Здравейте колеги,от 2год чета форума но ето сега се появи и при мене проблем.Колата е сузуки витара двигател мазда тди 97г след смяна на ангренажен ремък за втори път превърта няколко зъба но само на гнп и почва да тресе и да пуши бял дим но пали лесно дори и студена.Ще съм благодарен ако някой ми посочи възможни причини
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Превъртял ангренажен ремък
Свий
X
-
От: превартял ангренажен ремък
Няколко зъба на ГНП.............. Няма как да пали.Най вероятно сте сбъркали при самото зацепване и то само с 1 зъб.Ролката наистина е глупава на тоя мотор,иначе проверете с дорниците и презацепете.РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.
0895шест29410 .
Коментар
-
От: превартял ангренажен ремък
Благодаря ви ще видя утре днес съм на работа и пиша от тела.Само първия път беше с повече от един зъб втория с един а тя след смяна на ремъка я карах нормално една седмицаПървоначално публикуван от bay pres Преглед на мнениеНяколко зъба на ГНП.............. Няма как да пали.Най вероятно сте сбъркали при самото зацепване и то само с 1 зъб.Ролката наистина е глупава на тоя мотор,иначе проверете с дорниците и презацепете.
Коментар
-
От: превартял ангренажен ремък
Верно с превъртяла помпа няма да пали грам ,с един зъб започва да кряка и е леко нарушена мощноста ,значи е повече от един зъб!Прегледайте си нещата и след презацепването не е лошо 2 оборота на мотора на ръка,страх лозе пази!Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
първия път много ме озадачи карах я около седмица и по пътя изгуби мощност и взе да пуши доста но успях да стигна до нас и проверих това което съм пипал първо разлика на помпата около 30 град.втория само един зъб сега направих нова центровка и докато чаках един приятел смених горивен и въздушен филтър и ново двайсе пуши бял и миришещ на нафта пушек претриса но на място дига обороти и се форсира добре а забравих гор.филтър имаше мн.боклуци а съм го сменял лятото.Чудя се сега кво да я правяПървоначално публикуван от faster Преглед на мнениеВерно с превъртяла помпа няма да пали грам ,с един зъб започва да кряка и е леко нарушена мощноста ,значи е повече от един зъб!Прегледайте си нещата и след презацепването не е лошо 2 оборота на мотора на ръка,страх лозе пази!
а вярно смених оптегача че е съмнителен както каза кол.пирон
а сега ми светна и чека,лампата за подгрев при работещ двигател
има полтаргайст в колата ми разхлабих първа дюза да обезвъздуша и вместо да тресе повече двигателя се успокоиПървоначално публикуван от faster Преглед на мнениеВерно с превъртяла помпа няма да пали грам ,с един зъб започва да кряка и е леко нарушена мощноста ,значи е повече от един зъб!Прегледайте си нещата и след презацепването не е лошо 2 оборота на мотора на ръка,страх лозе пази!Последно редактирано от CarTest™; 13-03-15, 14:33.
Коментар
-
От: превартял ангренажен ремък
Ако прескача ремък ква ти е гаранцията ,че е само на помпата,требва да си направил голема беля?Няма как да стане ,проблема може да си е директно в ГНП ,ангренажното колело на самата помпа към оста?Сурова нафта ,някоя "пикаеща "дюза,разпръсквачи?Реглаж дюзи правен ли е скоро?Отвии горивопроводите към дюзите и върти на стартер и виж как дава нафта,ако искаш свали и дюзите и ги вържи на тръбите извън леглата им и виж дали прави нафтата на мъгла,без уреди толкоз,ако някоя прави струйки, на дизелджия за реглаж и разпръсквачи,незнам кви са ти дюзите.Ангренажната група си провери като зацепване и ако всичко е наред ,нямаш много варианти,помпа, дюзи!Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: превартял ангренажен ремък
ми щото белезите на валовете идват точно а и след корекцията работи нормално на място.Не съм правил реглаж на дюзи и мисля от там да почна.Смених ремъка и оптегача и за сега центровката не бяга.Вчера при пробите забелязах че на топъл двг на 2000 оборота претриса и предърпва и тогава светва чека,като свала на около 1200 изгася. Благодаря за съвета не бях се сетил да пробвам на старнер с отвити дюзи но утре че сега съм на работаПървоначално публикуван от faster Преглед на мнениеАко прескача ремък ква ти е гаранцията ,че е само на помпата,требва да си направил голема беля?Няма как да стане ,проблема може да си е директно в ГНП ,ангренажното колело на самата помпа към оста?Сурова нафта ,някоя "пикаеща "дюза,разпръсквачи?Реглаж дюзи правен ли е скоро?Отвии горивопроводите към дюзите и върти на стартер и виж как дава нафта,ако искаш свали и дюзите и ги вържи на тръбите извън леглата им и виж дали прави нафтата на мъгла,без уреди толкоз,ако някоя прави струйки, на дизелджия за реглаж и разпръсквачи,незнам кви са ти дюзите.Ангренажната група си провери кат зацепване и ако всичко е наред ,нямаш много варианти,помпа, дюзи!
Коментар
-
От: превартял ангренажен ремък
Благодаря на всички за съветите.Проблема е бил комплексен.Проблемна дюза след корекция частично подобрение .Реших да огледам гориво провода и.... гарнитурата на болта за обезвъздушавне на парчета ра нов повече тресеботата се нормализира ноо пертрисане няма тресене в ниските обороти скъсан ляв тампон на двг смяна с нов повече тресе сега ще търся втора употреба
Коментар
-
От: Превъртял ангренажен ремък
Първо се извинявам за предният пост компа ми направи някакъв номер и размеси редовете.Аз първо сложих нов тампон ама тресенето стана още по голямо вероятно е някакво менте.а др.проблеми бяха дюза и болта за обезвъздушаване гарнитурата му беше на каша,дърпа въздух но не достатъчно за да изгасне а само тресе и свети чека сега вече не свети и тресенето е от новия тампон.Благодаря на всички които пишат.А може би трябва да сменя и другия с новПървоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнениеТампон втора употреба? Тва не е истина.. Слагай нов!
Отворете и почистете резервоара..
Коментар
-
От: Превъртял ангренажен ремък
Благодаря ти но какво толкоз има да сваля резервуара иначе тя сега е добре но наистина трябва да ревизирам резервуара.А за сервиза тампона го сменях при един майстор! и. резолтата е от 11 до 18ч и 2 лт ракия сега тресе повече от колкото със стария ПО ТОЗИ ПОВОД СЕ ОБРЪЩАМ КЪМ ВСИЧКИ СЪФОРУМЦИ НЕ ХОДЕТЕ ПРИ ГАРАЖНИ МАйСТОРИ .Двама пък ме пратиха на диагностика ама в доктор колор не могат да влязат в софтуера,майната им.До тук се справих надявам се и с резервуара да мога.Не съм сменил тампона мислех втора употреба за да е оригинален или нов ама незнам къде е читавПървоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнениеПробла най-вероятно няма, ама човек, ако искаш колата тида е 6, иди на сервиз, че ме притеснява да не начупиш нешо..
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар