чак усетих потенциала на джипката.Майка Япония.......Всичко друго е компромис!
Коментар
-
От: може ли цял мос от уаз на витара в6
Бързите диференциали на УАЗ за също с предавателно число 1:4,625. 37 на 8 зъба.
Според Иван Попов каретата на витарите с големите мотори са по-здрави от тези на 1,6, та ако е така-не си струва заигравката.
И аз като колегата да ти кажа-сложи си каквито си наумил гуми, и карай. Така както смяташ да си я караш по принцип. Ако каретата устискват-няма по-добро решение от заводското.Не и в гаражни условия де.
Ако не устискват-тогава предприемай смяната на окачването с мост от УАЗ.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: може ли цял мост от уаз на витара V6
И да знаеш...Всички преимущества които имаш с независимото окачване като-Просвет,управляемост,возия се изпаряват с този мост...Заслужава си единствено за състезателна цел и то с много уговорки....Казвам ти го с риск много хора с такива мостове да ме нападнат...Карай си Витарата така и хич е му мисли...Аз от притеснения като теб си преправих дясната полуоска да е като лявата на фланец ,че ако счупя да сменям бързо...После пак от притеснение да не счупя нещо си купих направо друг джип...Ама забравих да ти кажа...Нищо не съм чупил така или иначеВсичко е от главата
Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Коментар
-
От: може ли цял мост от уаз на витара V6
Освен Всичко изброено по горе за мен най-големия минус на уазковия мост е, че в коловози Витарата става като котва. На В6 2.0 широчината на моста е същата като на Уаз и няма нужда от фланци на задния мост, а и предавателните числа са същите и по лесно се намират. Карай си я както е оригинално, за да не те боли главата. Полуоските са ти с по яки карета от на Витара 1.6 а, ако искаш още по-здрави си вземи втора употреба от Гранд 2.5 или дизел.
0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар