Става въпрос за  Витара с маздовия мотор, 87 к.с 1997г./автомат. Вчера я изгасих и след 2-3 часа отказа да запали, припалва за около 1-2 сек. и изгасва. Започнах с горивото - подадох директно в помпата с туба и прозрачна шлаухка - засмуква и пак така припалва и гасне - елиминирам филтър тръбопроводи и др. понеже правих резервен ключ без имобилайзер ,/ двата са на една халка - оригиналния е зачупен / пробвах с оригиналния /за да изключа намесата на имобилайзера/ - припалва и гасне а с другия, който е без имобилайзер не припалва въобще. Помпата е Дензо и забелязвам два клапана единия се пада отдопу и в него доколкото виждам е свързано излишното гориво - на него при контакт има 12волта постоянно и един който  е преди тръбичите на дюзите - на него се подава за момент  /около 2сек./ 12в. и отпадат има и още два клапана на помпата но те вероятно са за аванс и още не знам какво си. Подадох /вероятно прибързах/ 12 волта на горния клапан преди тръбичките към дюзите и колата запали но вдига оборотите неконтролируемо и пуши бяло - неизгоряла нафта / вероятно компа управлява тоя клапан и не му се подават 12 волта определено/ .... до тук от мен. Да спомена, че проверих вички бушони както под волана така и в двигателния отсек - здрави са. За съжаление срещаме трудност съсъ закачането на комп. Ще съм благодарен ако ма някой решил такъв проблем или идея къде да търся - реле, нов комп. ...предварително благодаря на всичко итзовали се.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Витара 2.0 ТДИ пробелем със запалването
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Витара 2.0 ТДИ пробелем със запалването
 
 Мдааа, разсъхна се тая витара , покарах я една седмица градско и ето го резултата , покарах я една седмица градско и ето го резултата 
 Сега сериозно това е помпататук клапана е махнат / не е моята / но точно тоя клапан ми се струва че няма кой да го управлява. 
 Ето и още жокери http://www.kovsh.com/media/library/2...20AAC02V3D.pdf
 
 На Timing Control Valve /те на тоя клапан се подава 12в. а на SolenoidSpill Valve се подава за около 1-2 сек и отпада, управлява ги ш...баното ECU но уттре ще се разровя в една блъсната да видя как е при нея, има и донор Последно редактирано от nikiib; 09-11-14, 21:04.0897/833 689 - Николай Божков Последно редактирано от nikiib; 09-11-14, 21:04.0897/833 689 - Николай Божков
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Витара 2.0 ТДИ пробелем със запалването
 
 Проблема е в големия клапан който си отвил.Намери си здрав втора употреба и всичко ще се оправи.Че нов струва една торба пари.Вярвам, че българското правосъдие ще намери всеки крадец и ще го накара да делят!
 Внос на автомобили от Швейцария по поръчка.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.




Коментар