Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете за Samurai

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Помогнете за Samurai

    Ей тая ми стъпи на много хиляди лева. Началото беше април 2013та след като един ,,майстор,, ми каза, че ще ми я направи за около 1000 (хиляда) лева и за около три месеца. Омръзна ми да чакам и преди един месец (септември 2014та) си купих друга, а сега по тази още има какво да се довършва. Всичко започва от това, че си мислим, че като купим евтина джипка, ще я доработим лесно, бързо и почти без пари. Ако ти се стои без джип дълго време, купувай нещо и го почвай с доработките.


    Вече карам доработена ТОЙОТА. Не доработвам, а КАРАМ, там е разликата.


    Последно редактирано от VULKAN; 25-10-14, 08:54.
    Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
    Стефан Арзатов

    Коментар


    • #17
      От: Помогнете за Samurai

      Първоначално публикуван от Petar-Petrov Преглед на мнение
      Мерси Николай . А за другите недеите да се пените така аз ако знаех какво трябва да правя нямаше да питам нали за това сте вие опитнити да дадете съвет .И да добавя че целта не ми е да правя като вашите супер offroad машини а малка машинка която да е силна и да ме измъква от лошите терени мерси за съветите и ако имате още ще съм благодарен

      Имам известен опит със моторизиране на горски. Самурай 1.3 с широките мостове, в стоков вид, иска единствено по-сериозни гуми и е директно годен за употреба. Аз самия съм обикалял няколко месеца по горски обекти с такъв, лошо не мога да кажа. Говорим за работен, а не за състезателен автомобил! Пробвал съм и Самик 1.0, но не ми хареса. Прекалено тесен и моторчето определено е по-мършаво от колкото трябва, а и 1.3 е с малко, но все пак по-удобен.

      Ако наистина ще е само за работа - моята препоръка е да се инвестира във вкарването на един Самурай в ред - амортисьори, гуми, читава газова (работи перфектно с обикновена ГУ), ревизия на трансмисията и ако се налага - на двигателя (последното удоволствие е около 200 - 250 кинта без труда). И ако наистина се завираш по крайно кофти терени - една скромна лебедка. Ако не си търсиш зорлем белята, няма да те остави никъде, дори и без нея.
      А ако се опре до моабети от сорта на "Ама ти знаеш ли от къде мога да мина", винаги ще намериш начин да закъсаш и да потрошиш някой мост, ако ще и портални да сложиш и двигателя да е от Ламборджини.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #18
        От: Помогнете за Samurai

        Първоначално публикуван от Petar-Petrov Преглед на мнение
        Мерси Николай . А за другите недеите да се пените така аз ако знаех какво трябва да правя нямаше да питам нали за това сте вие опитнити да дадете съвет .И да добавя че целта не ми е да правя като вашите супер offroad машини а малка машинка която да е силна и да ме измъква от лошите терени мерси за съветите и ако имате още ще съм благодарен
        1.3 в добро състояние не е слаб монтираш му пружини от джими с щангите на неговите си мостове качваш му комплект от малките бутонки и с друго не се занимаваш ще си много доволен гарантирам .Другото е главоболия само особено ако не можеш да го обслужваш сам.Такива проекти се прават смнооого пари иначе излиза попара

        Коментар


        • #19
          От: Помогнете за Samurai

          Мерси момчета вече ми става по-ясно може и това да направя

          Коментар


          • #20
            От: Помогнете за Samurai

            Моят скромен опит покупка на самурай N1
            2800 лева Самурай
            агресивни гуми - 700 лева
            1.6 мотор от витара - 400 лева
            Окачване Old Man emu (най голямата грешка по този джип) - 2 000 левва
            Премахване на уж качественото окачване и купуване на други ресьори + качване на ресьорите над мостове около 350 лева
            Още поне сумати дреболии по него на стойност поне 1000 лева
            Нови кардани - около 380 лева с преработките
            Хидравлика - 150 лева
            Тотала надхвърля 7 000 лева
            Катастрофа с него - тотална щета всичко на части запазих само мотора, ресьорите и хидравликта

            След някколко месеца покупка на сегашния самурай N2
            2700 за самурай + около 350 лева за регистрации и другите документи
            Слагане на мотора от предишния + хидравликата около 100 лева
            Слагане на ресьорите от предишния самурай - около 50 лева
            След посещение на Лазарово 2012 решаване за премахване на оригиналните мостове и преминаване на пружини
            Мостове от Диско 1 - 1 000 лева
            Пружини + още дреболии - около 350 лева
            Труд за преработка на окачването - Имам уговорка да не споменавам за цената но повярвай ми за 400 лева няма да се побереш в нищо ако трябва да бъде направено каквото и както трябва;
            Покупка на нови джанти + някакви гуми асфалтови - 400 лева
            Преработка на карданите поне около 250 лева
            Стругарски услуги поне 300 лева за всичко
            Покупка на бавни дифове още 500 лева
            Траспорт на джипа поне на няколко места с платформа за горе посочените ремонти - 250 лева
            Покупка на омега и замяна на мотора на самурая с нейния поне 360 лева за труд
            Напасването на мотора с другите агрегати поне един месец
            Напасването на мостовете поне още месец
            Отстраняване на появили се в последствие проблеми още седмица или 2
            Проекта за изпълнение както трябва според мен ти е нужно около 3-4 месеца и около поне 5 000 лева
            Като при мен все още не е купена лебедка и гуми за кал добави още около 3 000 лева значи подминаваш 10 000 лева отвсякаде

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:307 (Custom).jpg
Прегледи:3
Размер:170.7 КБ
ID:5618370
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:821.JPG
Прегледи:2
Размер:273.4 КБ
ID:5618371
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6386.jpg
Прегледи:2
Размер:159.3 КБ
ID:5618372
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6301.jpg
Прегледи:2
Размер:124.0 КБ
ID:5618373
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6389.jpg
Прегледи:2
Размер:132.3 КБ
ID:5618374
            „глупава глава на краката почивка не дава”

            Коментар


            • #21
              От: Помогнете за Samurai

              Що не си вземеш едно Джимни....
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • #22
                От: Помогнете за Samurai

                Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                Що не си вземеш едно Джимни....
                Освен, че е малко по-комфортно (доколкото думата изобщо има смисъл в тоя клас автомобили), май не виждам някакви преимущества. Недостатък - по-висока базова цена, отделно имам някакво впечатление (чисто субективно, не съм си правил труда да проверявам цифрите), че бавните на Джимнито са по-смешни.
                Ресорното окачване за работна горска кола си е съвсем добро. Тук не става дума нито за детевоз, нито за рали все пак. Мое си мнение.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #23
                  От: Помогнете за Samurai

                  Правилният избор е Самурай на пружини.Стандартно Джимни не става за нищо горско ,в общи линии, но поне има хидравлика и някое друго удобство. И без уазови мостове разбира се.Най-много уазови кардани.
                  Колегата който пусна темата нека знае че тънката лайстна нЕма да мине при всички варианти!!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Помогнете за Samurai

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Освен, че е малко по-комфортно (доколкото думата изобщо има смисъл в тоя клас автомобили), май не виждам някакви преимущества. Недостатък - по-висока базова цена, отделно имам някакво впечатление (чисто субективно, не съм си правил труда да проверявам цифрите), че бавните на Джимнито са по-смешни.
                    Ресорното окачване за работна горска кола си е съвсем добро. Тук не става дума нито за детевоз, нито за рали все пак. Мое си мнение.
                    Исках да кажа че върху Джимнито също се работи добре и е по добро като база........макар да бях заклет враг на Сузукитата от една година имам Джимни силно модифицирано
                    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                    Коментар


                    • #25
                      От: Помогнете за Samurai

                      Щом джипчето ще се експлоатира за работна кола-няма нищо по-добро от заводския вариант.
                      Там всичко е сметнато да издържа и да не се чупи, всички части и агрегати са минали многобройни тестове в завода, и е избран най-добрия работещ вариант.

                      Та според мен-вземай един самурай с по-големия двигател, направи му едно сериозно обслужване-най-вече по отношение на ръждите, и най-вече по рамата, двигател и трансмисия си се подразбират де, и това ще ти струва много по-малко от всякакви други проекти с неясен изход. А ако изхода е лош(нещо доста често случващо се)-още доста пари за оправяне на нещата.

                      А така ще имаш доста добра машинка, която ще върши добра работа, остава да и купиш добри гуми(бутонки, каймани, каквото ти е кеф), и една лебедка, за да влизаш без страх и на по гадни места, и си готов.
                      За работна кола тази комбинация е супер.

                      Друго е ако искаш да се състезаваш с тази машинка. Там филма е съвсем друг, и няма край...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Помогнете за Samurai

                        Колето има право....
                        Самурай 1.3 с 6500 либри лебедка + 195R15 кални гуми и си гледай кефа, лебедката + гумите според мен за не повече от 1 500 лева ще намериш нови разбира се
                        „глупава глава на краката почивка не дава”

                        Коментар


                        • #27
                          От: Помогнете за Samurai

                          +1 относно кривите сметки! Мога да вметна ,че само за крепежи по моя самурай съм дал над 600лв от както съм почнал да го модифицирам.
                          +1 и за Сток експлоатиране!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X