Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vitara - проблем (според мен) с хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Vitara - проблем (според мен) с хъбове

    Здравейте,
    Има развитие ...
    Смених хъбовете с други, за които знам, че са в ред. Свалени са от кола в движение.
    Направи ми впечатление, че зъбчето на автоматичния хъб не може да се зацепи в оста защото не му достига почти милиметър. Не съм го мерил, но видимо не стига до там.
    Говоря за оста с лагера. След гайката според мен трябва да излиза поне още милиметър, че ако не е и повече.
    Ходих на "майстор" и ми обясниха, че така трябва да си бъде. Сложиха "новите" хъбове и ме пуснаха да си ходя.
    Минах десетина километра без да има проблеми, но днес пак направи същия номер. Като включа 4х4 не го прави.
    Знам, че ако сложа ръчни хъбове хич няма да ми пука за това колко стърчи тая ос, ама така ли трябва да е.
    Ако може някой да ми обясни защото с разглобяването на счупения хъб не можах да схвана май...
    Полуоската влиза в шлиците, които са си за нея. Главината е захваната за корпуса, а това зъбче е захванато за шенкела...
    През цялото време ли трябва да е захванато там или според това дали върти полуоската трябва да влиза и то?

    Коментар


    • #17
      От: Vitara - проблем (според мен) с хъбове

      Първоначално публикуван от null Преглед на мнение
      Здравейте,
      Има развитие ...
      Смених хъбовете с други, за които знам, че са в ред. Свалени са от кола в движение.
      Направи ми впечатление, че зъбчето на автоматичния хъб не може да се зацепи в оста защото не му достига почти милиметър. Не съм го мерил, но видимо не стига до там.
      Говоря за оста с лагера. След гайката според мен трябва да излиза поне още милиметър, че ако не е и повече.
      Ходих на "майстор" и ми обясниха, че така трябва да си бъде. Сложиха "новите" хъбове и ме пуснаха да си ходя.
      Минах десетина километра без да има проблеми, но днес пак направи същия номер. Като включа 4х4 не го прави.
      Знам, че ако сложа ръчни хъбове хич няма да ми пука за това колко стърчи тая ос, ама така ли трябва да е.
      Ако може някой да ми обясни защото с разглобяването на счупения хъб не можах да схвана май...
      Полуоската влиза в шлиците, които са си за нея. Главината е захваната за корпуса, а това зъбче е захванато за шенкела...
      През цялото време ли трябва да е захванато там или според това дали върти полуоската трябва да влиза и то?
      Осите са еднакви на Всики главини. Зъбчето трябва да влиза плътно и докрай и си стои там постоянно.
      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X