Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на белата-започна се

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Витарата на белата-започна се


    Какво стана с Витарата на "belata"- в моргата лие или в реанимацията, а нима вече може дасе движи по пътяаа

    Кажи брат няам връзка с теб
    boko
    Jeeep---KIA
    https://www.facebook.com/autoboko/

    Коментар


    • #62
      До: Витарата на белата-започна се

      Ами той нали се закани да я корми след като си дойде от Италия . Пак ще трябва да се организираме групата, че да стане за два дена...Беладжийска му работа. То май ще се води само Сузуки по талон мисля....Чета из темите- кани се да я лифтва с 4- ка....... Сузуки разваляме- трактор ша прайм...
      [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

      Коментар


      • #63
        До: Витарата на белата-започна се

        Не сте далече от истината,но в момента сьм на крьстопьт,редукторни мостове от УАЗ,или да слагам лифт тип Калмини,в единия случаи ще е зор доде стане, но става яко, и тромаво добиче и има неща по монтажа които не знам как ще станат,а инак ще стане като скакалец и пьргавка,ама пак с проблемни за Витарата полуоски.Пьк и е студено още така че сьм в размисли и страсти
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #64
          До: Витарата на белата-започна се

          То ако ше сменяш двигателя и полуоските ще са други май -пък с тия мостове кви кардани ще паснат- нямам идея. То на място ще каже. Някъде из темите видял ли си такова чудо или е само плод на размисли. но мисля, че и в двата случая цената ще е приблизително еднаква, ама кво КПД ще изкараш- божа работа
          [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

          Коментар


          • #65
            До: Витарата на белата-започна се

            Колега продаваш ли оригиналната предна броня ?
            Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
            "В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev

            Коментар


            • #66
              До: Витарата на белата-започна се

              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
              Не сте далече от истината,но в момента сьм на крьстопьт,редукторни мостове от УАЗ,или да слагам лифт тип Калмини,в единия случаи ще е зор доде стане, но става яко, и тромаво добиче и има неща по монтажа които не знам как ще станат,а инак ще стане като скакалец и пьргавка,ама пак с проблемни за Витарата полуоски.Пьк и е студено още така че сьм в размисли и страсти
              Толкова ли са слаби тези полуоски ? Виж на сайта на калмини има усилени такива,направо с окачването сменяш и полуоските

              За редукторни мостове ОК, ама се чудя дали ще е достатъчен стандартния ни двигател G16B, все пак е само 94 коня и няма кой знае какъв въртящ момент
              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
              Skype: pach_bs

              Коментар


              • #67
                До: Витарата на белата-започна се

                За двигатела сьм сигурен че ще се справя с мостовете,ама си е сериозно начинание подобен проект,маи ще е оргиналния на турците
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар


                • #68
                  До: Витарата на белата-започна се

                  Такаааа,след множество тестове и различни корекции отново влизам в бокса за малко разкрасяване и подмладяване че корозията си каза думата и един френд ми извади гредите като ме вади с трактора ,та си рекох така и така ще се прави поне да е по мои маниер.Пьрва стьпка орязах калниците с по 10 санта навсякьде че инак ми са проблемни гумите 235/85/16,обших ги с 0,8 тенеке че оргиналните кори не стаат за таквиз проекти,срязах праговете с по една педя до вратите(някои ми открадна ролетката и ми се промениха мерните единици)междувременно се оказа че нямам под ами чорлек изгнил аре насочих усилия на там,БокатаСЗ ми направи хромникелов резервуар още е в процес на монтаж ,направих и планката за поставянето на лебедката,сега ме очаква мноо шлаифане и антикорозионно покритие преди частично пребоядисване,смених и пострадалите греди че беше се поразчекнала ,аре при интерес още че се унесох пак....ето малко матеряли доказателственни за тва че не сьм мьрзелувал докато другите се забавляваха по разходки
                  Прикачени файлове
                  LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                  Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Витарата на белата-започна се

                    Малееее, Бела голямо кърпене е паднало, ще те посъветвам голата ламарина и заварките да ги затвориш с епоксиден грунд на Новол или Глазурит, само не и на Боди че е голяма пръчка.Я кажи какви са тези гуми с 85 височина ?!!

                    ПС
                    Само не разбрах русата мацка да не е заварчика ти Ако е така, да дойда да поработи и върху моята...Витара
                    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                    Skype: pach_bs

                    Коментар


                    • #70
                      До: Витарата на белата-започна се

                      Може да грундирам пьрво -сьгласен,гуметата на на БФ-гудрич,да кажа преди да сте попитали дали ги носи,да носи ги и се справя доста добре,дори мисля че е идеалната гума за всяко предизвикателство,доста гумета смених,карах и регенерати,тея са перфектни не ме предават изобщо и заради цолажа преодоляват по големи препятствия ,но си остава проблема с калниците които често опираха при неравности......
                      Прикачени файлове
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Витарата на белата-започна се

                        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                        Може да грундирам пьрво -сьгласен,гуметата на на БФ-гудрич,да кажа преди да сте попитали дали ги носи,да носи ги и се справя доста добре,дори мисля че е идеалната гума за всяко предизвикателство,доста гумета смених,карах и регенерати,тея са перфектни не ме предават изобщо и заради цолажа преодоляват по големи препятствия ,но си остава проблема с калниците които често опираха при неравности......
                        Всички ретро коли които минавам на пясъкоструйка след това веднага се груднират с такъв епоксиден грунд, затваря много добре и предпазва от корозия.За муд-терен доста противоречиви мнения слушам, не знам вече на кой да вярвам
                        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                        Skype: pach_bs

                        Коментар


                        • #72
                          До: Витарата на белата-започна се

                          Аз сьм много доволен от тях идеалната комбинация са ,разбира се не са 100% офф роуд,ама доста добре се самопочистват и работят хубаво на всеки терен,питаи Кайо и тои беше с такива ама 15 цола,колкото до грунда смятаи че вече го тьрся.
                          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Витарата на белата-започна се

                            Колега искам да те попитам за заваръчния ти апарат от де го купи , доволен ли си от него и колко пари вижда се на една от снимките ти .

                            Коментар


                            • #74
                              До: Витарата на белата-започна се

                              Трябваше на лични ама карай,работих с два модела на телоподавачни,едното е 220 ампера бьлгарско с тел 1,а другото е шедиовар на Кемпи,инвертор 150 ампера тежи 9 кила работи с 0,8 тел и е наи доброто с което сьм бачкал някога,те са полу профи инвертори от сравнително ново поколение 150 и 180 ампера,освен че са перфектни в работата си с черно много добре работят и в аргонна среда за алуминии примерно,горещо ги препорьчвам,тествани са на макс продават се в представителствата на Кемпи.
                              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Витарата на белата-започна се

                                Ето корекциите по броните,дльжен сьм да кажа че сьм я подложил на доста тестове докьто разбера кво е оптималното решение за мен,а и да не е като клонинг на останалите,все пак трябва да сме индивидуални
                                Прикачени файлове
                                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X